Speed Triple-tråden Sthlm

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Tja, är det nån som har någon erfarenhet av detta slipon?

Hittat det för runt 2600 på ebay men bara i USA så de lär väll kosta en del med frakt o tull osv osv...

Coolt! Jag tog hem ett Two Brothers slipon från usa förrförra året, kan kolla vad tull och frakt blev, så du har ett humm om vad det kan kosta :tummenupp

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Såld!
Tja, är det nån som har någon erfarenhet av detta slipon?

Hittat det för runt 2600 på ebay men bara i USA så de lär väll kosta en del med frakt o tull osv osv...

Coolt! Jag tog hem ett Two Brothers slipon från usa förrförra året, kan kolla vad tull och frakt blev, så du har ett humm om vad det kan kosta :tummenupp

Lustigt nog så hämtade jag med hem TwoBrother från USA fast i år, då gick min tull på 1100kr, så totalt gick det på 4600 istället för 3500 som sliponet kostade på Ebay.

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Hoj
Ingen
Inget som har det slipon jag visade som vet om de finns dB killer till det? Verkar ju låta lite väl mycket. I övrigt tycker jag det var rätt ballt. Har dubbla GPR under vid sätet nu och det är ju snyggare med ett lågt och kul med ett som inte alla har.

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Får tyvärr lämna plats 11 till förfogande. Hade iofs grejat sig med kidsen, om jag inte fått checka in på ett familjerum på sjukhus pga lite trassel för den äldsta...:huvet

Hoppas Ni andra får bra väder och en härlig repa!:yoparty

Tråkigt ... Hoppas det inte är något allvarligt och att hon snart är på benen :krama

SLIP-ON: Jag har ett MIVV för närvarande utan dB-killer och det låter rätt svulstigt :yoparty

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
ЯK;4917127 skrev:
Var ligger det där Shell? (Aldrig kört på söder)

här?

Precis det Shell är det...

En liten osäkerhet om det funkar för mig... hoppas på det bästa, dyker jag upp så dyker jag upp, vänta inte!

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Hoj
RSV Mille -02
Dyker inte upp i morrn. Frugan skulle visst jobba...:glömdet
Hur nu det kan vara viktigare än att åka på storträff med en massa trepipor.

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Hoj
Ingen
Jag hade hoppats hinna tvätta hojen innan imorgon men fotboll + öl kom mellan :öl

Ses imorrn, ska bli skoj

niklas

Alla som inte dansar är folkdräktsmän
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Mellan hojar
Tvätta?

Äh, jag kör den ren. Gäller bara hitta den där gynnsamma punkten där fart och varvtal träffar hojens självsvängningsfrekvens. (Förvånansvärt ofta hittas denna punkt ganska högt upp på kurvan.)

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Jahappja, då var det helg snart! Ska iväg o tvätta vita faran så den blänker tills imorrn! :)

ExAckT, tvätt??? :va :huvet

Tom@s skall ju inte med, så finns ingen man behöver försöka ställa sig in hos.

Här blir det Cliffanskitig hoj, var hos Fursten och fick mig ett nytt bakdäck i dag ... regnade i både dit och hem :yoparty

speed monster

Ny medlem
Gick med
21 May 2008
Hoj
Honda CBR 1000RR race
mähh, om man tjöör med viiit hoj så måste den va ren ju!!
fattar väl vem som helst :fakta
lite riddar känsla typ, fast på hoj..

( :vaF_CK, det innebär att jag åxå måste tvätta ju....:mad::mad::censored:huvet:D )

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Här blir det Cliffanskitig hoj...

Taskmört! :rolleyes:

Det får nog bli en liten dirtfight om den titeln med fler inblandade, eller vad säger du - paPs...:D

:krama

Det verkar vara på bättringsvägen med dottern här på sjukan, men permis för hemgång blir tidigast imorgon e.m. så jag missar årets största happening i Tråden...:huvet Hoppas det kan hinnas med nåt fler race med flera 3-pipor innan snön kommer...:gnissla

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Gott att höra Shooter!

Klart det blir mer gasa, hösten är en vacker årstid och det kan bli soliga dagar.

Jag tänker INTE tvätta, faan va fjolliga ni är. Duschar ni innan ni går på krogen också :va

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati