Spelat in porrfilm och ångrat sig..

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Gräddnos,glömde skriva att jag dessutom slarvläste o inte såg att du inte var den som postade inlägget. :näsblod
 

-Freddy-

Guest
ksann skrev:
Jag anser att någon som ställer upp på något frivilligt inte har utsatts för något utan som jag tidigare sa har VALT DET SJÄLV.
Nähä... Men hon var ju myndig och vuxen (23 år) inget barn alltså... och vårt samhälle (än så länge) tillåter oss för det mesta att fatta våra egna beslut.

Jag förstår din poäng.
Så här kan man tänka också:
Frivilligt låter lite diffust, en vilja kan vara styrd av andras viljor. Hon valde det själv efter att lyssnat på dem. Kanske inte så igenomtänkt alltså.
I vissa fall kan t.o.m andra välja åt en.

Myndig (enl lagen) och vuxen (enl samhället) betyder inte att man vet vad man ska göra i alla situationer. Vårat samhälle har väl aldrig varit perfekt heller så varför hänvisa till det?
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Webspy skrev:
Du är en fin människa..... o det e jag med....
Aha!Porranders,men se goddag då.Så det e du som fiskar efter nya skådisar alltså :tungan .Får jag ställa upp i heltäckande latexdräkt så inte gaddningarna syns så har du hittat killen......När börjar jag? :tungan
 

Gräddnos

Guest
ktmjacke skrev:
Kolla smileysen efter det jag skrev oxå. :tungan skulle aldrig ge kommentarer om nåns utseende på riktigt,var bara ironisk.Eftersom vi träffats så vågade jag va det.Du är dessutom söt,o det vet du :tummenupp

Hehe, såg den... Försökte bara jävlas tillbaka. ;) :pannkyss

(Och du, om du ska spela in porrfilm iklädd en latexdräkt, så är jag en given åskådare på inspelningen. :tummenupp :rofl )
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
ktmjacke skrev:
Sålde traktorn o tjacka porsche idag,kostym o slips medföljde.Imorgon har jag bokat tid på klinik för hårimplantat o tandblekning.Sen e de väl bara o hänga på cafe opera o dra kolalinor stora som skogaholmslimpor så klassar man väl in i stockholmseliten? :tungan Jag är stolt över att va bonnig o äkta.Tänk på att jag vet vart du bor kakan.......jag kanske kommer o visar dig hur en slipsten dras i norrland......fast då blir det ju en tråd till om en "mc-relaterad" olycka med dödlig utgång. :rofl

:lol mmmmm hörru dräng jag är väll inte nå bättre själv :hihi jag är stolt hälsingetös...bara vare på rymmen i 10 år nu :hihi men kom å vissa mej hur du drar en slipsten så visar jag sen :tungan
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Gräddnos skrev:
Hehe, såg den... Försökte bara jävlas tillbaka. ;) :pannkyss

(Och du, om du ska spela in porrfilm iklädd en latexdräkt, så är jag en given åskådare på inspelningen. :tummenupp :rofl )

:banana jag med det är en syn jag inte vill missa :tummenupp Tor jacke kan vara bra som porrskådis jag :)
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Fluffig skrev:
Du tycks ju orka läsa hela tråden så du verkar trots allt intresserad.

Kramas är skönare än att slåss!

Klart att jag är intresserad av att få bort den horan från samhället eller komma fram till att hon kan gott tvångsarbeta :banana

Kramas??? Då har du inte slagits mot nån i en halvtimme och sen rest dig upp o knappt kunna andas o alla muskler är helt slut o sen bara se honom ligga där i sina plågor o bara må ÄNNU sämre än dig :tummenupp
Testa det nån gång fegis :lol
 

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
ksann skrev:
Jag anser att någon som ställer upp på något frivilligt inte har utsatts för något utan som jag tidigare sa har VALT DET SJÄLV.
Nähä... Men hon var ju myndig och vuxen (23 år) inget barn alltså... och vårt samhälle (än så länge) tillåter oss för det mesta att fatta våra egna beslut.

Du tycks missa poängen med vad jag försöker säga! Jag skall försöka tydliggöra mig:

Ja, hon gick in i inspelningen frivilligt, dvs. utan fysiskt tvång. Filminspelningen är dock bara EN händelse som hon mår dåligt av, om vi spekulerar i att hon inte mådde så bra redan INNAN. Så VARFÖR mådde hon då inte bra redan INNAN inspelningen?

Hon svarar inte på den frågan i sitt inlägg men det kan ju vara av precis vilken orsak som helst. Allt från en skituppväxt till en liten skitsak. Du och jag vet inte och därmed tycker jag att det är lite hårt att anklaga henne för att utnyttja systemet och inte VILJA arbeta.

Inspelningen var som sagt var frivillig, åt mnstånde till synes. En människa kan ju själv känna ett visst självpåtaget tvång (kallas ofta grupptryck) ÄVEN om man är vuxen. Enda skillnaden är att vissa handlingar inte är olagliga när alla inblandade är myndiga.

Ja, var och en måste själv ta ansvar för sina handlingar, om det är vi nog alla överens. Men att vaa så hårdnackad som vissa (kanske inte du) och säga att hon inte VILL albeta och på något underförstått sätt sitter hemma och VILL tycka synd om dig själv. Det är lite väl magstarkt med tanke på at vi i princip inget vet om henne.

Visst, det finns människor som utnyttjar vårat sociala skyddsnät (som är ett hån mot dem som behöver) men VEM sätter sig frivilligt i situationer som man i efterhand mår dåligt av??? Skulle du göra det?

Sedan om besluten man fattar beror på oförmåga att förutse konsekvensen eller om man medvetet för stunden inte orkar/kan eller vill se spelar väl ingen roll, eller? Det är ju fortfarande en människa som mår dåligt!

// Niklas
 

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Mavve skrev:
Klart att jag är intresserad av att få bort den horan från samhället eller komma fram till att hon kan gott tvångsarbeta :banana

Kramas??? Då har du inte slagits mot nån i en halvtimme och sen rest dig upp o knappt kunna andas o alla muskler är helt slut o sen bara se honom ligga där i sina plågor o bara må ÄNNU sämre än dig :tummenupp
Testa det nån gång fegis :lol

Sorry, provokationen misslyckades! :arsele

// Niklas
 

ksann

Fairings are for sissies!
Gick med
30 Jun 2005
Ort
.
Hoj
.
Avarage skrev:
Du tycks missa poängen med vad jag försöker säga! Jag skall försöka tydliggöra mig:

Ja, hon gick in i inspelningen frivilligt, dvs. utan fysiskt tvång. Filminspelningen är dock bara EN händelse som hon mår dåligt av, om vi spekulerar i att hon inte mådde så bra redan INNAN. Så VARFÖR mådde hon då inte bra redan INNAN inspelningen?

Hon svarar inte på den frågan i sitt inlägg men det kan ju vara av precis vilken orsak som helst. Allt från en skituppväxt till en liten skitsak. Du och jag vet inte och därmed tycker jag att det är lite hårt att anklaga henne för att utnyttja systemet och inte VILJA arbeta.

Inspelningen var som sagt var frivillig, åt mnstånde till synes. En människa kan ju själv känna ett visst självpåtaget tvång (kallas ofta grupptryck) ÄVEN om man är vuxen. Enda skillnaden är att vissa handlingar inte är olagliga när alla inblandade är myndiga.

Ja, var och en måste själv ta ansvar för sina handlingar, om det är vi nog alla överens. Men att vaa så hårdnackad som vissa (kanske inte du) och säga att hon inte VILL albeta och på något underförstått sätt sitter hemma och VILL tycka synd om dig själv. Det är lite väl magstarkt med tanke på at vi i princip inget vet om henne.

Visst, det finns människor som utnyttjar vårat sociala skyddsnät (som är ett hån mot dem som behöver) men VEM sätter sig frivilligt i situationer som man i efterhand mår dåligt av??? Skulle du göra det?

Sedan om besluten man fattar beror på oförmåga att förutse konsekvensen eller om man medvetet för stunden inte orkar/kan eller vill se spelar väl ingen roll, eller? Det är ju fortfarande en människa som mår dåligt!

// Niklas
Hmmmm... Jag viker mig för den allmänna opinionen...
 

Fluffig

Vill men kan inte
Gick med
19 Jul 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
SV 650
Stackars dig

Mavve skrev:
Klart att jag är intresserad av att få bort den horan från samhället eller komma fram till att hon kan gott tvångsarbeta :banana

Kramas??? Då har du inte slagits mot nån i en halvtimme och sen rest dig upp o knappt kunna andas o alla muskler är helt slut o sen bara se honom ligga där i sina plågor o bara må ÄNNU sämre än dig
Testa det nån gång fegis

Du kallar andra fega men själv gömmer du dig bakom fula ord. egentligen är det synd om en sån typ som dig.

En människa räddar dit liv men du kan inte ens skicka en blomma till henne.
Du tror att allt löses med våld men pilutta dig du vaknar också upp en dag och inser att det inte är så.

Precis som alla andra små killar måste du visa upp dig att du kan slåss och tror att det impar på tjejerna eller killarna.

Undrar varför du inte har något förhållande över huvud taget?Ooops en öm tå kanske?
 
Last edited:

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Mille
Fluffig skrev:
Undrar om det är ångerna från margarinhallen som får dig att bli som du blivit ellr är det mjukosten som invaderat din tankehåla?

Du kallar andra fega men själv gömmer du dig bakom fula ord. egentligen är det synd om en sån typ som dig.

En människa räddar dit liv men du kan inte ens skicka en blomma till henne.
Det är patetiskt med såna människor som du. Du tror att allt löses med våld men pilutta dig du vaknar också upp en dag och inser att det inte är så.

Precis som alla andra små killar måste du visa upp dig att du kan slåss och tror att det impar på tjejerna eller killarna.

Undrar varför du inte har något förhållande över huvud taget?Ooops en öm tå kanske?
Var snäll och kramas lite! :pannkyss
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Saxat från http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,687389,00.html

"Jag såg en artikel om en tjej som ångrade att hon medverkat i en porrfilm för tio år sedan. Vid 23 års ålder hade hon inte varit "stabil nog att fatta ett sådant livsavgörande beslut". I tio år hade hon nu ältat sitt snedsteg. Åtta av dem hade hon varit sjukskriven och gått i terapi. Men stopp där. För mina skattepengar?
Varför ska jag betala när någon väljer att känna sig kränkt? Alla kämpar, men alla lägger inte över betalningsansvaret på andra. Och hennes terapi ger jag ingenting för. Att låta någon fila på samma sak i ett decennium borde få terapeuten prickad.
"

Precis vad jag tänkte.
 

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Victor skrev:
Varför ska jag betala när någon väljer att känna sig kränkt?

Varifrån kommer den inre viljan av att VILJA må dåligt? Att VILJA bli kränkt?
HUR kan inlägget uteslutande tolkas som att beslutet av att spela in en porrfilm är ENDA orsaken till kvinnans sjukskrivning?

Vi bär alla ansvar för vår egen hälsa! Och vi HAR en egen fri vilja i många situationer. Men vi är också alla olika och föds med olika förutsättningar, både fysiskt som psykiskt. Och vi växer upp i olika miljöer som påverkar oss allihop olika. Så HUR kan det då vara möjligt att dömma efter EN enda mall och säga att HON har agerat fel och medvetet valt att må dåligt?

// Niklas
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top