Sporthoj Boden

L@rsson

Ny medlem
Gick med
26 May 2008
Hoj
Honda cbr 929 -00
Lite streetrace på basen ikväll kl 19, vet inte om det blir nå hojjar men lite turbobilar iallafall....

mr_hman

Köra bil är sista utvägen!!!
Gick med
13 May 2005
Hoj
Trajja Scrambler
Framgaffeltätning

Vet ni om det finns någon i Boden som kan byta gaffeltätningar åt mig..
Jag har tätningar och olja och tänkte börja själv men känner att jag inte duger till.. Det är en WP gaffel på min KTM...

hank

H.Granbom racing #38 Speedster cup
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
RC8 2015 racehoj, crf 450r
Tjenare! Som gurkis skrev: TPC i avan! Trevlig och kunnig kille som skruvar på kvällstid.
Jag ska upp på marknaden till helgen, kan ta med gaffeln hit på hemvägen om du vill?

Hörs/ Henrik

Vet ni om det finns någon i Boden som kan byta gaffeltätningar åt mig..
Jag har tätningar och olja och tänkte börja själv men känner att jag inte duger till.. Det är en WP gaffel på min KTM...

_rills_

Guest
Tja.

körning på söndag:
Jag och Matte tänkte klufta 258orna, Den som är sugen på hänga med på sväng i skogen ju ta och haka på.

Tid och plats?

jimmö

tokigare än tokigast
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
en som rullar
kan vi inte köra en grusbus på onsdagkväll samling i alder eller nån annanstans?

_rills_

Guest
Har ingen grushoj igång än :/ om man inte luftar 258an, få höra med raffe!

Torsdagsträff nu på torsdag, vanlig tid kl 19:00 på klubben, dax att komma igång nu efter semestern :D

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Kawaskaki
hænder inte mycket i boden tråden vad har ni gjort dæra uppe igentligen, eller har alla bara legat och jæst i solstolen hela semestern ? :)

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
hænder inte mycket i boden tråden vad har ni gjort dæra uppe igentligen, eller har alla bara legat och jæst i solstolen hela semestern ? :)

Haha.. Jag har då mest övningskört och sen blev det till att skaffa busbil så då tog den tiden.. Tragiskt lite "riktig" körning har det blivit, ta nu och flytta upp så vi får upp tempot lite här uppe :)

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Kawaskaki
Haha.. Jag har då mest övningskört och sen blev det till att skaffa busbil så då tog den tiden.. Tragiskt lite "riktig" körning har det blivit, ta nu och flytta upp så vi får upp tempot lite här uppe :)

Hehe jasså så nu duger det med touring maskinen :D fast nu har jag iof passat på att dreva ner den en kugg fram nær jag bytte drivpaketetm det førra var nog lite slitet kedjan gick nu næstan att anvænda som dragspel :) så nu ær den lite kvickare :banana

såpass vem har du øvningskørt med i år då ? och vad ær det før busbil du har køpt ?

RacerRaffe

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Hehe jasså så nu duger det med touring maskinen :D fast nu har jag iof passat på att dreva ner den en kugg fram nær jag bytte drivpaketetm det førra var nog lite slitet kedjan gick nu næstan att anvænda som dragspel :) så nu ær den lite kvickare :banana

såpass vem har du øvningskørt med i år då ? och vad ær det før busbil du har køpt ?

Tja!

Klart det duger med touringmaskinen så länge min är snabbare :tungan

Jag har ju kört med Ola, han fick sitt KK förra måndagen och nu ska jag börja med en tjej nästa vecka som då ska hyra hojen av Ola (han har köpt en nyare) så nu blir det lite brådis..

Ang bil så har man ju tappat allt förstånd, har skaffat en 928:a och de är ju rätt komplicerade bilar men nu har jag snart den i det skick jag vill, ska "bara" byta kamremmen, vattenpump (när skiten likaså är loss) och spännrullar men jag tror att detta får bli vinterjobb så man får köra lite innan snön.

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Kawaskaki
hehe, men jag ær en mindre riskmedveten person så jag tar mina genvægar genom dikena så du har ingen changs ændå ! karlsson blev ju så imponerad så han prøvade ju till och med att køra genom staket med sin i år :D

Då får man ju grattulera till Porchen då och ær du sugen så får du byta kamremm på min Hitler bil och tvætta den ! du kan få en kram som tack :)

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Hedenbasen idag!

Lördag, fantastiskt väder. Hedenbasen tillsammans med en massa turbobilar och kanske en Ferrari! Vi är där från 12-snåret och hela eftermiddagen, bara så att ni vet:tummenupp

RacerRaffe

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Så har man ställt av plastraketen så nu får man vänta ihjäl sig till våren :p

Snart även dags att ställa av busbilen då det tom börjar vara spännande att åka med den :(

Kan inte den där klimatförändringen skynda sig lite.. ser bara fördelar som: Möjlighet till havstomt i Boden, lägre energikostnader, längre sässong för MC/flyg osv.osv. vad är eg dåligt med ett varmare klimat :D

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin