Speed Triple-tråden Sthlm

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Hoj
Ingen
Skönt musikval. :tummenupp

Inser också att det ser ut som vi S3-åkare står upp i jämförelse med bockstyre-hojarna. :D
Lite högre stående varelser, if you will.

Ok, handsken är kastad. Snart kommer en film från min lilla lofi-kamera också. "Ska bara" klippa lite.

Hur gåre med klippandet? :7peta

Vill ju se mina stapplande försök till bakhjulsåkning :rullandeu

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022
Fy ZATAN vad grisigt det var att köra hem idag.
Föräldrarmöte vid 15tiden när det var som värst.
Man blir förbannad, förbjud regn

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Här i Frankfurt är det skittråkigt :rolleyes:. Jag har provsuttit en Carrera GT, en Jaguar (Brittish racing green såklart) á 500000 Euro, en sprillans fattigmans AMG mersa a 304000 Euro och en Ferrrai senaste modell (pris okänt).

Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Här i Frankfurt är det skittråkigt :rolleyes:. Jag har provsuttit en Carrera GT, en Jaguar (Brittish racing green såklart) á 500000 Euro, en sprillans fattigmans AMG mersa a 304000 Euro och en Ferrrai senaste modell (pris okänt).

Du får dunka ner några rullar från ditt wheelande med mej och shooter då! :)

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Tog en sista wheeeliie på Nynäsvägen igår innan hojen gick till ny stolt ägare... Aj will miss jo bäjby! :krama

Och idag tog jag ytterligare en sista wheeeliie, denna gång på damens Street Triple, sedan gick den till ny ägare.... :D

Färdigtåkt 2010. Nya hojar hägrar för 2011. Kick ass. :yoparty

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Tog en sista wheeeliie på Nynäsvägen igår innan hojen gick till ny stolt ägare... Aj will miss jo bäjby! :krama

Och idag tog jag ytterligare en sista wheeeliie, denna gång på damens Street Triple, sedan gick den till ny ägare.... :D

Färdigtåkt 2010. Nya hojar hägrar för 2011. Kick ass. :yoparty

Ska snacka med Lårrden och Fille och gänget då, så att de åker över med en bandslip och fixar bort MC från ditt ryggtryck! Kommer ju att se asballt ut när du promenerar ner till Donken Svea för att tuffhänga på onsdagskvällarna med dina Eccoskor och gabardinbyxor och en tröja där det bara står SKITSNACK...:D

shazbot

wimp
Gick med
15 Apr 2008
Hoj
Daytona 675
Ska snacka med Lårrden och Fille och gänget då, så att de åker över med en bandslip och fixar bort MC från ditt ryggtryck! Kommer ju att se asballt ut när du promenerar ner till Donken Svea för att tuffhänga på onsdagskvällarna med dina Eccoskor och gabardinbyxor och en tröja där det bara står SKITSNACK...:D

HAHAH! Skulle lätt betala för att få se det

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp

:rofl:rofl:rofl:rofl

kom igen Lelle - GÖRT !
(gabardinbyxor - ja,jösses....)

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus

Ge faan i att fulflukta på mina Ecco's! :mad:
(dom bruna eller svarta förresten?) :va

HAHAH! Skulle lätt betala för att få se det

Skickar kontonr.! :tummenupp

:rofl:rofl:rofl:rofl

kom igen Lelle - GÖRT !
(gabardinbyxor - ja,jösses....)

Ajwilldoit! :yoparty

niklas

Alla som inte dansar är folkdräktsmän
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Mellan hojar
Hur gåre med klippandet? :7peta

Vill ju se mina stapplande försök till bakhjulsåkning :rullandeu

Det har tyvärr kommit lite annat i vägen.

Bla har någon försökt stjäla min hoj igår natt, med diverse onödiga skador som följd. :mad:

Spöstraff med taggtråd alt kastrering medelst slö långfärdsskridsko känns just nu som lämplig motåtgärd. Jag blir så trött.

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05

Bla har någon försökt stjäla min hoj igår natt, med diverse onödiga skador som följd. :mad:

Spöstraff med taggtråd alt kastrering medelst slö långfärdsskridsko känns just nu som lämplig motåtgärd. Jag blir så trött.

Är det inte lika bra du erkänner att du filmade hela dagen med objektivlocket på? ;)

Trist som fan, Hoppas det löser sej med moppen!

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Hoj
Ingen

Fyfan, jävla idioter det finns, hoppas det ordnar sig.

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus

Abstinensen blev för svår tyvärr... Sorry. :rolleyes:

PS: Ta det lugnt när du försöker impa på grabbarna in the hood... :hihi
www.youtube.com/watch?v=EUdgO2WlX8Y

Last edited:

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022
Någon som testat clip-ons på S3an?
Magura skivstången är ju så jäkla bred att det blir problem när man ska tråckla sig fram i köerna på vardagarna. Får sitta och luta hojen fram och tillbaka för att inte slå i backspeglar.

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Magura skivstången är ju så jäkla bred att det blir problem när man ska tråckla sig fram i köerna på vardagarna. Får sitta och luta hojen fram och tillbaka för att inte slå i backspeglar.

Cliffan och Speed Monster har åkt med clip-on ... å jag skall prova nästa år är tanken. Verkar gå finfint!

cliffan

lagom i allt
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
690smc -10

clipons funkar bara fin fint, dock så blir sikten lite sämre när man åker i köer då man får en mer framåt lutad sittställning med clipon.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati