Sporthoj.com önskemål

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Tjena alla!

Jag vill veta vad ni alla medlemmar vill ha på Sporthoj.com som vi inte har just nu. Vad som kan förbättras/ändras. Vill se till att sidan blir bättre å bättre! Jag har massa tid över just nu att tillägna åt just detta syfte!

Kan förresten säga att dem senast 4 dagarna har Sporthoj.com haft över 13.000 unika besökare!

Tack för att ni besöker sidan! Gör mig stolt!

Sporthoj.com kommer förresten snart ha den första sponsrade Sporthoj.com stuntnissen. Mig själv :D Vill ni vara me på kakan, hör av er. heheh

Mvh
Johnny
 

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Dalarna
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
Jag vill ha en egen yamaha DT125R sida! :D
Näda, men jag vill att du bättrar på när man söker. Kan inte söka med 3 bokstäver eller Te x 2 och sånt!
Det skulle vara bra om man skunde skriva vad som helst och ändå kom fram till det man var ute efter.

:tummenupp

Annars. :tummenupp :fakta

:whip
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Har å göra med forumet i sig. Inget jag kan direkt ändra på... kan kolla på det.


Vad sägs om ett s.k "Retro Sporthojjar" forum? För gamla hojjar som en gång i tiden ansågs vara "Sport". Vore det nåe?
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
chrilleus skrev:
Tjena fan!

Klockren sida :tummenupp

En funktion jag saknar är att kunna gå direkt till t.ex sidan tre i en tråd. (Se exemplet). :)

Exemplet

:bow

Håller med !!!
Försök att komma till sidan 12 på "Aprilia tråden" på mindre än en kafferast !!

Annars- KANON :tummenupp
 

Nacka

Himla trevlig kille
Gick med
27 Jul 2003
Ort
Nacka
Hoj
Ducati Monster 620 ie dark + Remus kolfiberblås
Vad sägs om ett Recensionsforum ? Här kunde folk posta recensioner eller åsikter om allt från hojmodeller till enstaka produkter, tillbehör, etc. Jag söker ofta på forumet just för att se vad folk har tyckt om olika prylar eller hojar.
 

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg, Tosslanda
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
ett önskemål som antigligen också har med forumet att göra men man kan alltid fråga... Går det på något sätt att söka på medlemmar som tex. kör Gsx-r 1000 i Göteborg?? Att söka på både hoj och boplats....

HA DE GÔTT
 

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg, Tosslanda
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Swedie skrev:

Ludde, spana in "Hitta Medlem" i menyn.
http://www.sporthoj.com/finduser.php

Förstår jag inte hur man gör eller går det inte?? :) Jag förklarar igen... Om man ser en Gixxer i Gbg, och undrar om han som körde är medlem här, så söker man ju på Gsx-r... Men sen om man vill få ut alla gsxr-ägare som bor i Göteborg måste man kolla igenom vart alla bor då, eller kan forumet sålla ut alla dom som bor nånannanstans?? Så man bara får fram Gixxers från Gbg...

HA DE GÔTT
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
chrilleus skrev:
Tjena fan!

Klockren sida :tummenupp

En funktion jag saknar är att kunna gå direkt till t.ex sidan tre i en tråd. (Se exemplet). :)

Exemplet

:bow

Och skulle ju vara ännu mer kanon om det fungerade på samma sätt (möjlighet gå till valfri sida i en tråd) även när man når trådarna via "Visa Senaste Inlägg"

/B
 

Gilma

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2003
Ort
Skåne
Hoj
Suzuki GSX750F -00
Snabba upp sidan

Ofta går det lite segt när man bläddrar bland inläggen, skulle kanske gå att speeda upp servern lite?

/Mats
 

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Ja, bäst att plana CPUn och fila upp portarna till minnena lite.
Kanske tom ska öka varvtalet på disken också.

Öka flödet av el också.

Framförallt så går den alldeles för mycket på 2 hjul, lär servern göra stoppies!
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
benkar skrev:
Och skulle ju vara ännu mer kanon om det fungerade på samma sätt (möjlighet gå till valfri sida i en tråd) även när man når trådarna via "Visa Senaste Inlägg"

/B

Ska försöka fixa de där!
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
bara en tanke...skulle det inte vara kul med lite mer färg?? kanske nya bakgrundsfärger/menufärger.eller det kanske bara blir kladdigt. :)
får du fortfarande inte ha reklam?? skulle ju vara kul med en butik med bra priser, på den riktiga SP.COM :)
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
Tja!

På förstasidan syns de 6 senaste trådarna som det skrivits i. Detta funkar på ett inaktivt sunkforum - det är inte sporthoj.com. På sporthoj säger det svisch så har folk skrivit i 10-12 trådar och man sitter på läktaren. Alltså - öka antalet trådar som syns på förstasidan. (på bekostnad av vad? Jo - det andra :tummenupp )

//Bandit

I övrigt föressten det klart en kanonsite bla bla bla :)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
jobbar på att fixa så alla som vill ha får email address på sidan. Det var nån tidigare som sa att dem kunde hjälpa med detta syfte. Du får gärna kontakta mig igen då jag tappat bort din info.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top