Speed Triple-tråden Sthlm

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Aha!:crash VEnEriska KlinikEn på SödErsjukhusEt!? Fast är det en organisation...:va

Det här var ju kul :rolleyes:

Dom håller inte på med människor.

- Shooter, är din gissning baserad på personliga erfarenheter ?:näsblod

Kanske en kombo raveparty, tillslag, firmafest :ätapiller:yoparty:banana, :tuttar, ....., ett par dagar senare :nurse

Hmmm......

Live Search bar 4: SBP <Sök>

10 minuter senare -> Inga träffar. Suck

Live Search bar 4: SBP AND TCL <Sök>

10 minuter senare -> Inga träffar. Suck

Okey vi testar Facebook:

Vill du lägga till följande 1000 personer i dit kontaktnät <Nä tack>

Låt os prova AltaVista

Fuck den ser ut som Google och hittar ingenting.

Loggan är blå

Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Vadå är det en dB killer du har före kollektorn? För fan kläm fram det nu gubbe :D

Har man ett ruggigt bra helsystem :tungan som man vill använda på bana :glömdet är det djävligt jobbigt att rodda på orginalet :gnissla när man skall köra gata. En SBP Adapter gör livet lättare :tummenupp för oss som använder våra hojar till annat än att kasta pengar på. :)

Nu 7200 mil :tummenupp ....... satan glömt bort servicen i 200 mil ! Fast jag pysslade ju om den igår kväll.

Last edited:

speed monster

Ny medlem
Gick med
21 May 2008
Hoj
Honda CBR 1000RR race
Naa na na naaaaa na na naaa. Na na na naaaaaa, na na na na naaaaa
Naa na na naaaaa na na naaa. Na na na naaaaaa, na na na na naaaaa

Sent from my iPhone using Tapatalk

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Såg precis att Snajdarn fick påhälsning av Magdalena Graaf i Postkodlotteriet! Han fick en liten peng och en :krama av henne!

Grattis killen!:Bugar

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Såg precis att Snajdarn fick påhälsning av Magdalena Graaf i Postkodlotteriet! Han fick en liten peng och en :krama av henne!

Grattis killen!:Bugar

Jag hatar postkodlotteriet :mad: Inte för att Snaddjisch fick en kram, utan för att de ENVISAS med att hela tiden skicka denna jävla direktadresserade brevlådereklamen "-Nu har DU chansen!". Vafaan, känner jag er eller????

DOM ÄR JU FÖR FAAN VÄRRE ÄN TV-PEJLINGEN!!!!!!!!! :huvet
jag har ingen tv förresten, har aldrig haft, kommer aldrig att ha

Hobbe

Medlem
Gick med
25 Apr 2009
Hoj
-
Vad händer ska alla triumph ägare i stan sälja, shooter luca brassa och många fler. Var det inte den kvaliteten eller glädjen ni trodde eller ska ni lägga ned till förmån för ett annat intresse ???? :confused: Berätta nu så vi vet

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Vad händer ska alla triumph ägare i stan sälja, shooter luca brassa och många fler. Var det inte den kvaliteten eller glädjen ni trodde eller ska ni lägga ned till förmån för ett annat intresse ???? :confused: Berätta nu så vi vet

Några av dom såg en britt vifta med en flagga på en österikisk bergstopp.

speed monster

Ny medlem
Gick med
21 May 2008
Hoj
Honda CBR 1000RR race

billigare hoj så att det blir mer pengar att åka bana för.
det är vad som gäller för mig iaf.
2011 ska det åkas mer bana än i år :fakta
det är dock inget fel på hojen, det får du inte tro. blir nog inte mycket bättre än så här...

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus

Speed Triple, Street Triple & Daytona är grymt potenta hojjar! Absolut inget fel på kvaliteten eller glädjen. Fråga paPs som kört 7200 mil på sin speedy utan problem. Jag skulle personligen välja Daytona 675 framför allt annat om det är banåka vi snackar. Och som ren bushoj är Speed/Street Triple helt underbara. :yoparty

Personligen vill både damen & jag göra annat. Daytonan körde jag vaddå, 2 % av dess kapacitet, på gata? :rolleyes: Det är en banhoj helt enkelt.

