Semester nedåt Europa, BMW K1200S ser vettiga ut och ligger bra i prisVad vill du ha den till?
Det finns alldeles för många för att rekommendera någon speciell utan lite detaljer.
Tack så mycket för infonJag har efterföljaren, K1300S, och den är underbar att köra långt med, och samtidigt ha kul. Väskorna är välintegrerade, det syns knappt att man har väskhållare, nackdelen är väl att dom är lite mystiskt utformade. Men det funkar för mig att dra på tältsemester med den
GSX1250FA är ju samma hoj med kåpor, så mysigare på autobahn.
Eller VFR1200.Men jag har inte sett någon skriva den sporttourer som låter mysigast.
VFR800 med lite öppnare system är ju mumma för själen.
De brukade dessutom vara hyfsat billiga. Spanade lite efter dem åt brorsan innan hans tant sög alla hans konton tomma.Såg en Aprilia Futura i går. Jävlars vad läcker. Leta reda på en sådan!
Fick en bild framför mig av vilken handling från henne som sedemera tömde kontonainnan hans tant sög alla hans konton tomma.
Skulle kunna skriva spaltlängder om det hela, men passar illa i en tråd om sporttourers.Fick en bild framför mig av vilken handling från henne som sedemera tömde kontona
Såg en Aprilia Futura i går. Jävlars vad läcker. Leta reda på en sådan!
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |