Sportbike

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Han borde dock inse sina begränsningar och låta nästa generation friktionstesta asfalten. Lill-Erik / Goshow har visat talang på den fronten... :rofl

Jari har inte riktigt kommit på att man inte kan hålla fullt jämt medans man tänker på annat.
Han är däremot riktigt finskt pratsam, mailade för ett par veckor sen och undrade hur läget var.
-Böjd, blev svaret :hihi

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Läste även denna tråd efter att jag fått psykbryt, tack för snälla kommentarer, det behövs faktiskt ibland.
Ska försöka bli bättre på det själv.

Tja Sportbike... ledsen att jag inte var så pratsam på Ezzodagen men jag hade fokus någon annanstans med tanke på körningen ute på banan, hoppas du inte tog illa upp. :)

Nån dag kommer jag förbi verkstan och tar en kaffe och snackar lite skit skall du veta. :)

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Tja Sportbike... ledsen att jag inte var så pratsam på Ezzodagen men jag hade fokus någon annanstans med tanke på körningen ute på banan, hoppas du inte tog illa upp. :)

Nån dag kommer jag förbi verkstan och tar en kaffe och snackar lite skit skall du veta. :)

Självklart tog jag inte illa upp, kände mig lite nedstämd själv för att Ezzo inte är med oss längre, men det var trevligt att jag fick hälsa på hans bror och snacka lite.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Mr Love, kan du inte ändra din ledsna gubbe till en glad gubbe nu?! :D

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Läste även denna tråd efter att jag fått psykbryt, tack för snälla kommentarer, det behövs faktiskt ibland.
Ska försöka bli bättre på det själv.

Vafan är du tillbaka!? Jag som tänkte ljuga ihop en historia om att det var du som hade startat Husbykravallerna för att uppmärksamma särskrivningens hot mot det svenska språket, hamnat i västerortspolisens förvar och därmed försvunnit från Sporthoj.
Å nu är du tillbaka och kan dementera sådana ryktesspridningar. Attans.

Väl kommen till baka! :krama

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...