Vi växlar nu till motard/enduro för rent nöjes skull. Mer bus, mer lek, mindre fart och, tror vi, mindre risk. Och dessutom, inte att förakta... ombyte förnöjer :)

Några av dom såg en britt vifta med en flagga på en österikisk bergstopp.

Typ :D

Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05

Jag tror de flesta som säljer nu ägt samma hoj två eller fler år. Min köpte jag slutet -07. Hur länge har du ägt samma hojj? Det är inget fel på dom. Långt ifrån, du har bara inte läst recenssionerna från motorcykeltidningar ;)

LucaBrassaSatan

Last edited:

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure

Har haft Triumph sedan 07, Tiger 1050, Speed Triple och en Speed Triple till, -underbara hojar med helrätt kvalitet. Men som skrevs ombyte förnöjer och kul att prova annat. Ville ha en lite mer upprätt körställning och en hoj som jag kan ev köra lite längre med bekvämt.

Triumph kommer alltid klappa i mitt hjärta och kommer med största sannolikhet hamna där igen. Vänter med spänning på den 1200cc som skall komma och sägs vara BMW 1200 Adventure utmanare.

Så inte tröttnat och inge kvalitetsproblem, Triumph underbar "image", bra säljare/verkstad på TCL, bra kvalitetoch allt e egentligen positivt. Skulle behållt och haft två om jag haft råd och plats.

Nu åker jag och hämtar den nya KTM Adventuren... :glömdet

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Jag hatar postkodlotteriet :mad: Inte för att Snaddjisch fick en kram, utan för att de ENVISAS med att hela tiden skicka denna jävla direktadresserade brevlådereklamen "-Nu har DU chansen!". Vafaan, känner jag er eller????

DOM ÄR JU FÖR FAAN VÄRRE ÄN TV-PEJLINGEN!!!!!!!!! :huvet
jag har ingen tv förresten, har aldrig haft, kommer aldrig att ha

Jag tröttnade rejält på ofoget. Försökte först maila dom ett antal gånger för att få dom att sluta spamma min brevlåda.

Till slut ringde jag (duktigt förbannad :mad:) och sa

- Om ni inte slutar spamma min brevlåda med ert djävla skräp kommer jag att slänga allt rakt i naturen där min låda står. Jag gissar att ni inte tycker att det är någon vidare reklam med massor av papper med Postkodslotteriet som hänger i träd och buskar och skräpar.

Sen dess har jag inte fått något mer från dom.:tummenupp

Står hojarna bara i garaget så är det billigare mil med en KTM om man inte är en gubbe som mig. :tummenupp

Vänta nu kostnad/0 är ju oändligheten :rolleyes:

När KTMarna rasar för ni inte bytt olja på 5 mil (kan inte låta bli :D) så är detta en bra sida.

MC Servicemanualer free download

Last edited:

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Äh, kör nytt, ingen fara ;) vi kan nog hitta en Kåtte som e lämplig för dig med :)

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Äh, kör nytt, ingen fara ;) vi kan nog hitta en Kåtte som e lämplig för dig med :)

Snöbollar kommer att frysa i helvetet innan jag vill ha något annat än Triumph.

Dessutom är ju S3an helt optimal för mig riktigt busig, älskar små krokiga vägar, toppen att åka långt på, kanon för pendlig, verkar tåla alla väderlekar (går faktiskt ännu bättre i kyla och regn), funkar bra att åka grusväg med, på med ett par andra däck så kan man nog faen sprätta grus med den också. Bana funkar också helt ok om man nu inte vill bli Rossi.

Det jag skulle kunna tänka mig så småningom är en Thunderbird om nu ingen designtaliban hinner förstöra den.

Hur skall jag nu göra med XJn :va

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...