Någon som ska ut en runda idag, säg runt kl 17-18?
Hoppas inte att YR.no har rätt med vädret bara...
Någon som ska ut en runda idag, säg runt kl 17-18?
Hoppas inte att YR.no har rätt med vädret bara...
BTW inga här mer än jag som kör cross?
Helvete, YR fick rätt. Men jag ger mig inte ännu. Slutar det bara regna så tar det nog bara någon timme innan det är hyggligt torrt. Skjuter fram planerad start till sju-hugget, är det inte körbart då kör jag upp två nyvässade blyertspennor i näsborrarna, skallar köksbordet och går och lägger mig.
räknas enduro? glad amatör och nybörjare men jag skumpar runt ute i tunatorp ibland. Första sommaren jag testar så farten och flåset är inte riktigt med ambitionen och viljan, men jäklar vad skoj det är.
BTW inga här mer än jag som kör cross?
Min exc är inte besiktigad och påställd. Rullar upp den på släp och drar ut till tunatorp och kör. Bra spår som de sköter om, trevligt sällskap att snacka lite strunt med när man vilar.
Hänger gärna med och kör lite gata någon gång om det passar, har prenumeration på tråden nu i alla fall. Är varken knäskrapare eller toppfartsdåre så jag hoppas man kan hänga med
Jag kan inte säga att jag är en hejjare på knäskrap eller toppfart häller, men häng gärna med ut och kör.
I helgen har jag tänkt åka om vädret tillåter iaf!
Steven Fiskmås... Var det du och din Gixxer jag såg komma körandes utanför Kungsmadsskolan i eftermiddags? Typ vid 17?
Är det bara jag som inte kör i regn? ... fan att jag inte har kvar motarden
Okej ska vi sattsa på en körning lördag eftermiddag med start 15.00 från statoil teleborg?
Hur låter det för er andra?
Steven Fiskmås... Var det du och din Gixxer jag såg komma körandes utanför Kungsmadsskolan i eftermiddags? Typ vid 17?
Är det bara jag som inte kör i regn? ... fan att jag inte har kvar motarden
Okej ska vi sattsa på en körning lördag eftermiddag med start 15.00 från statoil teleborg?
Hur låter det för er andra?
Det var jag på väg hem från jobbet. Fuskade och körde till jobbet utan stället...och tänkte åka hem och svida om för lite lite kvällskörning, men tji fick jag! Hatar att köra i regn, men har man tagit hojen till jobbet måste ju fanskapet hem!
Blir tufft för mig i helgen, men imorgon sticker jag ut vid 17-18 tiden om vägarna är torra. Prognosmässigt ser det ju tufft ut...men polman och co har ju haft fel förr!
Nu ser vädret riktigt okej ut, jag kan ansluta 18:30 vårt syns vi?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|