fan jag vill också! efter handoperationshelvetet och om handen e bra så ska jag införskaffa en crossjävel å bränna runt! har en polare som passande nog bor och har garage nere i tullinge som även kör cross, det får bli min bas! låter som en plan.
fan jag vill också! efter handoperationshelvetet och om handen e bra så ska jag införskaffa en crossjävel å bränna runt! har en polare som passande nog bor och har garage nere i tullinge som även kör cross, det får bli min bas! låter som en plan.
Så där jag, det ser ju hur kul ut som helstmassa härliga bilder
Satan i gatan det var riktigt kul att smiska grus...vem vet kanske kommer jultomten med en lite äldre maskin inslagen i rosa rosett!
Så där jag, det ser ju hur kul ut som helst
Undrade just om det inte blev något slangövande
Nu jävlar är hojen klar så ikväll ska det slangas för första gången på 2 mån!! ska hämta den i västerhaninge 19,30 ikväll wohoo!!
Nu jävlar är hojen klar så ikväll ska det slangas för första gången på 2 mån!! ska hämta den i västerhaninge 19,30 ikväll wohoo!!
Härligt Bais!
Men som sagt, tat lugnt, de e rätt kallt o halt.
Fast kul som fan, blev ett par hjullyft förra helgen
Hemma igen hel och körgalen fan vilken skillnad det vart med ny koppling och hårdare fjädrar nu lyfter den på tvåan utan ryck i styret.... bilisterna låg 100 m bakom mig när jag kom på ett hjul uppe på essingeleden.... på tal om spontanåka ingen som är sugen i dagarna typ imorrn....det är ialf jag
Så pass! alltså har du lyckats med ett par hk mer på bakhjulet viktigt det där
Ja det är viktigt som fan, det där med hästar...
vad har du gjort med den, mer än ny koppling?
lättat mig själv 5 kg gör mkt för vikt/effekt förhållandet
Vart en halvdag ut till vaxholm idag, än är det inte för sent att få några fina turer!
[YOUTUBE-ID]wp-bMWDt4gM[/YOUTUBE-ID]
Hann med en hel del slangning dessutom!
Var lite ont om hojfolk på svea
Vart en halvdag ut till vaxholm idag, än är det inte för sent att få några fina turer!
Var lite ont om hojfolk på svea
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|