Sporthoj Boden

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Nja.. här har vi inte gått i ide men jag måste byta bakdäcket innan det är någon ide att gasa med hojen, dock minusgrader ute hos mig för tillfället men det kan ju ändras:tummenupp

Skall bara ragga ihop lite hjälp för att kränga om till nya däcket sen är min moppe startklar:D

thebeardninja

Kuro-Obi
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
2004 XT660R
Fick hora att det snoade i Boden i dag, kan meddela att i San Diego lyser solen med oavbruten kraft.

Tyvarr kommer man hem pa mandag...

Blev inget mer hojkora i ar...

/Stefan

_rills_

Guest
Hehe, nu börjar folk vakna :D inget bra hojväder, ska nog och ställa hojen på klubben idag. men man kan ju samlas och dricka en kopp kaffe på nån helg =)

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Kawaskaki
eller en karta öl ?!? :) funderar om man skulle kanske orka fara dit och pröva synka förgasarna och byta torkarbladen !

_rills_

Guest
hehe, öl är gott =) Men slå en signal om du far till klubben så kommer jag med hojen.

thebeardninja

Kuro-Obi
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
2004 XT660R
eekooo, vars är alla människor ?

Visst är det lite kul, man tror ju att när säsongen klingar ut så ska aktiviteten på nätet öka...

Vad ska ni hitta på i vinter?!?

Har hittat en e-bay butik som säljer glasfiber. Ska beställa hugger och tailguard därifrån. Sen blir det nog en lack oxå:)

vAkNa nu folk!!!!:arsele

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Kawaskaki
jag kommer emigrera till Göteborgs delen, har hört att kawwor är mer uppskattade dära ! :tungan

RacerRaffe

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
jag kommer emigrera till Göteborgs delen, har hört att kawwor är mer uppskattade dära ! :tungan

Funderar på att ta en sväng på söndag om vädret duger, har äntligen fått ihop flygplanseländet efter många timmars skruvande, var riktigt kul att flaxa lite med det idag men tyvärr mkt byig vind så oerfarna passagerare skulle nog inte uppskatta åkturen:näsblod

Om vädret tillåter så tänkte jag köra hoj till Ä-byn runt 12-tiden:)

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Kawaskaki
Funderar på att ta en sväng på söndag om vädret duger, har äntligen fått ihop flygplanseländet efter många timmars skruvande, var riktigt kul att flaxa lite med det idag men tyvärr mkt byig vind så oerfarna passagerare skulle nog inte uppskatta åkturen:näsblod

Om vädret tillåter så tänkte jag köra hoj till Ä-byn runt 12-tiden:)

och jag som lovade att jobba imorgon :huvet

_rills_

Guest
Var ju inget superväder idag, ska nog röra mig mot klubben sen.

Vad ska du göra i götet då robban?

RacerRaffe

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Och söndagen bjöd på riktigt trevligt hojåkarväder så jag, Robban, Rickard och Johan körde lite GP-bana och tog en fika på Rävasten:)

Det var förvånande bra fäste och det gick tom att få upp lite lagom temp i däcken:yoparty

_rills_

Guest
Jofan, var ju kanon igår, men det var då sista repan för mig, har slitit isär hojen nu :yoparty

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin