479 online o värsta sirapen...
489 och flyter bättre vart fall? delar servern med något?479 online o värsta sirapen...
Tog man bort alla annonser skulle det gå åt mindre bandbredd
Eeh, är det min dator som fått något dumt för sig eller är jag bara seg på att hänga med på nyheter på sidan?
Anledningen till att jag frågar är att det som brukar ligga i en kolumn på förstasidan med pollfrågan, några av forumets köpes/säljes, bloggar/garaget och det senaste som hänt på SMCs forum etc ny ligger längst till höger på alla sidor jag besöker inom forumet
Gör som jag, kopiera det du skrev(för säkerhetsskuld), stäng ner sporthoj och öppna igen, inlägget är iregel postat korrekt och världen är en trevlig plats igenFör att inte tala om dubbla inlägg. När man skriver ett inlägg så får jag ibland meddelandet "Vill du lämna sidan?". När man trycker på "ja" kommer det dubbla inlägg direCKt
Hmm, måste gå assakta om nu Slowroller uppfattar forumet som långsamt
Absolut bättre flyt nu, mer som normalt. I går kväll funkade det knappt alls för mig, databasfel hela tiden.Jag gjorde lite ändringar för ett par timmar sedan. Ni bör märka skillnad att det nu går fortare än vanligt? Det tycker iaf jag!
Jag gjorde lite ändringar för ett par timmar sedan. Ni bör märka skillnad att det nu går fortare än vanligt? Det tycker iaf jag!
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') AND lastpost > 1349293328 ORDER BY RAND() DESC LIMIT 0,20' at line 6
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|