hej igen ...
När man ,kör,stil 300 eller nåt , så blir men ganska taggad, eller hur?.....
Sedan blir man ju van att göra vissa saker även i daglig trafik, ...Jag skulle ju naturligtvi sparkat loss spegel eller liknande. men 6,00 på morgonen så e även jag ganska tam (innan man bråkar med mig)läs: inte riktigt vaknat än.
För mig känns det ganska naturligt att brösta sig mot bilen (säkert dumt )
men ..för faaan man kan inte göra som det som denne unge man gjorde... =krig.
Alltså fot få backspegel... jag vann denna vendetta (som aldrig ägt rum om han flytat på sig.....Jag är nog betydligt äldre än dig, och kanske upplevt fler puckon än du??, men aktiv vid kurvkörning på allmän väg som jag kallar det så kan det hända både det ena.. o andra nästan varje gång...( detta vet ju du)
okey ...fot på backspegeln är ju från my point of wiev ganska snällt egentligen
...Hade Dommis (Har ägt en son oxså, bland flera)
Hej hej ..(kanske fel på mig, men trodde inte att man skulle stöta på patrull
på sporthoj sidan (rån dig) Måså gott.....
hej igen ...
När man ,kör,stil 300 eller nåt , så blir men ganska taggad, eller hur?.....
Sedan blir man ju van att göra vissa saker även i daglig trafik, ...Jag skulle ju naturligtvi sparkat loss spegel eller liknande. men 6,00 på morgonen så e även jag ganska tam (innan man bråkar med mig)läs: inte riktigt vaknat än.
För mig känns det ganska naturligt att brösta sig mot bilen (säkert dumt )
men ..för faaan man kan inte göra som det som denne unge man gjorde... =krig.
Alltså fot få backspegel... jag vann denna vendetta (som aldrig ägt rum om han flytat på sig.....Jag är nog betydligt äldre än dig, och kanske upplevt fler puckon än du??, men aktiv vid kurvkörning på allmän väg som jag kallar det så kan det hända både det ena.. o andra nästan varje gång...( detta vet ju du)
okey ...fot på backspegeln är ju från my point of wiev ganska snällt egentligen
...Hade Dommis (Har ägt en son oxså, bland flera)
Hej hej ..(kanske fel på mig, men trodde inte att man skulle stöta på patrull
på sporthoj sidan (från dig) Måså gott.....