Spielberg slut som artist?!?!

Infamous

GO Kånkelberrys!!!
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2004 Kwakka kryss-tia
Avanti skrev:
$550.000.000 at the box office, slut, I think not...

Nu brukar ju inte inspelade pengar vara allt här i världen...porrbranschen är väl mycket rikare och deras handlingar ska vi inte diskutera i detta fina forum...även om många säkert vill....

kallade du mig ett luder åxå? sluta...jag blir så smickrad... :crash

jaja, smaken är som baken, hårig....

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
t-rex skrev:
Den har verkligen exceptionellt lite att göra med världarnas krig. Att ens nämna dem i samma tråd borde ligga till grund för permban. Maken till skräpfilm har jag aldrig sett. Spielberg måste ju ha börjat supa eller nåt. Eller kanske blivit scio han med.

är de das boot du ogillar? eller är de att jag nämnde en storfilm som das boot DC i samma tråd som e de felaktiga :va

som nån annan sade.. SPACEBALLS istehshit

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
heimdal skrev:
är de das boot du ogillar? eller är de att jag nämnde en storfilm som das boot DC i samma tråd som e de felaktiga :va

som nån annan sade.. SPACEBALLS istehshit

Båtfilmen är bra. Den andra borde förbjudas!

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
t-rex skrev:
Den har verkligen exceptionellt lite att göra med världarnas krig. Att ens nämna dem i samma tråd borde ligga till grund för permban. Maken till skräpfilm har jag aldrig sett. Spielberg måste ju ha börjat supa eller nåt. Eller kanske blivit scio han med.

Det var iofs inte något scioblaj i filmen, storyn var inte speciellt mycket starkare ens i boken. Tvärtom, boken handlar nästan bara om utrotningen och marsianernas plötsliga död när de inte kan anpassa sig. I filmen försökte de ha nån annan huvudstory med familjen inblandad. Det gick åt helvete.

IMHO, hade marsianerna tagit livet av den skrikande ungen direkt, ihop med denfelandelänkenbrorsan, och sedan gett Tom tillbaka F-18 planet från hans enda coola film någonsin då hade det varit en bra film!

Edit; UNTIE i say!!!

AP AP AP!!!!! F-14 flög han!!! :7peta

Förresten, känns inte handlingen igen från Independence Day? där fick ju utomjordingarna också ett virus, datavirus visseligen men ändå, man tycker ju att dom kunde varit lite mer originella..... :rolleyes:

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
Infamous skrev:
Nu brukar ju inte inspelade pengar vara allt här i världen...porrbranschen är väl mycket rikare och deras handlingar ska vi inte diskutera i detta fina forum...även om många säkert vill....

kallade du mig ett luder åxå? sluta...jag blir så smickrad... :crash

jaja, smaken är som baken, hårig....
Inspelade pengar är nästan alt, trådstartaren mener at Spielberg är slut som "artist", hvilket han inte är när filmen spelar inn en halv milliard dollar. Om filmen är bra eller dårlig är inte relevant

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
HönaPower skrev:
AP AP AP!!!!! F-14 flög han!!! :7peta

Förresten, känns inte handlingen igen från Independence Day? där fick ju utomjordingarna också ett virus, datavirus visseligen men ändå, man tycker ju att dom kunde varit lite mer originella..... :rolleyes:

Jeje, flygplan som flygplan. Karriären blev aldrig bättre än så iaf. Sciontologidravlet är ju lite festligt iofs.

Och boken som WOW baseras på skrevs för 100 år sedan ungefär.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...