Håller man ordentligt med avstånd så brukar (observera ordet brukar)man vara utanför "target area". I kryp/kökörning är man rökt oavsett.
Hukar mig för alla eventuella kommentarer och påhopp....
Huka dig duktigt tönt
Håller man ordentligt med avstånd så brukar (observera ordet brukar)man vara utanför "target area". I kryp/kökörning är man rökt oavsett.
Hukar mig för alla eventuella kommentarer och påhopp....
Huka dig duktigt tönt
Jahhh, det var väl skönt att få en extra dush på morgonen.
Är det eller borde det inte vara olagligt att som MC förare bli nerspolad med spolarvätska från en dum dum dum bilförare?
Åker bakom en dam i en audi som antagligen har fått en liten spyfluga på rutan, hon sätter in hela brandförsvarets vattenresurser. Inget dåligt tryck i dagens spolarhydralik . Arg som ett bi åker jag upp jämsides öppnar visiret o vrålar id... inte en reaktion.
Vad ska man göra?
hahahaha....och fortsätter de ligga en i häcken så slänger man ut en tändsticka eller??
Antingen är du väähäldigt ironisk eller har du spelat för mycket rollspel!Blev oxå utsatt för det samma i går på tyresövägen av ett skithuvud i en blå vovlvo v70.
Först åkte han förbi vid böjen på mot tyresövägen där en kille vurpat o sprutade som besatt så vi som stannat fick på oss..
Tänkte inte mer på det o började köra mot skogis, körde fort o kom i kapp en volvo som ja la mej bakom utan o tänka på det tidigare inträffade.
Då börjar samma IDIOT tok spola igen så ja blev nerstänkt, arg som satan o skrikandes i hjälmen villa ja ta hans liv ifrån honom men tänker lite till o åker upp snett bakom o laddar för o sparka av spegeln men missbedömmer min fart i ilskan så sparken missade precis.
Hade ingen lust att pröva igen med tanke på vad han gjorde, dåren kanske hade prejat mej om ja lagt mej brevid igen nu när han visste vad ja tänkte göra..
Ångrar att ja inte tog regnumret, då hade ja åkt o brutigt av hela torkararmen o kört upp i avgasröret på honom
Antingen är du väähäldigt ironisk eller har du spelat för mycket rollspel!
Herregud....
Alla andra situationer utom möjligtvis kökörning så ligger man för nära om man skulle bli nerstänkt.
Om man, på grund av att man legat för nära och fått spolarvätska på sig, funderar på att Skälla ut/kicka speglar/repa bilen, då har man nåt riktigt stort fel på hjärnan.
Tänk efter, är bilisten lika hetlevrad som motorcyklisten så prejar han med stor sannolikhet mc:n av vägen.
Är det värt det?
Ett inlägg jag håller med om.
Blir man dushad så ligger man för nära. Det kan förresten finnas anledningar till att tvätta bilrutan även vid vackert väder och solsken, vilket vi som kör bil vet. Jag parkerar t.ex. ofta under ett träd hemma (enda lediga platsen oftast) och det släpper ifrån sig världens klistrigaste smet på somrarna och dom gånger jag åker bil måste jag spola utav fan för att få bort det. I dom lägena skiter jag fullständigt i om det är en hoj bakom, han får väl ge tusan i att ligga så nära.
Jag har funderat på att sätta en spolarpump bak på knarren med ett
munstycke riktat rakt bakåt. Och en liten kran med vilken man kan välja om
man ska spruta spolarvätska eller bromsvätska på bilen bakom.
bara å gapa!! gratis sprit
Haha, great success!
har en mer eller mindre egendomlig gubbe på jobbet! han är väldigt trevlig men fick höra en grej för ett tag sen som jag hade svårt att tro på men det är sant ... han har fyllt bakre spolarbehållaren med diesel på sin volvo 245 och vänt munstyckte rakt bakåt så om bilar kommer för nära så blir dom duschade med diesel....
han berättade att det räcker med en dusch sen håller dom avståndet
Sparka av sidospegeln och lägg en bombbörnis.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|