Spontanåka!

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
R6
True... jag ska ut och gazza nu. Skulle eg. dragit för 2 timmar sen men batteriet va urladdat... men nu, efter lite laddning och lunch, går jag och gör ett nytt försök.

Jag var också ute å körde...men det blev mer som en transportsträcka för att ta sig hem och in i värmen...buhuuuu vad kallt det var :mad:

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Hoj
En me kåpor fast utan
Tja, det blev en runda igår. va o övningskörde med en polare, vilket va klart skoj.
Sist han sat på tvåhjuling me motor va på puch dakotan för sisådär 20år sen, men efter ett tjuvstop o lite hackande gick det som smort. Han hade heller aldrig åkt bak på ett fullblod (jo den va ju det 98...) så roligast va det på hemvägen när trottlarna fick öppna upp o jag hörde ett tjut o sen oshit oshit oshit där bak. hahaha, o själv tycker man hyndan e rätt slö :)
Ja ja kul va det i alla fall.

Från det ena till det andra, e det nån som vill ta en morgon/förmiddags tur på lörda, om vädret tillåter, o ladda upp inför gokarten?

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jag var också ute å körde...men det blev mer som en transportsträcka för att ta sig hem och in i värmen...buhuuuu vad kallt det var :mad:

Jag vände efter 3 km... håll på att köra in i häcken på framförvarande bil när dom icke-godkända-gatdäcken hade 0 fäste och jag bara gled när jag försökte bromsa. :näsblod

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
R6
Jag vände efter 3 km... håll på att köra in i häcken på framförvarande bil när dom icke-godkända-gatdäcken hade 0 fäste och jag bara gled när jag försökte bromsa. :näsblod

Halt...haha det var bara förnamnet, bakdäcket spann nog nästan vid varje korsning :tungan
Tur att du inte lyckades med ett stycke crash nu på seeensommaren då...

Min hoj har lagt in sig på rehab nu, kommer ut till våren som en riktig östermalmskärring med facelift å grejer :banana

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11
Tack skåne för den roliga timmen idag. :tummenupp:tummenupp

Skam den som ger sig.. Synd bara att det blir mörkt så fort nu för tiden..
Men vi fick ju lite puls och flås idag. vi får försöka ordna ditt lyse så blir det roligare..

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Tack skåne för den roliga timmen idag. :tummenupp:tummenupp

Skam den som ger sig.. Synd bara att det blir mörkt så fort nu för tiden..
Men vi fick ju lite puls och flås idag. vi får försöka ordna ditt lyse så blir det roligare..

Tack själv, ruskigt kul, men ack så svårt :huvet

Blir körning snart igen :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras