Mr jojjeman
Ny medlem
Klockan 10 imorgon på OK är okay
sounds good
Klockan 10 imorgon på OK är okay
Är du på G redan då
Bikersherlock ska med också
jag förväntar mig givetvis att ni ringer och väcker mig 5min innan så jag hinner
jasså med vilken hojj då ?
bra bra
vilken jävla förädare !!!
Så har vi varit till Mårdsel och käkat burgare, de var speciellt goda när man inte hunnit med frukosten. Tack till Robban som ringde och väckte mig 10:15
Till Vägverket som återigen inte märkt ut grussträckorna och speciellt stället som de sket i att märka ut förra året också.
Känns som om vägen till Mårdsel inte kommer att vara farbar med sport MC nästa år pga alla gupp och gropar och nu börjar även vägen spicka upp
Vi körde vägen över Brobyn på returen så vi slapp tråkvägen från Skogså-soptippen där det bara är grus numera.
Kul tripp annars men denna gång gick det i "custom" tempo så man hann med att kolla in sniglar och annat
Ett tack till Rille också som gav uttrycket mutterspridare ett nytt ansikte
Seriöst Rille, dags att gå loss på din hoj med lite låstråd eller?? Börjar vara väl så spännade att åka bakom dig
kommer19:00 okq8 dom som vill haka på tänkte man kör avan till lule hittar nått fik lr nå sen drar man björsbyn ?!? smedsbyn tillbax
19:00 okq8 dom som vill haka på tänkte man kör avan till lule hittar nått fik lr nå sen drar man björsbyn ?!? smedsbyn tillbax
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|