Min fina fina Speedy blev stulen idag när den stod parkerad på Klarabergsviadukten....måste ha hänt någon gång mellan 11 och 15 på da'n. Känner mig helt hopplöst sorgsen just nu.
.
Låter bra, va det inte startspärr på den årgången ?
Speedy hittad! Tjuven greps på hojen av en mc polis i Eskilstuna. Nu står den hos polisen i Strängnäs. Har inte sett den men polisen sa att den var i gott skick förutom tändningslås, styrlås, regplåt etc
Speedy hittad! Tjuven greps på hojen av en mc polis i Eskilstuna. Nu står den hos polisen i Strängnäs. Har inte sett den men polisen sa att den var i gott skick förutom tändningslås, styrlås, regplåt etc
Ja, hur tolkar FB det? Den blir ju identitetslös då!Min största nojja nu är ramen. Jag vill inte ha en hoj med bortslipat VIN. Man lär ju vara toktorsk vid eventuell försäljning då.
Ja, hur tolkar FB det? Den blir ju identitetslös då!
Har du inga mera detaljer hur gripandet av GM gick till, smaskiga sånna
Hur mycke kan jag pruta på halva pris, byta jämt med min 955:aJa va fan. Själv skulle jag som köpare vara jävligt tveksam till att köpa en sådan hoj även om säljaren var den rätte ägaren.
Det ända mer jag vet är att han hävdade att han köpt hojen ärligt för 35 tusen.
Hur jävla retarderad får man vara? Pajjat tändningslås, styrlås, slipat ramnr och ingen regplåt...mmmm, säkert att du köpte en hoj värd 75-80 i det skicket i god tro för 35.
Kasta fanskapet till lejonen säger jag.
yo, ni som har lite koll på läget, hur vet man vilken map man ska lägga in på hojen?
det är en -00a Daytona men TORS endast... Stiften är dock lite vita så jag misstänker att den går lite snålt.
Idag var jag på en jobb tur till Norrtälje och tillbaka via Vaxholm..........MED BIL
Riktigt surt, hade det varit med hoj hade det tagit halva tiden och bra mycket roligare.
Blir det en ny S3 a snart?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |