Tjenare!
Till Sthlm?
Näe varför tror du det?
Det här är stockholmstråden
Last edited:
Tjenare!
Till Sthlm?
Näe varför tror du det?
Det här är stockholmstråden
Hela världen är välkommen i tråden, bara man har en Triple (Tjejtona inkluderas såklart)...
Stilig hoj, kan inte säga annat så klart , får man fråga vad du fick ge för den? ...kan ju PMá om du inte vill flasha med siffror, lite nyfiken vad man får för den beggad, var ungefär samma utrustning som jaghar...
Jaha haha, näe jag såg bara att den har tråden var aktiv och stor, antar att jag hör hemma bland dom andra då...
Jaha haha, näe jag såg bara att den har tråden var aktiv och stor, antar att jag hör hemma bland dom andra då...
Luca... kan du lära mig HDR tekniken? ...har PS3 hemma och 4:an på jobbet, så om det går i trean vore det kanon!
Luca... kan du lära mig HDR tekniken? ...har PS3 hemma och 4:an på jobbet, så om det går i trean vore det kanon!
Nä jag tycker fortfarande hdr är för teknikfixerade nötter som precis lärt sej photoshop! Är du säker på att du vet vad hdr egentligen är?
Kan inte "guden" själv över fotografering vara så snäll och upp lysa oss lägre stående och mindre bemedlade varelser om det då...
Då var man världens gladaste...
Jag gick in på min lokala mc-handlares hemsida för att spana på utbudet av hojar, längst ner på hemsidan finner jag den här skönheten som man normalt sett bara kan drömma om att äga.
Äh, på rätt valda ställen tycker jag det är rätt läckert... du e bara grinig Andy! Kan i och för sig tycka att det blir för stora variationer på vissa bilder, antagligen för stora steg mellan exponeringarna... men som sagt, med rätt motiv mm tycker jag det e rätt coolt!
Den vänstra av bilderna är ju överexponerad mkt högdagrar på den!
Så Tom@s, vilken av de undre bilderna vill du ha 1x1.5 meter på vardagsrumsväggen?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|