Tjena!
Jag e inne på min andra S.T.. (Har kört ca 2500mil med S.T) Hade en 02 men bytte mot en ny 04 i våras. Har inte så mycket erfarenhet av andra hojar, men e mkt nöjd med min! Den e en riktigt kul hoj! Bra vrid som satan! Har absolut inga problem att hänga på andra "värstingar" upp till starx under 200.. Den maxar mellan 240-250... Om du köper en S.T, så se till att ha Flyscreen!! Den hjälper en hel del i höga hastigheter!! Grymt kul att köra bakhjul med!!
Kopplar lätt upp den på 2:an i hastigheter upp till strax över 100. Har inte testat så mycket med att kopla upp den på 3:an.. Men jag tror att det e svårt som satan.. Inga problem med skjuts på.. Men ensam har jag inte lyckats än...
Ett problem jag hade på min 02 var att det la sig vatten vid tändstiften om man körde när det regna.. fick lämna in den 3 ggr för det byte av tändstift m.m...
sen reklamerade jag den till slut, å fick en ny för bra pris
Kolla även hastighetsmätaren.. Jag hade problem med glappkontakt... Polaren har samma problem.. Lirkade lite på hans vid fästerna, så började den funka...