Sporthoj Boden

Horm

Meldem
Gick med
26 Jun 2007
Hoj
WR450
Kom just hem från en sväng med farbror blå i helikopter ovanför skallen större delen av tiden. tur att man alltid kör laglydigt:D

He He! Dom är inte så lätta att upptäcka när dom är ovanför en.
Såg när dom lyfte, när jag var och kollade på rallyt på ing3 tidigare ikväll.

_rills_

Guest
Jo satan vad poliser det var ute igår..dom blinkade lite med helljusen åt mig när jag körde bil :p tror det var för att dom tyvkte jag gasade lite för mycket :p

_rills_

Guest
nu finns det en lite nya bilder på min pixbox...från mårdsel typ

Och till mr g, har lagt ut nakenbilder på dig :p

Last edited:

_rills_

Guest
satan vad dött der ha varit här, man har varit borta en vecka typ och inte en jävel har skrivit, har all kört ihjälsig eller?

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Vi har grinat i tysthet medan du har lekt på Kemora:gnissla

Jag och Jojje körde en kort sväng igår kväll, blev bara en burgare och lite åka på stan pga "taxi" uppdrag som snodde tiden. I söndags körde Jag, Jojje, Conny och Robban anslöt från Luleå en lite "busigare" tur sen har då inte jag kört mer.

Sitter nu i valet och kvalet om jag skall köra något ikväll eller käka kräftor:confused: Tanken var ju att jag skulle flyga idag men så väntar vi på en tändmagnet till kärran som inte kommit ännu så det bidde inget.

Söndagen verkar bli bra vädermässigt så vi kanske skall satsa på en rejäl tur då?

Kul att du har hojen hel då Rillemannen:tummenupp Men du har väl skrapat lite puckar i vart fall?

_rills_

Guest
Vi har grinat i tysthet medan du har lekt på Kemora:gnissla

Jag och Jojje körde en kort sväng igår kväll, blev bara en burgare och lite åka på stan pga "taxi" uppdrag som snodde tiden. I söndags körde Jag, Jojje, Conny och Robban anslöt från Luleå en lite "busigare" tur sen har då inte jag kört mer.

Sitter nu i valet och kvalet om jag skall köra något ikväll eller käka kräftor:confused: Tanken var ju att jag skulle flyga idag men så väntar vi på en tändmagnet till kärran som inte kommit ännu så det bidde inget.

Söndagen verkar bli bra vädermässigt så vi kanske skall satsa på en rejäl tur då?

Kul att du har hojen hel då Rillemannen:tummenupp Men du har väl skrapat lite puckar i vart fall?

Hel och hel :p silvertejp funkar bra :tummenupp
Jo knäpuckarna har varit i backen, fy fan vilken känsla att skrapa puckarna i lite fart :yoparty :yoparty

_rills_

Guest
Mina bilder blev så dåliga, men när jag får bilder från dom som fota ska ni få se...kolla i kemora v.36 tråden så finns det några bilder :D

_rills_

Guest
jag ska toffla i morgon, har inte träffat tjejen sen i söndags så...ska bli mys mys :p

Man kan köra vid eller över gränsen när man är på bana, det är hårfint på vilken sida man ligger :yoparty

attachment.php

Last edited:

RacerRaffe

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Man kan köra vid eller över gränsen när man är på bana, det är hårfint på vilken sida man ligger :yoparty

attachment.php

Ok! Då har du skrapat de puckar jag avsåg.. Svårt att inte prova tangera gränsen och så lätt att halka över den då det är så kul att testa var gränsen ligger när man känner sig trygg utan grus och möten.

Blev det några allvarligare skador?

_rills_

Guest
Ok! Då har du skrapat de puckar jag avsåg.. Svårt att inte prova tangera gränsen och så lätt att halka över den då det är så kul att testa var gränsen ligger när man känner sig trygg utan grus och möten.

Blev det några allvarligare skador?

ne, Broms och kopplings handtack, övre kåpstaget, bromsvätskebehällaren fram. plus kåpor då

RacerRaffe

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Strålande sol.. Köra?

Så här är planen: Jag och Krille åker till Älvsbyn och flyger en sväng så krille också får prova lite i år. Därefter är planen att Jojje +? ansluter Jag och Krille bör vara klara runt 14:00

Last edited:

RacerRaffe

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Fällfors i helgen?

Vilka skall till Fällfors i helgen? Länk till SMC:http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=4505

Själv sket det sig totalt, är barnvakt hela helgen hur man nu kan vara det åt sitt eget barn men en tjej jag talade med idag sa att: "killar kan det":D

Enligt SMHI kan det bli lite blött men ca 10grader och sol/moln blandat så förutsättningarna kanske blir bra.

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Kawaskaki
nä, blir inget för mig heller jag antar att fällfors kommer finnas kvar till nästa år !

_rills_

Guest
jag hade lätt farit om jag inte skulle ha farit på dop. tror det kan vara svinkul :)

Mr jojjeman

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
GSXR 1300
Jag är lite sugen men det är ju lite sent på säsongen tyvärr.....är det bra väder kan man ju åka ner,, är ju bara en timma bort ...man kunde ju tydligen anmäla sig på plats

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0