Jag tänkte dra ut o åka en sväng i kväll, är det någon som vill hänga på. Samling vid skogis kl. 18.00 Först en bombrepa på Bulten, sen lite häng på Donken Svea
Jag tänkte dra ut o åka en sväng i kväll, är det någon som vill hänga på. Samling vid skogis kl. 18.00 Först en bombrepa på Bulten, sen lite häng på Donken Svea
Bulten idag kring lunch, ruskigt glad för att jag körde 4x4, men sjukt kul o drifta i fotokurvan
Men var fan var fotograferna
Bulten idag kring lunch, ruskigt glad för att jag körde 4x4, men sjukt kul o drifta i fotokurvan
Men var fan var fotograferna
Där låg jag med knäskrap igår, synd att det inte va någon fotograf där o tog bilder
var ute igår och provkörde en BMW f 800. 5grader så det var ganska skönt med handtagsvärmare
coolt, har sneglat på en sådan inför framtida långresor. bra hoj eller?
Var sent och hade skjuts så jag piskade inte den tillräckligt för att avgöra det. men bekäm var den att köra
Jag övningskörde och körde upp på en sån där BMW, var rätt okej även på längre rundor.
Speciellt för mig som är ~190cm, enda jag hade att klaga på var väl att den var lite klen i botten just när man skulle krypköra.
Ere nån som planerar spontanåkning (vilken contradiction!) i helgen?
Jävlar i min lilla låda vad kul det var att köra.
Om ett ½ år när min grusväg är körbar igen så följer jag också med på en sväng!
Jävlar i min lilla låda vad kul det var att köra.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|