ksann skrev:Jag anser att någon som ställer upp på något frivilligt inte har utsatts för något utan som jag tidigare sa har VALT DET SJÄLV.
Nähä... Men hon var ju myndig och vuxen (23 år) inget barn alltså... och vårt samhälle (än så länge) tillåter oss för det mesta att fatta våra egna beslut.
ktmjacke skrev:Gräddnos,glömde skriva att jag dessutom slarvläste o inte såg att du inte var den som postade inlägget.
Aha!Porranders,men se goddag då.Så det e du som fiskar efter nya skådisar alltså .Får jag ställa upp i heltäckande latexdräkt så inte gaddningarna syns så har du hittat killen......När börjar jag?Webspy skrev:Du är en fin människa..... o det e jag med....
ktmjacke skrev:Kolla smileysen efter det jag skrev oxå. skulle aldrig ge kommentarer om nåns utseende på riktigt,var bara ironisk.Eftersom vi träffats så vågade jag va det.Du är dessutom söt,o det vet du
ktmjacke skrev:Sålde traktorn o tjacka porsche idag,kostym o slips medföljde.Imorgon har jag bokat tid på klinik för hårimplantat o tandblekning.Sen e de väl bara o hänga på cafe opera o dra kolalinor stora som skogaholmslimpor så klassar man väl in i stockholmseliten? Jag är stolt över att va bonnig o äkta.Tänk på att jag vet vart du bor kakan.......jag kanske kommer o visar dig hur en slipsten dras i norrland......fast då blir det ju en tråd till om en "mc-relaterad" olycka med dödlig utgång.
Gräddnos skrev:Hehe, såg den... Försökte bara jävlas tillbaka.
(Och du, om du ska spela in porrfilm iklädd en latexdräkt, så är jag en given åskådare på inspelningen. )
Fluffig skrev:Du tycks ju orka läsa hela tråden så du verkar trots allt intresserad.
Kramas är skönare än att slåss!
ksann skrev:Jag anser att någon som ställer upp på något frivilligt inte har utsatts för något utan som jag tidigare sa har VALT DET SJÄLV.
Nähä... Men hon var ju myndig och vuxen (23 år) inget barn alltså... och vårt samhälle (än så länge) tillåter oss för det mesta att fatta våra egna beslut.
Mavve skrev:Klart att jag är intresserad av att få bort den horan från samhället eller komma fram till att hon kan gott tvångsarbeta
Kramas??? Då har du inte slagits mot nån i en halvtimme och sen rest dig upp o knappt kunna andas o alla muskler är helt slut o sen bara se honom ligga där i sina plågor o bara må ÄNNU sämre än dig
Testa det nån gång fegis
Hmmmm... Jag viker mig för den allmänna opinionen...Avarage skrev:Du tycks missa poängen med vad jag försöker säga! Jag skall försöka tydliggöra mig:
Ja, hon gick in i inspelningen frivilligt, dvs. utan fysiskt tvång. Filminspelningen är dock bara EN händelse som hon mår dåligt av, om vi spekulerar i att hon inte mådde så bra redan INNAN. Så VARFÖR mådde hon då inte bra redan INNAN inspelningen?
Hon svarar inte på den frågan i sitt inlägg men det kan ju vara av precis vilken orsak som helst. Allt från en skituppväxt till en liten skitsak. Du och jag vet inte och därmed tycker jag att det är lite hårt att anklaga henne för att utnyttja systemet och inte VILJA arbeta.
Inspelningen var som sagt var frivillig, åt mnstånde till synes. En människa kan ju själv känna ett visst självpåtaget tvång (kallas ofta grupptryck) ÄVEN om man är vuxen. Enda skillnaden är att vissa handlingar inte är olagliga när alla inblandade är myndiga.
Ja, var och en måste själv ta ansvar för sina handlingar, om det är vi nog alla överens. Men att vaa så hårdnackad som vissa (kanske inte du) och säga att hon inte VILL albeta och på något underförstått sätt sitter hemma och VILL tycka synd om dig själv. Det är lite väl magstarkt med tanke på at vi i princip inget vet om henne.
Visst, det finns människor som utnyttjar vårat sociala skyddsnät (som är ett hån mot dem som behöver) men VEM sätter sig frivilligt i situationer som man i efterhand mår dåligt av??? Skulle du göra det?
Sedan om besluten man fattar beror på oförmåga att förutse konsekvensen eller om man medvetet för stunden inte orkar/kan eller vill se spelar väl ingen roll, eller? Det är ju fortfarande en människa som mår dåligt!
// Niklas
Avarage skrev:... men VEM sätter sig frivilligt i situationer som man i efterhand mår dåligt av??? Skulle du göra det?
Stortryne skrev:Det gör faktiskt alla som inte är nykterister, även om komplikationsgraden naturligtvis varierar
Mavve skrev:Klart att jag är intresserad av att få bort den horan från samhället eller komma fram till att hon kan gott tvångsarbeta
Kramas??? Då har du inte slagits mot nån i en halvtimme och sen rest dig upp o knappt kunna andas o alla muskler är helt slut o sen bara se honom ligga där i sina plågor o bara må ÄNNU sämre än dig
Testa det nån gång fegis
Var snäll och kramas lite!Fluffig skrev:Undrar om det är ångerna från margarinhallen som får dig att bli som du blivit ellr är det mjukosten som invaderat din tankehåla?
Du kallar andra fega men själv gömmer du dig bakom fula ord. egentligen är det synd om en sån typ som dig.
En människa räddar dit liv men du kan inte ens skicka en blomma till henne.
Det är patetiskt med såna människor som du. Du tror att allt löses med våld men pilutta dig du vaknar också upp en dag och inser att det inte är så.
Precis som alla andra små killar måste du visa upp dig att du kan slåss och tror att det impar på tjejerna eller killarna.
Undrar varför du inte har något förhållande över huvud taget?Ooops en öm tå kanske?
Victor skrev:Saxat från http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,687389,00.html
"Att låta någon fila på samma sak i ett decennium borde få terapeuten prickad."
Victor skrev:Varför ska jag betala när någon väljer att känna sig kränkt?
Avarage skrev:HUR kan inlägget uteslutande tolkas som att beslutet av att spela in en porrfilm är ENDA orsaken till kvinnans sjukskrivning?
Stortryne skrev:Att hon skyller på den, kan ju vara en ledtråd?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|