Spolarvätska i Nyllet

-Hjalmarsson-

Fortfarande Rookie
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
GSXR1100-86, GSX750R -87, VTR1000F, GSXR750/1100-88, CBR600 -87
Blev oxå utsatt för det samma i går på tyresövägen av ett skithuvud i en blå vovlvo v70.
Då börjar samma IDIOT tok spola igen så ja blev nerstänkt, arg som satan o skrikandes i hjälmen villa ja ta hans liv ifrån honom men tänker lite till o åker upp snett bakom o laddar för o sparka av spegeln men missbedömmer min fart i ilskan så sparken missade precis.
Hade ingen lust att pröva igen med tanke på vad han gjorde, dåren kanske hade prejat mej om ja lagt mej brevid igen nu när han visste vad ja tänkte göra..
Ångrar att ja inte tog regnumret, då hade ja åkt o brutigt av hela torkararmen o kört upp i avgasröret på honom :kulspruta

Om det kör upp en idiot på hoj som har intensionen att sparka av min backspegel för att jag har spolat min rutan så vete fan om jag inte klipper den jäveln.

Dominator-Rocks

Guest
Råkade ut för samma behandling av ett mongo som inte ville flytta på sig, ni vet motorväg , vänsterfil, härv kör jag, kommer inte flytta på mig, jag tror jag spolar lite, när jag kör om så ger fanskapet mig fingern, fot uppe på hans backspegel och kör så ca: 15 sek. han tittade frmåt som en staty hela tiden och sedan när äcklet behagar flytta på sig så hämnas han enormt elakt, när jag knappt ser honom längre i speglarna så tänder han helljuset....det som var riktigt obehagligt var att visiret immade igen totalt å man måste öppna direkt, om man har glasögon då och idioten skulle spola igen är det faktiskt katastrof.....får jag syn på denne 20åriga yngling igen ( vilket kommer )
kommer jag skalla skiten ur han ---(Läs krig) men , men ,dom flesta sitter bara och sover bakom ratten och det kan man ju leva med på morgonen...
Mr mox..

:rolleyes: Om jag har fattat rätt nu så åkte du upp gämsides och placerade din fot på hans backspegel (I motorvägsfart) och åkte så i 15 sek!?

Har du dödslängtan eller är du mytoman :confused:

Last edited:

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
Då tycker jag att du ska ta ett snack med din jobbarkompis!!!!!

INGEN i den här tråden har reagerat på att det åker en IDIOT och sprutar diesel ute på vägarna:mad:

lyckas du snacka vett med den gubben ska jag bjuda dig på en lyxweekend
i Dubai ... :tummenupp ..

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Kör mc ,,,åk inte, så fattar du, troligtvis "bussförare" eller??

Jag hänger inte med. Har kört hoj i 7 år men förstår fortfarande inte vad du menar. Hade du foten på backspegeln eller inte?

Sak samma, nästa gång du träffar på honom så tycker jag du ska göra en wheelie upp på bilens tak. Väl där så stannar du och gör en burnout tills dess att däcket, alternativt taket ger med sig. Om bilen efter detta fortfarande är i rullning så hoppa av på nåt coolt sätt, se till att landa på fötterna bara annars ser det dumt ut :tummenupp.

Dominator-Rocks

Guest
Kör mc ,,,åk inte, så fattar du, troligtvis "bussförare" eller??

Utveckla gärna för jag förstod inte så mycket :rolleyes:

Jag skall köra med min motorcykel istället för å typ söndagsåka!?! Har jag fattat rätt??

Om jag nu har fattat rätt så kan jag berätta för dig att jag i princip aldrig söndagskör utan ständigt kör aktivt.

Frågan om jag kör buss :va Min offrodare har någon gång beskrivits som buss av Varbergsorm om jag inte missminner mig!

Mina frågor kvarstår! Dödslängtan eller mytoman!?

Dominator-Rocks

Guest
Jaja,, men tanken e god....

Du "åker" motorcykel, jag kör ...
Men låt oss inte bråka om detta , då får ju bilisten rätt till slut eller?

Hade gött.. vi kanske inte är lika aggtresiva i trafiken, tur e väl de..

Du måste lära mig hur man KÖR knarr!

Hur faan gör man det där tricket med foten på bilens backspegel? Det måste ju finnas någon speciell teknik? Det låter ju farligt som faan men jag vill absolut kunnatt!

En annan av mina frågor står där :rolleyes: uppe med stor text! Svara på den me´ så är du snäll!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag har suttit hela dagen och funderat på om jag ska föreslå att man kan köra om bilfan och lägga sig framför, ställa sig som en ostbåge på sadeln, dra ner brallorna och sprutlackera hela framrutan på han...
men jag tror jag skiter i det.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
hej igen ...
När man ,kör,stil 300 eller nåt , så blir men ganska taggad, eller hur?.....
Sedan blir man ju van att göra vissa saker även i daglig trafik, ...Jag skulle ju naturligtvi sparkat loss spegel eller liknande. men 6,00 på morgonen så e även jag ganska tam (innan man bråkar med mig)läs: inte riktigt vaknat än.
För mig känns det ganska naturligt att brösta sig mot bilen (säkert dumt )
men ..för faaan man kan inte göra som det som denne unge man gjorde... =krig.
Alltså fot få backspegel... jag vann denna vendetta (som aldrig ägt rum om han flytat på sig.....Jag är nog betydligt äldre än dig, och kanske upplevt fler puckon än du??, men aktiv vid kurvkörning på allmän väg som jag kallar det så kan det hända både det ena.. o andra nästan varje gång...( detta vet ju du)
okey ...fot på backspegeln är ju från my point of wiev ganska snällt egentligen
...Hade Dommis (Har ägt en son oxså, bland flera)
Hej hej ..(kanske fel på mig, men trodde inte att man skulle stöta på patrull
på sporthoj sidan (rån dig) Måså gott.....

hej igen ...
Sedan blir man ju van att göra vissa saker även i daglig trafik, ...Jag skulle ju naturligtvi sparkat loss spegel eller liknande. men 6,00 på morgonen så e även jag ganska tam (innan man bråkar med mig)läs: inte riktigt vaknat än.
Alltså fot få backspegel... jag vann denna vendetta (som aldrig ägt rum om han flytat på sig.....Jag är nog betydligt äldre än dig, och kanske upplevt fler puckon än du??, men aktiv vid kurvkörning på allmän väg som jag kallar det så kan det hända både det ena.. o andra nästan varje gång...( detta vet ju du)
på sporthoj sidan (från dig) Måså gott.....

Skulle tippa på en sådär kvart över fem...? :confused:

Dominator-Rocks

Guest
hej igen ...
på sporthoj sidan (rån dig) Måså gott.....

hej igen ...
på sporthoj sidan (från dig) Måså gott.....

Alkohol eller knark ?:va

:öl Eller :ätapiller ?

Mort

Team Otakt
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
KTM 300 EXC
Vet inte vad ni håller på med ,men fan söndags kör ni ju i alla fall. er egen ev. rädsla eller något verkar ju gå ut över nåt annat i alla fall...kör o njut..

Krister Glenning trodde jag hade dött ....moralkakor med internet..
Hejs.
GSX1300, det är en sån där touringhoj va? :hihi :arsele

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Vet inte vad ni håller på med ,men fan söndags kör ni ju i alla fall. er egen ev. rädsla eller något verkar ju gå ut över nåt annat i alla fall...kör o njut..

Krister Glenning trodde jag hade dött ....moralkakor med internet..
Hejs.

Dom ifrågasätter nog inte så mycket du kör på utan snarare att man inte fattar ett ord av vad du skriver. Onödigt att bråka oss hojåkare emellan ja men det du skriver har ingen logik över huvud taget. Antingen är jag korkad eller så är du dyngrak för jag har läst din senaste "uppsats" 3 gånger nu och har fortfarande allvarliga problem med att få ihop det.

Inlägget som postades ovan med ett klockslag är en gissning på när du kommer bli bannad :pannkyss.

Livet på sporthoj.com är inte alltid lätt, synd att du får lära dig det den hårda vägen bara.

snajdarn

Snajdigast
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
-08 CBR1000RR
Om det kör upp en idiot på hoj som har intensionen att sparka av min backspegel för att jag har spolat min rutan så vete fan om jag inte klipper den jäveln.
Vänligen citera inte mej när du skriver ett sånt inlägg...

För om du läst min text och besitter förmågan att förstå den svenska skriften så hade du förstått att denna pajjas inte RÅKADE spola sin ruta av MISSTAG....

ÄR DET INFETTAT:arsele

neas

Neas
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Gammal Muskelfighter
Och vi andra bilister brukar spola rutan INNAN vi börjar åka när klistret från ekarna hamnat på rutan så vi ser alla hojåkare som e nog utsatta ändå..

Du kanske borde pröva det nästa gång..

Men å andra sidan gör inte det för ja ger då blanka fan i om du åker i diket för att du inte ser nåt :såjaponken
Lilla Gubben.. Om du kör likadant som du snackar borde du kanske testa något som kallas mognad. Det är något de flesta får under åren som går, vilket leder till alltmer förnuftigt tänkande. Inte massa konspirationstänkande där man önskar livet ur andra och köra med fjantigt tonårssnack.

Om det nu var en idiot, så är det ju mest synd om honom. Sjunk inte till samma nivå!

Viggo

Medlem
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
-
Jahhh, det var väl skönt att få en extra dush på morgonen.
Är det eller borde det inte vara olagligt att som MC förare bli nerspolad med spolarvätska från en dum dum dum bilförare?
Åker bakom en dam i en audi som antagligen har fått en liten spyfluga på rutan, hon sätter in hela brandförsvarets vattenresurser. Inget dåligt tryck i dagens spolarhydralik :machinegu. Arg som ett bi åker jag upp jämsides öppnar visiret o vrålar id... inte en reaktion.
Vad ska man göra?
hålla avstånd? :va

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha