Ere din kåk??? "Tråkig" transport till och från jobbet
Jupp, en av dom
Hallå igen grabbar!
Jag har - hör och häpna! Två spiidtripplar i mitt garage!
Nu till saken: En 02:a har som hyss för sig att lysa med den orangea motorstyrningslampan.
Hur/Kan man "reseta" den?
Lampan lyser efter ett jag bytt tändstift.
Inga kontakter är isär.
De enda jag tog bort var de på tanken, och den på luftburken.
De sattes tillbaka, och motorn startar snällt, går fint osv.
Ett likadant (och irriterande) läge inträffade på EN av de två Rocketerna jag servade. Men dagen efter var lampan av nån anledning släckt.
Och har så förblivit sedan dess.
Någon? Nån ide´?
M.v.h
Jag har för mig att den slocknar när man kommit över ett visst varvtal, undras om det var 5000 ?
Hallå igen grabbar!
Jag har - hör och häpna! Två spiidtripplar i mitt garage!
Nu till saken: En 02:a har som hyss för sig att lysa med den orangea motorstyrningslampan.
Hur/Kan man "reseta" den?
Lampan lyser efter ett jag bytt tändstift.
Någon? Nån ide´?
M.v.h
Har för mig att det skall vara tre kallstarter och därefter slocknar lampan. Tempen måste ner under 45 grader tror jag.
Har för mig att det skall vara tre kallstarter och därefter slocknar lampan. Tempen måste ner under 45 grader tror jag.
Jag fick det där syndromet efter "batteritorsk" och efter att ha haft av kablarna från batteriet. Frågade verkstan och fick svaret 3 kallstarter och 3 varmstarter, så försvinner det. Har funkat flera gånger för mej, så det borde funka för Hojdoktorn åxå!
Skickar med ett lycka till åt Snajdarn hos "riktiga" doktorn, när det blir dax! Det vore ju inte fel om du är i god form till våren, så du kan visa den där personifierade ödmjukheten (Sorry bidragstagarbroder ), hur en Speed Triple ska köras!
...skulle i alla fall jag kunna leva med...
Om du på nåt mystiskt vis skulle lyckas smiska upp mej på ringen så ska jag ÄTA upp HELA min hoj See u at the ring
Jävlar i min lilla låda, nu fick jag äntligen nåt att träna för!
Vill du ha den med både senap & ketchup då? Lite Bea kanske?
Operation om 1 mån å 3 mån rehab? Vafaan, då måste vi ju hinna med en Gokart före det!? Å skottens polare får faan inte hänga med den här gången
Shooter har ju ett nytt ställe bredvid sig:
Gokart Stockholm på Heliosgatan 10 i Hammarby Sjöstad.
www.gokartstockholm.se
Så. När tjör vi?!
Operation om 1 mån å 3 mån rehab? Vafaan, då måste vi ju hinna med en Gokart före det!?
Shooter har ju ett nytt ställe bredvid sig:
Gokart Stockholm på Heliosgatan 10 i Hammarby Sjöstad.
www.gokartstockholm.se
Så. När tjör vi?!
paPsen är over there till den 25/10. Rätt snart efter det skulle passa mej bra! Vi ska utlokalisera kidsen till skogarna, vattenkraften och malmen under höstlovet... (25/10-1/11)
Perfekt... nära jobbet mitt och Shooter, så kan vi värma på Jimmys Steakhouse nere vid färjan inna eller likv...
Jag har förrekat, det finns en släde åt dej med LGF-skylt baktill.
Nu väntar vi spänt på inbjudan att få mysa med Skotten över nån bira och ostbågar, iförda nätbrynjor, spänt kollande på tipsextra om oddset-tipset ska gå in! Eller skit i nätbrynorna förresten, fick nån flashback till kasslern jag tillredde till middag härom kvällen...Hör och häpna...huset börjar se ut som ett hus nu...mysfaktor börjar infinna sig....
Nu väntar vi spänt på inbjudan att få mysa med Skotten över nån bira och ostbågar, iförda nätbrynjor, spänt kollande på tipsextra om oddset-tipset ska gå in! Eller skit i nätbrynorna förresten, fick nån flashback till kasslern jag tillredde till middag härom kvällen...
Skönt att se att pengar inte är en trång sektor för de som jobbar inom finanssektorn...Tjacka ny plasma igår så det kan nog ordnas sörru!
Du får väl tjöra lite kniiiipövningar med goa gumman där hemma!Förövrigt (one more time) så kommer jag antagligen ha fått #3 då så jag lär inte kunna vara med...fast jag börjar vänja mig
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|