saeco12
www.bombrepa.se
Trevligt Doktorn ... när får vi se dig på en Speed Triple? DeMa har redan sagt att han skall tjöpa en
klart...
Nu så... lite snabbt/slarvigt ihopklippt, men iaf någonting att kolla på. Ses i HD på YT direkt...
Trevligt Doktorn ... när får vi se dig på en Speed Triple? DeMa har redan sagt att han skall tjöpa en
Mja... vet inte. Har faktiskt testat en, men det blev inte riktigt kärlek. Vet inte vad det beror på. Satt bekvämt, känns busig vilket är plus. Samtidigt upplevde jag den jag testade svampig (går iof att åtgärda). Tycker dessutom ducces streetfighter och ktm sd-r är läckrare. Vem vet kanske nya prillan, (rsv4 tuono) kan bli nåt om man ska ha en naken hoj igen.
klart...
Nu så... lite snabbt/slarvigt ihopklippt, men iaf någonting att kolla på. Ses i HD på YT direkt...
klart...
Vaffan,jag åker ju redan Dejtona 1000-R
Andy och jag tycker att S3r är gubbhojar
Alltså det gäller ju att välja verktyg efter jobbet.
S3an är till för att skrämma tanter på stan medans tripleblejd och Dejtona 1000-R är till för att ragga utanför donken med.
vad säger du???
om det står 10 hojar på rad så är det alltid tripeln dom stannar vid!
så där kan du ju inte hålla på inte.
Vägen förbi Öster-malma!ЯK;4928092 skrev:Den sista snutten där? Vad är det för väg?
klart...
[YOUTUBE-ID]bfyhZxz45YE[/YOUTUBE-ID]
Skönt musikval.
Inser också att det ser ut som vi S3-åkare står upp i jämförelse med bockstyre-hojarna.
Lite högre stående varelser, if you will.
Ok, handsken är kastad. Snart kommer en film från min lilla lofi-kamera också. "Ska bara" klippa lite.
Tanterna?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |