Sportbike

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Vafan är du tillbaka!? Jag som tänkte ljuga ihop en historia om att det var du som hade startat Husbykravallerna för att uppmärksamma särskrivningens hot mot det svenska språket, hamnat i västerortspolisens förvar och därmed försvunnit från Sporthoj.
Å nu är du tillbaka och kan dementera sådana ryktesspridningar. Attans.

Väl kommen till baka! :krama

Vafan fick du luft ifrån? :mad:

Tack folks, å du me dåra Twitter and Busted

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Jaha, apropå gamla uttjänta moderatorer, länge man hörde av Mattias va, sitter han också i fängelse?

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Vill passa på att be dig sportbike om ursäkt, vet inte om ursäkten nådde fram till dig via ombudet swedie? Kändes som att vårat privata munhuggeri blev droppen för dig! Du avreggade dig i samma veva och jag insåg att jag gick för långt, först var det bara meningen att det skulle vara en pik men sen blev piken från min sida förmodligen som jag nämnde ovan droppen för dig! Men ingen är bättre än att man kan be om ursäkt och be om förlåtelse, hoppas att du accepterar min ursäkt nu när den är officiell. Kändes definitivt inte bra att du kastade in handduken pga av mig, jag är dock glad att du är tillbaka:krama

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
välkommen tillbaka in i röran sportbike, du får gärna börja moderera bort peterpan nu när du är tillbaka :tummenupp oj du ska inte vara moderator, noooooooooooooooooooooo we are doomed :gnissla

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Sportis; du har lite ledigt från vitlöksfarmen, så passa på och ta nåra lättöl i värmen.

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Vill passa på att be dig sportbike om ursäkt, vet inte om ursäkten nådde fram till dig via ombudet swedie? Kändes som att vårat privata munhuggeri blev droppen för dig! Du avreggade dig i samma veva och jag insåg att jag gick för långt, först var det bara meningen att det skulle vara en pik men sen blev piken från min sida förmodligen som jag nämnde ovan droppen för dig! Men ingen är bättre än att man kan be om ursäkt och be om förlåtelse, hoppas att du accepterar min ursäkt nu när den är officiell. Kändes definitivt inte bra att du kastade in handduken pga av mig, jag är dock glad att du är tillbaka:krama

No hard feelings, bägaren hade runnit över långt innan vi hördes :)

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Hoj
Triumph Tiger 955i
Du får inte gå och försvinna så där igen sportbike, man blir ju ledsen på riktigt! :(

...Trevligt att ha dig tillbaka iaf! :)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...