Spelat in porrfilm och ångrat sig..

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Skylla sig själv är väl lite starka ord plus pekar väl på lite lite förståelse för våra medmänniskor. Alla har vi väl gjort dumheter men en del av oss får betala ett högre pris. Finns väl ingen anledning att håna dem för det?

MiZou

Ny medlem
Gick med
7 May 2005
Hoj
Hojlös
bonny skrev:
Skylla sig själv är väl lite starka ord plus pekar väl på lite lite förståelse för våra medmänniskor. Alla har vi väl gjort dumheter men en del av oss får betala ett högre pris. Finns väl ingen anledning att håna dem för det?

klart att man lider med att hon mår dåligt av det hon gjort, men sådant är livet, aktion ger reaktion och man väljer oftast själv vilka aktioner man ska göra...ett sådant beslut skulle man ju inte direkt fatta på stående fot...men det är ju gjort, bara att gå vidare...

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
bonny skrev:

Jag kan hålla med men att läsa sånt dravlande snyftihopkok i aftonbladet ger mig dålig smak i munnen. ....de som inte släpper en löpsedel utan "sex" och f.ö. i mina ögon bidrag nog så mycket till att få, framfröallt unga tjejer att tro att de måste klä av sig eller vara smala och storbystade för att duga något till...

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Hela livet blir precis som man gör det till. Alla har vi gjort våra dummheter och vissa lite värre än andra, det flesta lär sig av sina misstag och stå för vad man gjort för att kunna blicka frammåt och vänder nederlag till framgång. Att förneka saker man gjort har aldrig gjort någon till bättre än den som står för det och vet att det va fel.

Bit ihop acceptera läget och jobba med det som utgångsmaterial. Så löser det mesta sig här i världen. Att gräva ner sig och se rött skapar mer problem och värre ångest än min metod. Gammla uttrycket "Det som inte dödar det härdar".

Sen kan inte alla människor leva enlig min lära (men det är en annan sak), men strävan ditåt måste finnas.

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Zeppelinare skrev:
Är man 23 år så borde man fan veta att spelar in en porrfilm och får betalt för det så finns filmen i all framtid.
Jag tycker att hon får skylla sig själv o sluta gnälla o gå vidare i livet.

http://www.aftonbladet.se/vss/debatt/story/0,2789,683483,00.html

Vaddå skylla sig själv? :fatta!

Hon har ju helt rätt i de synpunkter hon har.
Läs artikeln en gång till. Denna gång kan du åtminstånde försöka sätta dig in i hennes situation.

Fy faaan, vad jag lackar ur på män som utnyttjar kvinnor för att tjäna pengar. Porrindustri och hallickverksamhet :gnissla . Jävla parasiter! :mad:

Zeppelinare

Förvirrad
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
kör allt på hjul
Flamma77 skrev:
Vaddå skylla sig själv? :fatta!

Hon har ju helt rätt i de synpunkter hon har.
Läs artikeln en gång till. Denna gång kan du åtminstånde försöka sätta dig in i hennes situation.

Fy faaan, vad jag lackar ur på män som utnyttjar kvinnor för att tjäna pengar. Porrindustri och hallickverksamhet :gnissla . Jävla parasiter! :mad:

Så kvinnorna tjänar inte några pengar då? Vad tror du den manlige skådespelaren tjänar?

Hey, spelar du in en porrfilm så skyll dig själv om du ångrar dig sen.

Spelar du in porrfilm när du är drogad, full, oförmögen att säga nåt om det.. DÅ är det en annan femma.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Flamma77 skrev:

Nu försvarar jag inte porrindustrin. MEN
Män som utnyttjar kvinnor för att tjäna pengar????
Hon tjänar pengar på filmen, det va ett frivilligt val(nåja nästan,övertalad?) och det finns många kvinnor som tjänar grymmt mycket pengar på porr. Behöver jag nämna namn?
Att hon sen kanske fick en skitsumma är en annan sak, det handlar om dåligt affärssinne och har inget med porr industrin att göra.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Flamma77 skrev:

Ja, vem lackar inte ur på människor som skor sig på att utnyttja andra? ... Det är ungefär lika självklart som att tycka illa om folk som skär i små barn med förskärare eller en rostig morakniv...

:rolleyes:

....nu återstår ju bara att avgöra om du på allvar tror att alla kvinnor i porren bara är offer till tvingande och utnyttjande män....!?

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Jag måste nog faktiskt ta och teama upp på den darka sidan här. Man kan inte förvänta sig att alla tänker åt en och någon gång är man vuxen.

Visst är det hemskt att det blev som det blev men hur skulle det ha kunnat blivit annorlunda? Hon kunde haft andra kompisar. Hon kunde ha sagt NEJ. Vad gör hennes öde till något som ska skyllas på porrindustrin? Det är ju som att skylla på Volvo för att folk råkar ut för olyckor i deras bilar.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Att hon nu 10 år senare sitter och tycker synd om sig själv och hävdar att hon vart mer eller mindre tvingad?! nä det köper jag inte, alla kan fatta egna beslut och visst ångrar man en del....och jag kan förstå att hon ångrar att hon gjort en porrfilm...men de jag undrar över när hon sen säger sig vare sjukskriven 8 år av 10 ??? för att hon ångrat sig och mått dåligt, det låter som ett svepskäl för att slippa jobba. :näsblod

Nä jag stödjer inte detta med att "sälja" sig på det sättet, men är man så lätt köpt att man tycker att när dessa killar ger en komplimanger och lite kritik att man måste "bevisa" att man minsan vågar eller vad? :va

Visst är det synd om henne att hon mår så dåligt för ett felaktigt beslut men man kan inte skylla de på männen...kvinnor kan dom med.... :rolleyes:

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Zeppelinare skrev:
Spelar du in porrfilm när du är drogad, full, oförmögen att säga nåt om det.. DÅ är det en annan femma.

Vilket framgår i artikeln. Det verkar i den som om just "oförmögen att säga något om det" är applicerbart på dennna kvinna. Så det verkar som att du har din andra femma just här!

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Qwerty skrev:
Att hon sen kanske fick en skitsumma är en annan sak, det handlar om dåligt affärssinne och har inget med porr industrin att göra.

Så det har ingenting med porrindustrin att göra??? Den om någon är väl ökänd för usla anställningsvillkor och bristande rättigheter som skådespelare.
Att det finns några få som "lyckats" i denna verksamhet säger egentligen ingeting, eftersom de fått ta ordentliga mängder skit på sin väg dit. :huvet

De som tjänar på porrindustrin/hallickverksamhet/trafficking är INTE dem som lider utav den.

Zeppelinare

Förvirrad
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
kör allt på hjul
Flamma77 skrev:
Vilket framgår i artikeln. Det verkar i den som om just "oförmögen att säga något om det" är applicerbart på dennna kvinna. Så det verkar som att du har din andra femma just här!

Hon har ju skrivit

När jag var 23 år gammal gjorde jag porrfilm. Jag ställde upp frivilligt – enligt andras sätt att se – men jag var inte stabil nog att fatta ett sådant livsavgörande beslut.

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Zeppelinare skrev:
Hon har ju skrivit

När jag var 23 år gammal gjorde jag porrfilm. Jag ställde upp frivilligt – enligt andras sätt att se – men jag var inte stabil nog att fatta ett sådant livsavgörande beslut.

Oooops! Du missade!

"Killarna som producerade filmen var mycket ivriga att jag skulle delta, och även om ingen tvingade mig med fysiskt våld kände jag att min egen vilja var ganska betydelselös."

Det är jävligt respektlöst att inte respektera andras tveksamhet. Varför inte ta en tjej som verkligen vill än en tjej som behöver övertalas???
EGOISTISKA PENGAKÅTA HÄNSYNSLÖSA SKITSTÖVLAR! :4skrika

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Chrille skrev:
Hon kunde ha sagt NEJ. Vad gör hennes öde till något som ska skyllas på porrindustrin?

Man får inte vara svag. Man måste veta att andra människor inte är att lita på. Dessutom är du åt helvete korkad om du tror att andra människor vill dig väl.

Människan är en kärlekslös patetisk art och jag hatar den.

Zeppelinare

Förvirrad
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
kör allt på hjul
Flamma77 skrev:
Oooops! Du missade!

"Killarna som producerade filmen var mycket ivriga att jag skulle delta, och även om ingen tvingade mig med fysiskt våld kände jag att min egen vilja var ganska betydelselös."

Det är jävligt respektlöst att inte respektera andras tveksamhet. Varför inte ta en tjej som verkligen vill än en tjej som behöver övertalas???
EGOISTISKA PENGAKÅTA HÄNSYNSLÖSA SKITSTÖVLAR! :4skrika

Men hon hade fortfarande en egen vilja att säga NEJ, protestera, skrika gapa.

Är man 23 år och inte vet vad man håller på med kanske man får skaffa sig en förmyndare istället.

Dessutom tror jag nog hon var lite pengakåt oxå när hon valde o göra en porrfilm. För vilken tjej skulle ställa upp på o göra en porrfilm om hon fick betalt typ 200 kr? Men får hon erbjudandet om att hon får 7000 kr för 2-3 timmars jobb så kanske hon tackar ja..

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln