_rills_
Guest
Plockar du upp mig på vägen rills så är jag på det mesta det vet du
Är jävligt sugen att komma på den där BKKn faktiskt. Dock är det kanske jobbigt att köra typ 15 mil för att köra en hel dag sen 15 mil hem på KTMn Fast det är ju det mindre av problemen, man vet ju inte om man jobbar än eller inte.
Men antar att den i skellefteå ligger utan i fällfors eller vad det nu hette?
ta ledigt och så kommer du till fällfors, fan du körde ju umeå - boden så du ska inte klaga, du är ju inkörd på långsväg så
Eftersom gocartmänniskorna på Fastec Ring plötsligt skulle ha mer betalt än om vi hyr till exempel Mittsverigebanan så kommer vi hädanefter att lägga all kursverksamhet för Västerbotten på Fällforsbasen. När banorna är färdigbyggda nästa sommar så kommer vi att lägga storbanekurser där också. Det blir skitbra det
Ska det byggas nån bana där? alltså en riktig bana?
Då lär man komma hela tiden
Om man så jävlar måste gå med hojen
Visst är det så. Men det är faktiskt billigare att köra bil och släp än att åka hoj, även ensam. Åtminstone om man har en något äldre bil och en nyare cykel. Dessutom så är man fräschare efter att ha kört bil plus att man får med sej lite bagage såsom verktyg, soppadunkar, depåstöd, däcksvärmre, flera skinnställ, sovgrejer, videokamera...ja, allt som man behöver...
Jo verktyg är en viktig sak och ha med sig, utan dom känner man sig naken (jobbar som bil-mek)
övertala mig lite så hakar jag på till fällfors, fan att man skulle ha sålt bakdäcket
Du fick det sålt?
du ska med du, klarar dig lätt med däcken du har på!
Bara skicka in ett mail med namn och telenummer.
jag har bil och släp så vi slipper köra ner =)
Last edited: