Sporthoj Boden

hank

H.Granbom racing #38 Speedster cup
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
RC8 2015 racehoj, crf 450r
Har du haft de där värmarna länge? Jag köpte likadana i vintras så jag vet inte om de håller, de är ju billiga:) Hittade mina på ebay för 1390,- inkl frakt vilket kändes som ett bra pris:tummenupp

Jodå i fyra dagar har de varit i min ägo... Får hoppas att de håller ett tag iaf, riktigt bra pris var det!:tummenupp

thebeardninja

Kuro-Obi
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
2004 XT660R
snart dax!

1a Maj närmar sig med stormsteg. Kanske börjar vara dax att skruva ihop hojen snart.

Är det någon som planerar att köra i år? Samma upplägg som i fjol??

OK-Unbyn-Avan-Bälinge-Lule-Boden-Heden-???

Rävasten har ju öppet i år iaf, kan ju kanske vara ett alternativ...

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Jepp!! Blir nog den korta turen som vanligt, frågan är om man ska köra 258:a istället. Går ju så sjukt sakta att automat vore på sin plats :D

Hade då hojpremiär igår och ska ut en sväng strax :)

_rills_

Guest
JO blir väll samma upplägg typ. ska skriva ett mail ikväll till FMCK medlemmarna

_rills_

Guest
Hej!

INFO 1a MAJ!

Samling som vanligt på ok, samlingen är kl 0900 så vi ska hinna till luleå innan tåget kommer dit.
Sen följer vi tåget till boden och beger oss ut mot rävasten och fikar lite.

Sen på kl 17:00 öppnar vi klubblokalen för lite intag av alkoholhaltigt drycker och mat! alla är välkomna!

Mvh
Ricard Engman
Kårchef FMCK Boden

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Kawaskaki
Hoppas ni får bra väder och trevlig åkning, själv ska jag åka först maj rundan hära nere som går runt Randsfjorden, får se om den hållar samma kaliber :gnissla ska försöka komma ihåg att ta med kameran och ta lite bilder iaf

Skytt

Fattig student
Gick med
10 Sep 2006
Hoj
Hojlös
Sällan blivit på så dåligt humör så snabbt som idag. Solen strålade, det var förhållandevis varmt och humöret var på topp. Efter lite strid mot samvetet bestämde jag mig för att ta helg runt 11 idag och hoppade in i bilen mot Boden. Var ut en sväng och klämde på hojen, dräglade lite och sen gick jag o satt mig framför datorn för att registrera på skönheten för säsongen.

Går in på vägverket och skriver in regnumret, skriver in koden. Först en gång; inget händer. Va fan är detta tänkte jag? ajja testar igen, och igen, och igen :mad: Ca 10 gånger senare och efter lite hårslitning läser jag att kodjäveln är ju något som står på registreringsbeviset( SOM LIGGER I LULEÅ!!!!) och inte den andra jävla koden som man använder på typ bilprovningen. Usch ve och fy, var längesen jag vart så less. Sjukt smidigt :arsele:näsblod

_rills_

Guest
Sällan blivit på så dåligt humör så snabbt som idag. Solen strålade, det var förhållandevis varmt och humöret var på topp. Efter lite strid mot samvetet bestämde jag mig för att ta helg runt 11 idag och hoppade in i bilen mot Boden. Var ut en sväng och klämde på hojen, dräglade lite och sen gick jag o satt mig framför datorn för att registrera på skönheten för säsongen.

Går in på vägverket och skriver in regnumret, skriver in koden. Först en gång; inget händer. Va fan är detta tänkte jag? ajja testar igen, och igen, och igen :mad: Ca 10 gånger senare och efter lite hårslitning läser jag att kodjäveln är ju något som står på registreringsbeviset( SOM LIGGER I LULEÅ!!!!) och inte den andra jävla koden som man använder på typ bilprovningen. Usch ve och fy, var längesen jag vart så less. Sjukt smidigt :arsele:näsblod

ursäkta, men HAHAHAHA...klant :D
Sladdat lite hoj idag, var tvungen till tandläkaren i boden så jag hade hojen tilljobbet idag. fan vad kul det är :D

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Kawaskaki

Vadå, hojjen går væll lika bra før det fast den inte ær påstæld ? :tummenupp

thebeardninja

Kuro-Obi
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
2004 XT660R
Ja jo, men man ska ju köra qvarna så det är ingen fara med vara sig regn eller snö :D

Hehe, ja jävlar. Jag måste ta och prata med Jonas i Kalix så jag får förnya förarbeviset. Betalade in avgiften igår iaf, fick ett kärleksbrev från BEAB förra månaden som satte stopp för att betala den då...

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Avrostning på Hedenbasen utanför Boden, söndag 9maj

Hej på er

Avrostning på Hedenbasen utanför Boden för FMCK medlemmar (som deltar gratis) samt SMC medlemmar och andra hojburna som då får betala en mindre avgift till SMC. Start kl:10:00

Jag har bokat hela Hedenbasen både lördag och söndag och viss övningskörning kommer att förekomma på lördagen samt från 08:00 på söndagen.

För FMCK medlemmar (eg ordonnanser med avtal) kommer det även att finnas fika mm som Norrbottensgruppen stödjer oss med.

hank

H.Granbom racing #38 Speedster cup
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
RC8 2015 racehoj, crf 450r
Vad innebär det att hedenbasen är bokad? Är den att betrakta som inhägnat område under helgen?

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin