Speed Triple-tråden Sthlm

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Vete f*n om inte Saeco och BW gjorde rätt val idag... Det var bra varmt, tyckte jag... :brinnerup Kvällstjörningar funkar nog bättre när det är såhär varma dagar... :gnissla Fast det var trevligt sällskap och gott fika!:)

Tog en kvällssväng: Gottröra, Arlanda, Sigtuna å några repor på Norrortsleden. Mer lagom temperatur, även om det fortfarande var varmt
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Tog en kvällssväng: Gottröra, Arlanda, Sigtuna å några repor på Norrortsleden. Mer lagom temperatur, även om det fortfarande var varmt

:tummenupp Hade det inte varit för rödtjutet till det grillade ikväll, så hade jag åkt ut och svalkat mej en sväng nu! Imorgon siktar jag på svalkande bad med tjejerna istället!:)
 

lerox78

nöjd sm ägare
Gick med
25 Apr 2005
Ort
Huddinge Sthlm
Hoj
yamaha xt660x sm -06
Last edited:

Vaselin

I Use Vaseline For Pleasure
Gick med
25 May 2009
Ort
Solna
Hoj
Triumph Speed Triple -07
jag var där o vände på skogis, såg en blå speed o en till kommer inte ihåg om det var en speed el street

Den blåa var nog jag :) såg en massa på typ 5-6 st bl.a. en orange som va jävligt fin. Fast de hängde kvar ett tag även efter att jag åkte :p
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Oranga är nog Ante:s, men kan det verkligen varit så att Snajdarn var ute och luftade sig åxå!?
Vi får väl försöka bättra oss lite med BugEyes-deltagandet ute på gatorna!:yoparty
 

Vaselin

I Use Vaseline For Pleasure
Gick med
25 May 2009
Ort
Solna
Hoj
Triumph Speed Triple -07
Yes den va det! Helt otroligt vacker! lagt ner många timmar på den? Då stod han parkerad brevid mig vid Mcdonalds föfan :)
 
Last edited:

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Yepp. Sist jag hörde hade både Ante & Snajdarn signat upp sig på en 5-veckors "Puts- & polerkurs" hos Tomp@. Dom skulle få grupprabatt dessutom. :D

Det fina är att kursavgiften består i att Tomp@ får tvätta ens hoj när den är riktigt skitig :tummenupp

Han ser ut som ett barn i en godisaffär vid åsynen av en skitig hoj.

Kom osökt och tänka på farbror putsbög i går när jag skulle tanka. Klåparkvinnan på andra sidan pumpen skulle ta handtaget på min sida eftersom det var någon vajsing på hennes sida. När hon tar bensinhandtaget åker dieselhandtaget ner på min hoj ... Äh, skit i samma, det vart inget tänkte jag.

Senare träffade jag Tompis för en runda ... å han ser på en millisekund en lite lite lite liiiiiten buckla.

Han är makalös, allas vår Tom@s :krama

Men jag skulle aldrig sälja en cykel till honom, hans blick för skavanker är magnifik.
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Gasa lagomt :va måndag...

Tror att jag får Julia med mig bakpå, så det blir inspirerat, men ej dumdristigt tempo och vart det bär av, det får vi se...:tungan Tror att paPs kommer förbi Sjöstan vid 10-rycket, så avfärd blir efter det. Hemkomst beräknat till ca 16-tiden.

Hör av Er om Ni vill haka på, vi kan plocka upp folk efter vägen!:)
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Gasa lagomt :va måndag...

Tror att jag får Julia med mig bakpå, så det blir inspirerat, men ej dumdristigt tempo och vart det bär av, det får vi se...:tungan Tror att paPs kommer förbi Sjöstan vid 10-rycket, så avfärd blir efter det. Hemkomst beräknat till ca 16-tiden.

Hör av Er om Ni vill haka på, vi kan plocka upp folk efter vägen!:)

Men hallå vilken anstormning! Här är man lika poppis som en spetälsk tror jag!:rolleyes:
För det kan väl inte vara så att Ni jobbar... :hihi
:squid
 

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Falun
Hoj
RSV Mille -02
Nu ska ni fan vara snälla... Hoppas det regnar snart!!! ...på dagtid i alla fall :gnissla

Håller med föregående talare. Har börjat jobba idag och det känns sådär. Triplen har stått ensam och oanvänd en längre tid nu.

En norr repa på lördag om vädret håller kanske?
 

speed monster

Ny medlem
Gick med
21 May 2008
Ort
Ingarö
Hoj
Honda CBR 1000RR race
Men hallå vilken anstormning! Här är man lika poppis som en spetälsk tror jag!:rolleyes:
För det kan väl inte vara så att Ni jobbar... :hihi
:squid

ahh. jag tog min vita springare hem till dalarna, för lite fart på ens gammla skolvägar..
konstigt vad man mins mycket av en väg man inte åkt på 10 år
:D
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top