Urban är ju bara bussig till hojen är köpt. Sen vet han fan inte vem man är
Gäller inte mig... nog något personligt
Urban är ju bara bussig till hojen är köpt. Sen vet han fan inte vem man är
Jahaaa, så du har fått schyssta rabatter på dina tillbehör för typ 40 lax...
Nä, då föredrar jag killarna på MC Experten!
Fan va Gay
Du får väl återkomma när du blir lite äldre
ja, antar det
6900:- gick ktm:en på hel/hel. liiite skilnad tycker jag.
Fan, det har ju inte jag råd med! Blir ju dyrare än idag jue...
Jag behöver inte heller köpa nån motard eller enduro nu, jag har satt på nytt bakdäck ikväll! Hojen blev säkert en decimeter högre att sätta sig på!
Liten rapport från hojverkligheten är då att det var lugnt vid Skogis ikväll och det var, trots den norrlänning man är, lite... ska vi säga svalt, att köra t.o.r Haninge i jeans ikväll...
ja, antar det
6900:- gick ktm:en på hel/hel. liiite skilnad tycker jag.
Go triple, Go triple, Go Shooter.
Jag kom precis hem per hoj.
Mig med! Men då brukar jag lämna ett par backar (lätt)öl till grabbarna varje sommar...
Hallå, blev det nån hoj idag? Inget hört, gissar att du sover i garaget inatt..?
Starkt jobbat, det é faan inte sommarvärme nu...
Egentligen vill jag skylla KTM-satsningen på DIG paPs, jag har fortfarande mardrömmar från grusåka med Daytonan. Alltså, ditt fel!
@sirpaliisa12: Tyckte mig se din gula fara i SH's "Till salu"...?
Mig med! Men då brukar jag lämna ett par backar (lätt)öl till grabbarna varje sommar...
Hallå, blev det nån hoj idag? Inget hört, gissar att du sover i garaget inatt..?
Starkt jobbat, det é faan inte sommarvärme nu...
Egentligen vill jag skylla KTM-satsningen på DIG paPs, jag har fortfarande mardrömmar från grusåka med Daytonan. Alltså, ditt fel!
@sirpaliisa12: Tyckte mig se din gula fara i SH's "Till salu"...?
Ingen som vill köpa ett Triumphskinnställ, knappt använt (utaget juli 09) samt Kammobrallorna. Allt passandes ca 180cm och 185-195 kilo???
Ingen som vill köpa ett Triumphskinnställ, knappt använt (utaget juli 09) samt Kammobrallorna. Allt passandes ca 180cm och 185-195 kilo???
Vadå starkt jobbat View attachment 320843
Det är ju bara skillnaden mellan
att köra hoj och vara en biker
och
att trejda hojar och pryttlar och tro att man är en biker.View attachment 320844
OJ! Nejmen riktigt så jäkligt kan det väl inte vara... Jag skulle nog testa en annan våg också, om jag vore som dej...
Om vi fulquotar detta tillräckligt många gånger, så kanske folk börjar tro att det är en sanning!
Och Tomp@! Grattis till nya hojen!
Tänkte säga att nu har du ju förlängt din hojsäsong med flera månader när du skaffat en såndär, fast det är ju förståss inte så ofta som det är över 25 grader varmt, annat än i juli månad...
.. där man är för tillfället eller där man ska hamna eller mittimellan
Du såg rätt, ett stycke utmärkt Speed Triple är till salu. Den är fan som ny, finns knappt en repa på den. Säljs med tår i ögat till föremån för ... trummvirvel ... KTM 690 SMC, vilket verkar ha blivit de nya svarta.
Vadå starkt jobbat, det är ju bara skillnaden mellan att köra hoj och vara en biker och att trejda hojar och pryttlar och tro att man är en biker.
Dit du ska så klart! blir du mer motiverad att komma dit och hålla dej där!
"Säljes: Nytt KTM-ställ, strl 52, till salu. Aldrig använt."
"Säljes: Nytt KTM-ställ, strl 52, till salu. Aldrig använt."
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring