Speed Triple-tråden Sthlm

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Trevligt Doktorn ... när får vi se dig på en Speed Triple? DeMa har redan sagt att han skall tjöpa en

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Trevligt Doktorn ... när får vi se dig på en Speed Triple? DeMa har redan sagt att han skall tjöpa en

Mja... vet inte. Har faktiskt testat en, men det blev inte riktigt kärlek. Vet inte vad det beror på. Satt bekvämt, känns busig vilket är plus. Samtidigt upplevde jag den jag testade svampig (går iof att åtgärda). Tycker dessutom ducces streetfighter och ktm sd-r är läckrare. Vem vet kanske nya prillan, (rsv4 tuono) kan bli nåt om man ska ha en naken hoj igen. :tummenupp

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Mja... vet inte. Har faktiskt testat en, men det blev inte riktigt kärlek. Vet inte vad det beror på. Satt bekvämt, känns busig vilket är plus. Samtidigt upplevde jag den jag testade svampig (går iof att åtgärda). Tycker dessutom ducces streetfighter och ktm sd-r är läckrare. Vem vet kanske nya prillan, (rsv4 tuono) kan bli nåt om man ska ha en naken hoj igen. :tummenupp

:mad:

Du kan inte skriva elaka saker om S3 i denna tråd ... nu skall jag se till att du blir bannad från vår tråd :mattias :D

Svampigheten känner jag också av, speciellt i kurvor när det går lite fortare. Men en korrekt inställd fjädring tror jag gör saken bättre.

speed monster

Ny medlem
Gick med
21 May 2008
Hoj
Honda CBR 1000RR race
så dåliga kan dom väl ändå inte vara när folk drar upp dom på slangen och studsar runt som om dom inte gjort nått annat ( precis sånt som kan få en att bli riktigt sne :mad: :huvet :wiggle efter som man inte vågar själv :) ) testa min. den är ställd av ett proffs, natt å dag från det som var från början.
men visst på bana eller lite tuffare körning är det inte att gämföra med din tripel blejd, vilket ändå vore orättvist att göra.

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022
Vaffan,jag åker ju redan Dejtona 1000-R :tummenupp
Andy och jag tycker att S3:eek:r är gubbhojar:fakta

Alltså det gäller ju att välja verktyg efter jobbet.
S3an är till för att skrämma tanter på stan medans tripleblejd och Dejtona 1000-R är till för att ragga utanför donken med.

speed monster

Ny medlem
Gick med
21 May 2008
Hoj
Honda CBR 1000RR race
Alltså det gäller ju att välja verktyg efter jobbet.
S3an är till för att skrämma tanter på stan medans tripleblejd och Dejtona 1000-R är till för att ragga utanför donken med.

vad säger du???:mad:
om det står 10 hojar på rad så är det alltid tripeln dom stannar vid!:fakta
så där kan du ju inte hålla på inte.
dom är ju bara avundsjuka och lite rädda. vågar inte ta steget...

niklas

Alla som inte dansar är folkdräktsmän
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Mellan hojar
klart...

Nu så... lite snabbt/slarvigt ihopklippt, men iaf någonting att kolla på. Ses i HD på YT direkt...
[YOUTUBE-ID]bfyhZxz45YE[/YOUTUBE-ID]

Skönt musikval. :tummenupp

Inser också att det ser ut som vi S3-åkare står upp i jämförelse med bockstyre-hojarna. :D
Lite högre stående varelser, if you will.

Ok, handsken är kastad. Snart kommer en film från min lilla lofi-kamera också. "Ska bara" klippa lite.

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Hoj
Ingen
Skönt musikval. :tummenupp

Inser också att det ser ut som vi S3-åkare står upp i jämförelse med bockstyre-hojarna. :D
Lite högre stående varelser, if you will.

Ok, handsken är kastad. Snart kommer en film från min lilla lofi-kamera också. "Ska bara" klippa lite.

Du fastnade ju ganska mycket på film, ser bra ut :tummenupp

Var nån sekvens vid 2:10 jag såg ett litet kaninskutt från oss bägge. hehe

speed monster

Ny medlem
Gick med
21 May 2008
Hoj
Honda CBR 1000RR race

specielt tanterna ju.:D
polarens svärmor släpte hänt i vecka och sa " oj vilken fin motorcykel. så mycket detaljer man ser.. fiiin"
väger mycket det:)

om tjejens morsa gillar cykeln bara måste ju tjejen göra det åxå. eller:va:confused::rolleyes:::)

@pepper
fin film. ska bli fint att blika tillbaka på i vinter.:yoparty

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Vaddå "stannar"? Vi får det ju gratis, under färd! Ju fortare vi kör dessutom, desto fler vattendroppar hinner vi träffa!:yoparty:rolleyes:

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati