Speed Triple-tråden Sthlm

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
ja, antar det :rodnar
6900:- gick ktm:en på hel/hel. liiite skilnad tycker jag.

Fan, det har ju inte jag råd med! Blir ju dyrare än idag jue...:arsele

Jag behöver inte heller köpa nån motard eller enduro nu, jag har satt på nytt bakdäck ikväll! Hojen blev säkert en decimeter högre att sätta sig på!:D

Liten rapport från hojverkligheten är då att det var lugnt vid Skogis ikväll och det var, trots den norrlänning man är, lite... ska vi säga svalt, att köra t.o.r Haninge i jeans ikväll...:gnissla

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Fan, det har ju inte jag råd med! Blir ju dyrare än idag jue...:arsele

Jag behöver inte heller köpa nån motard eller enduro nu, jag har satt på nytt bakdäck ikväll! Hojen blev säkert en decimeter högre att sätta sig på!:D

Liten rapport från hojverkligheten är då att det var lugnt vid Skogis ikväll och det var, trots den norrlänning man är, lite... ska vi säga svalt, att köra t.o.r Haninge i jeans ikväll...:gnissla

Go triple, Go triple, Go Shooter. :Bugar

Jag kom precis hem per hoj.

ja, antar det :rodnar
6900:- gick ktm:en på hel/hel. liiite skilnad tycker jag.

8400:- tror jag att jag betalar Hel/hel. Ålder och bostadsort gör en hel del.

Ekonomin måste alltid komma först.:tummenupp

Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Gäller inte mig... nog något personligt :)

Mig med! :) Men då brukar jag lämna ett par backar (lätt)öl till grabbarna varje sommar... :D

Hallå, blev det nån hoj idag? Inget hört, gissar att du sover i garaget inatt..? :D

Go triple, Go triple, Go Shooter. :Bugar
Jag kom precis hem per hoj.

:tummenupp Starkt jobbat, det é faan inte sommarvärme nu... :gnissla

Egentligen vill jag skylla KTM-satsningen på DIG paPs, jag har fortfarande mardrömmar från grusåka med Daytonan. Alltså, ditt fel! :mattias

@sirpaliisa12: Tyckte mig se din gula fara i SH's "Till salu"...? :brynad

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Mig med! :) Men då brukar jag lämna ett par backar (lätt)öl till grabbarna varje sommar... :D

Hallå, blev det nån hoj idag? Inget hört, gissar att du sover i garaget inatt..? :D

Egentligen vill jag skylla KTM-satsningen på DIG paPs, jag har fortfarande mardrömmar från grusåka med Daytonan. Alltså, ditt fel! :mattias

Eller så är det för att du shoppar upp motsvarande Nepals BNP på TCL varje år till dig och damen ... som de gillar dig :hihi

Näe, så länge man har ärenden som ger klirr i kassan va allt frid å fröjd, men när Daytonan skulle garantirepas var det inte samma förståelse.

Du såg rätt, ett stycke utmärkt Speed Triple är till salu. Den är fan som ny, finns knappt en repa på den. Säljs med tår i ögat till föremån för ... trummvirvel ... KTM 690 SMC, vilket verkar ha blivit de nya svarta.

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure

Jajamen, det bidde en idag, hämtar den på fredag el lördag. Touringkittat den med väskor, motorbåge, handtagsvärme och Akkrapipor... kom dessutom på att jag måste köpa nya kläder, kostar alltid mer än vad man tänkt sig :mad: Fast insåg att det skulle se konstigt ut med Triumph skinnställ på KTMén :D

Ingen som vill köpa ett Triumphskinnställ, knappt använt (utaget juli 09) samt Kammobrallorna. Allt passandes ca 180cm och 85-95 kilo???

Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
..............

...........................

Vadå starkt jobbat smiley-think004.gif

Det är ju bara skillnaden mellan

att köra hoj och vara en biker:rock

och
att trejda hojar och pryttlar och tro att man är en biker.smiley-dance007.gif

Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Ingen som vill köpa ett Triumphskinnställ, knappt använt (utaget juli 09) samt Kammobrallorna. Allt passandes ca 180cm och 185-195 kilo???

OJ! Nejmen riktigt så jäkligt kan det väl inte vara... Jag skulle nog testa en annan våg också, om jag vore som dej...:krama

Om vi fulquotar detta tillräckligt många gånger, så kanske folk börjar tro att det är en sanning!:D

Och Tomp@! Grattis till nya hojen! :tummenupp

Tänkte säga att nu har du ju förlängt din hojsäsong med flera månader när du skaffat en såndär, fast det är ju förståss inte så ofta som det är över 25 grader varmt, annat än i juli månad...:tuttar

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Vadå starkt jobbat View attachment 320843

Det är ju bara skillnaden mellan

att köra hoj och vara en biker:rock

och
att trejda hojar och pryttlar och tro att man är en biker.View attachment 320844

Appropå och Trejda... paPs, kan inte du behöva uppdatera stället lite? :D Special price only for you! Skinnstället kan fungera som Windstopper i skärgården också! :tummenupp

OJ! Nejmen riktigt så jäkligt kan det väl inte vara... Jag skulle nog testa en annan våg också, om jag vore som dej...:krama

Om vi fulquotar detta tillräckligt många gånger, så kanske folk börjar tro att det är en sanning!:D

Och Tomp@! Grattis till nya hojen! :tummenupp

Tänkte säga att nu har du ju förlängt din hojsäsong med flera månader när du skaffat en såndär, fast det är ju förståss inte så ofta som det är över 25 grader varmt, annat än i juli månad...:tuttar

@Shooter: Ska faktiskt sätta mig på GI snart, bara svårt att veta, -vad väljer jag för storlek nu, där man är för tillfället eller där man ska hamna eller mittimellan :D

Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Du såg rätt, ett stycke utmärkt Speed Triple är till salu. Den är fan som ny, finns knappt en repa på den. Säljs med tår i ögat till föremån för ... trummvirvel ... KTM 690 SMC, vilket verkar ha blivit de nya svarta.

Bikerbuddies!!! :banana
EDIT: & @speed monster; Bikerbuddies!!! :banana

Vadå starkt jobbat, det är ju bara skillnaden mellan att köra hoj och vara en biker och att trejda hojar och pryttlar och tro att man är en biker.

Tron är det sista som överger människan! :mattias

Dit du ska så klart! blir du mer motiverad att komma dit och hålla dej där! :tummenupp

"Säljes: Nytt KTM-ställ, strl 52, till salu. Aldrig använt." :hihi

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras