Sporthoj är döslött

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Kom igen moderatorer pressa de som håller i servrarna lite det är inte 90-tal längre och vi lever inte i norra Ryssland.

Varje kväll vid 09:00 till 11:00 så blir det skapligt långsamt :(

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Att det laggar när när man scrollar och att man får vänta på markören för att se va man skrivit är ju ett skämt, borde inte va min dor då då tex fb flytter fint

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Eeh, är det min dator som fått något dumt för sig eller är jag bara seg på att hänga med på nyheter på sidan?

Anledningen till att jag frågar är att det som brukar ligga i en kolumn på förstasidan med pollfrågan, några av forumets köpes/säljes, bloggar/garaget och det senaste som hänt på SMCs forum etc ny ligger längst till höger på alla sidor jag besöker inom forumet :va

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Eeh, är det min dator som fått något dumt för sig eller är jag bara seg på att hänga med på nyheter på sidan?

Anledningen till att jag frågar är att det som brukar ligga i en kolumn på förstasidan med pollfrågan, några av forumets köpes/säljes, bloggar/garaget och det senaste som hänt på SMCs forum etc ny ligger längst till höger på alla sidor jag besöker inom forumet :va

E ombyggt lix.

Edit: servrarna kör väl fortfarande 32 bit och har dåligt med minne pga det, så är väl därför det går slött.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
För att inte tala om dubbla inlägg. När man skriver ett inlägg så får jag ibland meddelandet "Vill du lämna sidan?". När man trycker på "ja" kommer det dubbla inlägg direCKt :död

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Forumet har några egenheter som att det ibland blir dubbla inlägg och att det går allmänt när man använder vissa funktioner eller bara rent allmänt surfar runt. Igår tyckte jag att det var uppenbart att det var något som inte var som det skulle och likadant var det bara för en liten stund sedan är jag gick in på forumet. Inte ens huvudsidan laddade fram. Antar att man jobbar på det.

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
För att inte tala om dubbla inlägg. När man skriver ett inlägg så får jag ibland meddelandet "Vill du lämna sidan?". När man trycker på "ja" kommer det dubbla inlägg direCKt :död
Gör som jag, kopiera det du skrev(för säkerhetsskuld), stäng ner sporthoj och öppna igen, inlägget är iregel postat korrekt och världen är en trevlig plats igen ;)

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Hmm, måste gå assakta om nu Slowroller uppfattar forumet som långsamt :va:D

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag gjorde lite ändringar för ett par timmar sedan. Ni bör märka skillnad att det nu går fortare än vanligt? Det tycker iaf jag!

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Jag gjorde lite ändringar för ett par timmar sedan. Ni bör märka skillnad att det nu går fortare än vanligt? Det tycker iaf jag!
Absolut bättre flyt nu, mer som normalt. I går kväll funkade det knappt alls för mig, databasfel hela tiden.

Kawa_Mannen

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
KTM 1190 Adventure R -13

Jag har fått det här meddelandet några gånger nu... Senast för 2 minuter sedan
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') AND lastpost > 1349293328 ORDER BY RAND() DESC LIMIT 0,20' at line 6

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO