Speed Triple-tråden Sthlm

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Då ska vi se....strålande sol, 8+grader, torr vägbana, vindstilla....och hojen i stockholm!!! Aaarrrrrrggghhhh! Grymma värld!!:huvet :huvet :( :(

Fick förresten höra en skillnad mellan stockholmare och göteborgare idag under ett "samtal" med en kille. Han påstod nämligen att om en Göteborgare säger något i stil med:
Öh, jävla skithuve!! Då låter det bara roligt, men om en stockholmare säger samma sak, ja då hänger smockan redan i luften. Finns det ett unns sanning i detta?
 
Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Då ska vi se....strålande sol, 8+grader, torr vägbana, vindstilla....och hojen i stockholm!!! Aaarrrrrrggghhhh! Grymma värld!!:huvet :huvet :( :(

Fick förresten höra en skillnad mellan stockholmare och göteborgare idag under ett "samtal" med en kille. Han påstod nämligen att om en Göteborgare säger något i stil med:
Öh, jävla skithuve!! Då låter det bara roligt, men om en stockholmare säger samma sak, ja då hänger smockan redan i luften. Finns det ett unns sanning i detta?


I stockholm hinner du inte ens till -Öh... pratar du med göteborgsdialekt har du redan fått dej en knytnänssallad :hihi
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
I stockholm hinner du inte ens till -Öh... pratar du med göteborgsdialekt har du redan fått dej en knytnänssallad :hihi

:rofl :rofl

Då ska vi se....strålande sol, 8+grader, torr vägbana, vindstilla....och hojen i stockholm!!! Aaarrrrrrggghhhh! Grymma värld!!:huvet :huvet :( :(

Just ja...sålde din hoj på blocket idag, fick en bra deal... :arsele
Den stod ju faan ba å skräpa ändå, kom ju inte åt vattenslangen ordentligt :mad:
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
pratar du med göteborgsdialekt har du redan fått dej en knytnänssallad :hihi
Inte då! Jag har testat mååånga gånger! :D

Jamen va bra då magnif. Den var nämligen stulen så jag tänker sätta dit dig för häleri..upp till 6 år på den du...inte illa!:näsblod

Förresten, du har väl putsat den? Jag har hört från Tompa att du är värre än honom vad det gäller autosol? Men det går väl knappast inte eller???:arsele

Förresten vad tror ni om den här?
IMG_2269.jpg
 
Last edited:

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Jaja, självklart, fel färg är givet!:D

Pipan är en ny en som går runt i speed-kretsar. Finns i chrome också fast det tycker jag inte var så snyggt! Runt 235 dollares tror jag dom skall ha för den. Kanske något att tänka på om den inte var så jädra högljud? Man kan inte med...eller?:D riktigt snyggt hur hjulet kommer fram dock!

Till en daytona...Hmm, skulle nog se grymt snyggt ut! Bara kröken är samma?

Pinnarna tror jag är svartbetsade gixxxer-passagerarpinnar..det är många i usa som kör med sånna. Skall tydligen bara vara att bolt-on.

Modd á la -09 kanske??

Touringhållet, pahh....jag lämnar ingen kommentar...
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Shiiiiit! - Lördag - FEET SOL - +7 :yoparty

Skall Road-09 äntligen starta ?

Vilka ses på Rosenhill ? -Avstämmning fredag kväll. :tummenupp
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Shiiiiit! - Lördag - FEET SOL - +7 :yoparty

Skall Road-09 äntligen starta ?

Vilka ses på Rosenhill ? -Avstämmning fredag kväll. :tummenupp

Nu vill jag inte verka nagativ, men det känns inte så där j-a aktuellt idag kanske...:näsblod
Vicken käftsmäll man fick när man vaknade upp i morse!:3freak
 

Jujje

Wrooom, wrooom!
Gick med
21 May 2005
Ort
Söder om Globen
Hoj
Kawa Z1000 -12
Tjena boys and girls!

Såg inte att någon nämnt det i tråden så jag påminner om ABC-kurs hos TC Länna ikväll kl 18. Vore trevligt springa på någon av er där!
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Tjena boys and girls!

Såg inte att någon nämnt det i tråden så jag påminner om ABC-kurs hos TC Länna ikväll kl 18. Vore trevligt springa på någon av er där!

Jag har lite annat fix i e.m. men ska försöka speeda på det lite. Hoppas hinna ut dit till 18! Kanon att du påminde mej!:tummenupp
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top