Speed Triple-tråden Sthlm

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Skönt att se att pengar inte är en trång sektor för de som jobbar:va:va :va inom finanssektorn...:D

Du får väl tjöra lite kniiiipövningar med goa gumman där hemma!:D

(Måste va rätt nära förestående om du tror de e klart 1/11, antar att du inte släpper mobilen speciellt långt ifrån dej nu då...:D )

Nä fan...jag köper alltid två av allt och slänger den ena direkt. Här finns det deg sörru!!

ETA är 30 oktober är det ju sagt...men frågar man Caroline så säger hon bara han måste komma NYSS!!!! Hon har rätt ont i revbenen på högersidan. Knatten verkar ha riktat in sina sparkar just i den trakten. :näsblod

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Nä fan...jag köper alltid två av allt och slänger den ena direkt. Här finns det deg sörru!!

ETA är 30 oktober är det ju sagt...men frågar man Caroline så säger hon bara han måste komma NYSS!!!!

Som av en händelse dök det plötsligt upp en mental bild av skotten, högröd i ansiktet vilt börnandes ut från Gokart Sthlm i sin citat "-J-vla skitbil från helvetet!", skrikandes till personalen "-Skicka faktura, jag tar TVÅÅÅ!!!", på väg hemåt i fulla spjäll till den förestående nedkomsten av MaSkroos Jr...

:rofl :rofl :rofl

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Kan bara tala om att idag var vi pa SouthbayTriumph och handlade Pazzos. Tyvarr var det som vantat sa att vi fick bestalla eftersom dom inte lagerfor shorties "no one wants shorties because of that the the clutch is to heavy then". Verkar som om burgare och donuts tagit ut sin ratt har i LA:D

Vi kan antagligen hamta dom om ett par dar.:tummenupp

I morgon blir det DownTown.

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Gokart 1/11

Ok boys and girls. Man eller mus? (ok, skotten har giltigt förfall... :rolleyes: )
Har inte fått nåt mothugg på 1/11 så jag har prel.bokat Gokart Sthlm :näsblod

Datum: Lördag den 1 november
Tid: 16.20
Race: Sthlm = 1. Genomgång 2. Uppvärmn./kval 7min 3. Final 7 varv
Deltagare: max 10 pers
Pris: 350 kr/st

Finns även möjlighet att ändra tiden till 14.00, om detta skulle passa bättre.
Annars tänkte jag att vi ses där 15.45, å kör kval & race. Jag fixar såklart vinnardricka, sen tar vi ett järn efter det nånstans i närheten.
Jimmy's eller Göteborg? Eller båda... :fyllisar

Gokart Sthlm vill ha bokningen bekräftad senast 1v före, alltså lördag 25 okt.

Jag ska vinna hela skiten: :2cool
1. Maximilia
2. Magniffen
3.
4.
5. ...

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Hoj
RSV Mille -02
Ok boys and girls. Man eller mus? (ok, skotten har giltigt förfall... :rolleyes: )
Har inte fått nåt mothugg på 1/11 så jag har prel.bokat Gokart Sthlm :näsblod

Tid: 16.20

Annars tänkte jag att vi ses där 15.45, å kör kval & race. Jag fixar såklart vinnardricka, sen tar vi ett järn efter det nånstans i närheten.
Jimmy's eller Göteborg? Eller båda... :fyllisar

Jag ska vinna hela skiten: :2cool
1. Maximilia
2. Magniffen
3.
4.
5. ...

Det är väl själva f-n att man ska dammsuga den 1 nov, annars har jag gladeligen åkt ner och visat vart skåpet ska stå.:arsele
Kallas ju inte Mini Schumi för intet.

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Ok boys and girls jag har prel.bokat Gokart Sthlm Lördag den 1 november kl 16.20

Annars tänkte jag att vi ses där 15.45, å kör kval & race, sen tar vi ett järn efter det nånstans i närheten. Jimmy's eller Göteborg? Eller båda... :fyllisar

Jag har hämtning av kidsen från Arlanda ca 15.30-15.45 nån gång, om jag minns rätt (Har tiderna på jobbet...) Så jag hinner nog inte tillbaka till kvalet. Iofs är det väl mest ett skämt att en annan skulle behöva kvala, men risken är att jag inte hinner till själva racet heller...:gnissla Men jag antar att Magniffen räknar även alla sina W.O-segrar, så han får väl njuta av en till här då...:rolleyes: Jag får satsa på att vinna efterfesten istället!:D

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
...jag hinner nog inte tillbaka till kvalet. ...risken är att jag inte hinner till själva racet heller...:gnissla Men jag antar att Magniffen räknar även alla sina W.O-segrar, så han får väl njuta av en till här då...:rolleyes: Jag får satsa på att vinna efterfesten istället!:D

Ok, då bokar jag om rejset till 19.00 istället då. Och JA, alla segrar räknas. Jag är så trött på att räkna bort alla W.O-segrar pga. dåliga ursäkter från snajdarn... :FU

...och Lulebor oxå nu då. Det har väl inget å göra med att Ske AIK tvålade dit Luleå med 4-1 ikväll, hoppas jag...? :arsele

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Ok, då bokar jag om rejset till 19.00 istället då. Och JA, alla segrar räknas. Jag är så trött på att räkna bort alla W.O-segrar pga. dåliga ursäkter från snajdarn... :FU
KANON!:tummenupp
...och Lulebor oxå nu då. Det har väl inget å göra med att Ske AIK tvålade dit Luleå med 4-1 ikväll, hoppas jag...? :arsele

:mad: NU! har lille Magnifen skitit i det blå skåpet! Nu har du en till som kommer att se till att vara före dej över mållinjen!:mad:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
KANON! :tummenupp
:mad: NU! har lille Magnifen skitit i det blå skåpet! Nu har du en till som kommer att se till att vara före dej över mållinjen! :mad:

Välkommen, det ser jag fram emot :tuttar
Av bekvämlighet anpassar jag bokningslistan nedan redan nu så jag slipper ändra så mycket när resultatet ska redovisas... :hihi

OBS ny tid: Genomgång 19.00, fire up 19.30

Bokning / Preliminärt resultat: :arsele
1. Magniffen
2. Maximilia (drafting)
3. paPs
4. ...
5. ...
6. ...
7. ...
8. Karolina
9. ...
10. Shooter (gasen sitter till höger)

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Av bekvämlighet anpassar jag bokningslistan nedan redan nu så jag slipper ändra så mycket när resultatet ska redovisas... :hihi
Dream on... :nicka :klappar Vi snackar när vi kört klart.:fakta
Lyssna efter deras glada tonläge när du ringer för att bekräfta på Gokart Sthlm - Kostade bara 500 spänn att se till att du får bil nummer 2.
Deras schnabbaste - jag lovar! :blah

MaScoot

Gick med
24 May 2005
Hoj
Välkommen, det ser jag fram emot :tuttar

OBS ny tid: Genomgång 19.00, fire up 19.30

1. Magnificently Slow
2. Maximilia (drafting)
3. paPs
4. Ronnie P. aka MaScoot dvs om lill-killen kommit
5. ...
6. ...
7. ...
8. Karolina
9. ...
10. Shooter (gasen sitter till höger)

Fan...jag kanske inte ens får va' me' eftersom det inte är 100 att jag kan?

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Fan...jag kanske inte ens får va' me' eftersom det inte är 100 att jag kan?

Klart vi håller en plats åt dej Skotten...

På läktaren! :blah

Jag var ut och gazzade lite 3-cylindrigt igår e.m. och det gav mersmak! Kan tänka mej typ långlunch eller lite eftermiddags gasande vid väder må-ti-on, om det passar för nån annan. Magnificently weak pallade inte att haka igår, så han kanske känner lite mer press idag då...?:D

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Nu är Speedy godkänd för gata 2 år till ! :tummenupp Kollade på nätet och såg att det fanns tid idag, så jag drog iväg till Högdalen. Fick åka in direkt och DÅ kom jag på mitt lilla relä som fixar Bug Eyesen...:gnissla På min Old edition e de ju glasen som fixar ljusbilden... Kändes lite "sådär" när han bad mej sätta mej på hojen så han kunde kolla ljusbilden, men han va schysst och satte bara manicken framför halvljuslyktan! Känns fin-fint att inte ha ett körförbud hängande över sig vid mars månads utgång...:)

Lite mer fint höstväder nu bara, så man får klippa några mil till innan snön kommer här nere i Hufvudstaden! :yoparty

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
...Magnificently weak pallade inte att haka igår, så han kanske känner lite mer press idag då...?:D

:mad: Vafaancoolo! Weak!?
Nä nu anmäler jag en till brewd som tjör om dig :hej :hihi

1. Magnificently Hot
2. Maximilia (drafting)
3. paPs
4. Ronnie P. aka MaScoot dvs om lill-killen kommit
5. fille
6. ...
7. ...
8. Karolina
9. Petronella
10. Shooter (omtjörrd av bruudarna)

MaScoot

Gick med
24 May 2005
Hoj
Nu är Speedy godkänd för gata 2 år till ! :tummenupp Kollade på nätet och såg att det fanns tid idag, så jag drog iväg till Högdalen. Fick åka in direkt och DÅ kom jag på mitt lilla relä som fixar Bug Eyesen...:gnissla På min Old edition e de ju glasen som fixar ljusbilden... Kändes lite "sådär" när han bad mej sätta mej på hojen så han kunde kolla ljusbilden, men han va schysst och satte bara manicken framför halvljuslyktan! Känns fin-fint att inte ha ett körförbud hängande över sig vid mars månads utgång...:)

Lite mer fint höstväder nu bara, så man får klippa några mil till innan snön kommer här nere i Hufvudstaden! :yoparty

Ha ha ha...han hade väl fickorna fulla av brajja och insåg att du var konstapel.

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Ha ha ha...han hade väl fickorna fulla av brajja och insåg att du var konstapel.

:skrattaåt :rofl :rofl :rofl

:rullandeu Seså, öka :whip
Kläm ut lill-scotty nu så bjuppar jag på skumpa å garre :brynad

Hörru shooter, jag e på kurs tis-tors, tvärtjört me åka för mig... :gnissla
Om jag hinner kanske jag försöker dra ut till TC på torsdag, men det ser inte så ljust ut just nu... :huvet

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC

Ahaaa! Du tänker sååå... Kan det ha påverkat att jag råkade tappa legget framför honom när jag skulle ta fram nycklarna och sen bet fast pickan mellan tänderna när jag behövde frigöra en hand för att ta upp plånboken...:va Näää, vet du vad! Det kan jag inte tänka mej!:D

Och Magnificent Miss, som tror hon e HOT, vi får väl se om det kan funka med åka nästa vecka.... Och plocka in mer tjejer till Gokartkvällen du bara, nog kan jag umgås med dem lite i bakgrunden, medan du leker tuppfäktning med dej själv!:näsblod

By the way, en namnändring till ett dubbel-o för dej åxå kanske... Rooster!

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Hemstudiedag, fint väder... Jaa, det blir nog en hoj-lunch idag!:D

Hoppet är ju det sista som överger en, så jag kollar tråden om nån timme för att se om man får sällis av nån Bug-Eye-broder eller syster.
Inga stora förhoppningar, men, men...:)

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Vet sjutton inte om jag grejar den dagen/tiden... vågar inte ta upp en plats för att sen bara banga :huvet

Sorry guys, fel dag för mig men kör försiktigt...

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Hemstudiedag, fint väder... Jaa, det blir nog en hoj-lunch idag!:D

Jaa, det blev det! En rejäl burgare och strips, som broderligt delades med Rosenhills talgoxar, som börjat jobba på vinterfettet! Besök på TC Länna hann jag åxå med! Skönt med lite stopp efter vägen, behövs så här års, när man inte tillhör de som installerat handukstork i styret...:D

Speedy stod ensam på parkeringen i Rosenhill ett tag, men det var faktiskt ett par-tre hojar till ute idag!:yoparty

Synd att det inte funkar me lördan Tomp@...

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring