Sporthoj Boden

BadGirl

Fast & Furious
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
Yamaha R1 -09
Party Party Party........

låpter ju kanon :)

Nämen se där.....du kanske kommer dig fram till en fest i skellet den här gången :D Här e det strålande sol & +17 grader mumma för både körning & ölhävning! Man kanske måste ta med sig minttun ikväll dagen till ära!! :yoparty

_rills_

Guest
Tja, blir inget skelefteå ikväll, har ingen som köra :/ jo bjud alla på minttu ikväll så dom blir lite fulla :D

_rills_

Guest
SOPA!!!!!!!! :arsele Tror det ble typ 25 mil igår :p glömde nolla trippen s jag vet inte riktigt hur långt det blev, vi får fråga johan :D

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
SOPA!!!!!!!! :arsele Tror det ble typ 25 mil igår :p glömde nolla trippen s jag vet inte riktigt hur långt det blev, vi får fråga johan :D

Nog blev det MINST 25mil, jag hade inte heller nollat trippen men nu är det dags för service så då var det minst 25 eller snarare 26-27 med lite "vägprovning" inräknat:tummenupp

Nytt däck beställt så vi får öppna däckfirman in gång till denna sässong:)

_rills_

Guest
TILL FMCK LANDSVÄG MEDLEMAR

Ska sno ordet från våran ordförande en stund ang:

1: 18 Oktober, städa och fixa i ordning på klubben. Sen ta lite öl och grillning när det är fördigt typ. Hoppas att så många som möjligt kan ställa upp.
Är ju en stund dit så planera in det grabbar!

2: hade en tanke om att man skulle bestämma att man, 1 helgdag, varannan eller var tredje vecka man samlas på klubben och snackar om planer inför sommaren och annat skit man kan komma på att ljuga om. Jag hoppas det finns nått intresse för det så kan man lätt dra ihop nått sånt. Måste ju ha lite sammanhållning under vintern med. Samt att man måste ha nå liksinnade som tröstar en under vintern i mörkret och det enda man kan göra är torrbryta på hojen i garaget.

Nu om nått helt annat!!!!! :D

22-25 januari är det mc mässa i stockholm. Tänkte att man kunde sammla ihop ett gäng och fara. gör en lista nedan där folk kan sätta in sig i. vill ha svar i slutet av veckan( typ fredag´/lördag) så vi kan boka flytbiljetter innan det blir för dyrt.

MC MÄSSAN:

1. _rills_
2. Jojjeman(tog mig friheten johan mvh ricard)
3.
4.
5.

RacerRaffe

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
18 Oktober, städa och fixa i ordning på klubben. Sen ta lite öl och grillning när det är fördigt typ. Hoppas att så många som möjligt kan ställa upp.
Är ju en stund dit så planera in det grabbar!

2: hade en tanke om att man skulle bestämma att man, 1 helgdag, varannan eller var tredje vecka man samlas på klubben och snackar om planer inför sommaren och annat skit man kan komma på att ljuga om. Jag hoppas det finns nått intresse för det så kan man lätt dra ihop nått sånt. Måste ju ha lite sammanhållning under vintern med. Samt att man måste ha nå liksinnade som tröstar en under vintern i mörkret och det enda man kan göra är torrbryta på hojen i garaget.

Nu om nått helt annat!!!!! :D

22-25 januari är det mc mässa i stockholm. Tänkte att man kunde sammla ihop ett gäng och fara. gör en lista nedan där folk kan sätta in sig i. vill ha svar i slutet av veckan( typ fredag´/lördag) så vi kan boka flytbiljetter innan det blir för dyrt.

MC MÄSSAN:

1. _rills_
3.
4.
5.

Ok! är med den 18:e, ang punkt:2 så är sådan verksamhet väldigt bra och tidigare har vi bla spelat innebandy dvs då det gick att boka hall-tider hos kungen. Annars kan vi ju träffas och dränka våra sorger över det vita eländet som sabbar friktionen för våra leksaker, jag menar vi har ju resurserna för sådana övningar sedan förra arbetsinsatsen:tummenupp

Törs inte garantera att jag kan åka till mässan med er, jobbet brukar planera in möten i Sthlm dessa datum så jag har tom lyckats vara på mässan vid sådana tillfällen. Problemet för mig är att jag inte har fått någon mötesplanering för 2009 ännu men jag kanske kan få något besked ang detta i denna vecka

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Kawaskaki
MC MÄSSAN:

1. _rills_
3. Bobat (men jag bokar när det börjar bli dags)
4.
5.

_rills_

Guest
Ok! är med den 18:e, ang punkt:2 så är sådan verksamhet väldigt bra och tidigare har vi bla spelat innebandy dvs då det gick att boka hall-tider hos kungen. Annars kan vi ju träffas och dränka våra sorger över det vita eländet som sabbar friktionen för våra leksaker, jag menar vi har ju resurserna för sådana övningar sedan förra arbetsinsatsen:tummenupp

Törs inte garantera att jag kan åka till mässan med er, jobbet brukar planera in möten i Sthlm dessa datum så jag har tom lyckats vara på mässan vid sådana tillfällen. Problemet för mig är att jag inte har fått någon mötesplanering för 2009 ännu men jag kanske kan få något besked ang detta i denna vecka

Vad bra att du är med den 18 raffe! Tror matte pratade om att kanske ha nått möte strax, men då vet jag inte om han skulle ha det i samband med det.

Vi kan ju börja med att träffas och snacka skit, för sen kan man ju utveckla det till nått annat om intresset finns. ha snöbollskrig eller nått? :yoparty

Bobat: Visst kommer du den 18? det hoppas jag annars blir det slag i magen!!

Varför vi hade tänkt kolla hur många som skulle med och så är för att flygresorna fortfarande är billiga, sdom blir junså dyra sen om man ska boka närmare. och så måste vi ju se hur man ska bo också.

Last edited:

RacerRaffe

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Var och motionerade crossen igår kväll :yoparty ,,,var ju nästan lika kul som gixern:D

Måste bara berätta att jag vaknade tidigt i morse och då kollade ut på greenen utanför golf-hotellet jag bor på, genast drömde jag om att få svepa över det daggvåta gräset med CR:en och var naturligtvis tvungen att berätta om det för mina "primitiva jordbrukande" kollegor vid frukosten:D

Att gå runt och slå på en liten fånig boll på sådana fina ytor framstår såå tråkigt jämfört med att göra feetställ med gräset sprutande som värsta gödselspridaren:yoparty

biker.s

vulgar display of power
Gick med
27 Oct 2006
Hoj
Retta
Måste bara berätta att jag vaknade tidigt i morse och då kollade ut på greenen utanför golf-hotellet jag bor på, genast drömde jag om att få svepa över det daggvåta gräset med CR:en och var naturligtvis tvungen att berätta om det för mina "primitiva jordbrukande" kollegor vid frukosten:D

Att gå runt och slå på en liten fånig boll på sådana fina ytor framstår såå tråkigt jämfört med att göra feetställ med gräset sprutande som värsta gödselspridaren:yoparty

Haha minns att du berättade om din våta dröm redan i våras Raffe....Just do it:yoparty

_rills_

Guest

Hehe. Dom kollade väll inte kostigt på dig?????? :D:D

Magnus_GSXR

Nu med moped
Gick med
29 Jul 2007
Hoj
Crescent Standard Special 1279-1 Med ställbart munstycke
Haha, vore obetalbart att se minen på ett par golfare ute på runda när det kommer en cross och totalt slaktar banan :D

_rills_

Guest
Alltså, jag tror fan alla hojåkare gick i ide samtidigt som ni ställde av hojarna..illa.:mad:

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0