Då har man sett Kalle & co och fått sina klappar.
"Denna jul ej bliva vit,
här får du en binge brun god sprit.
God Jul paPs/ Tomten"
Undrar vad det kan vara i paketet, hmmmm.....?
En kopp kask på de här så
Det kan du vara värd!
Hoppas ALLT är väl nere i Tokholm, själv befinner jag mej uppe på Nordens Riviera, fast det har man inte mycke för nu iofs... Idag är det varmare, bara -4 ungefär, men igår var det -16 och de har lovat ännu kallare de kommande dagarna. BRRRR!
Man längtar till lite somrigare miljö nu... *Tänker MC-mässan och dreglar lätt*
Jag hade -12° i natt.
YR säger +5° och sol på Söndag, kanske kan bli en burgare på Rosenhill
Tjena Boys!
respekt Paps... jag skulle bli tokig efter en vecka med allt båtpyssel för att komma till bebodda landmassor...
Personligen tar jag ledigt och går på mässan hela fredagen tror jag... gammal tradition trogen!
En anna nliten nyhet, tänkte samla lite bilder på våra och andra mc-relaterade körningar på ett galleri... finns lite höstkörningsbilder till att börja med...
http://mcgalleri.cadrit.se/#home
Ha det gott
Jag har inte kommit fram i planeringen än till mässan. Vet inte vilken dag jag ska gå... Maria åker till Paris samma helg på annan mässa, så jag måste hitta lösning på frågan med kidsen... Tror Ni att det funkar med att trycka in dem i ett skåp på Centralen... Måste hitta lösning för lördagskvällen åxå, skulle ju vara kalas att få gå på SH-festen på Hard Rock Café!
PS. Förresten så é jag oxå gräsänkling på lördag kväll, så om inte Shooter ser till att dumpa sina ungar i bollhavet så kommer jag att göra det...man vill ju inte slänga bort en "ledig" lördagkväll sådär bara...
Hej triple lovers.
Vad är de stora skillnaderna mellan en speed triple -06 och -08? Är det några vanliga fel på -06 som man skall kontrollera extra noga?
Är ute efter ny hoj, och en speed triple ligger just nu bäst till ... är det en rolig hoj
NEEEEJ!!! Snälla människa, ge dej inte in i det där äga-världstråkig-engelsk-hoj-eländet!
Okej, då köper jag en japansk radfyra då ...
Det är faktiskt tom@s som inspirerat mig ... han kan bli försäljare på Triumph vilken dag som helst.
Tack för svaret, ni som vet mer får gärna fylla på!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|