Mange
Ny medlem
Jag tycker det vore bra om "Visa senaste inlägg" finns med bland de andra länkarna under sh.com loggan så att man slipper gå in via forum varje gång
Swedie skrev:seiko. Antal inlägg har tagits bort. Skapade förmycket skiv å skitinlägg.
Gilma skrev:Ofta går det lite segt när man bläddrar bland inläggen, skulle kanske gå att speeda upp servern lite?
/Mats
MrGooFy skrev:Det går faktiskt fortfarande att se, lite mer meck bara.
sEiKo skrev:Hur då?
har letat men hittar inte, är jag kass på nåt vis eller?
Kenta skrev:Som ja hajjar de så går du in på någons Profilsida, till exempel sEiKo. Sen trycker du på "Sök efter medlemmens alla poster".
(Till höger i den gula "huvudlisten")
//
Swedie skrev:jag är redo att betala iaf upp till 5000kr max för ett års användning av en SNABB server och tillpålitlig med backup helst.
Hjälp är ni snälla!
sege skrev:Vad rullar det på för server nu? Lite hårdvaru-specar. Vad tror du behövs?
Kanske skulle leka PM på det här istället men nu började jag skriva här så nu orkar jag inte ändra. =)
Kenta skrev:Som ja hajjar de så går du in på någons Profilsida, till exempel sEiKo. Sen trycker du på "Sök efter medlemmens alla poster".
(Till höger i den gula "huvudlisten")
//
kaZmur skrev:hur går det med butiken swedie?
Originally posted by Robban_C
Har man ingen utvecklingsmiljö eller scripteditor installerad så nöjer man sig antagligen med en liten gul varningsskylt längs ner till vänster (i statusraden). Detta om man använder IE.
N.P.sEiKo skrev:Tack som fan!!
Nu vet jag hur man gör!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024