sporthoj.com festen i örebro

Casca

Numera innehavare av än V-twin
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RSV 1000 -01
Jag undrar bara om dett finns någon planerad samåknng upp ifrån söder ?
Ett stopp i Markaryd och sen vidare till Jönköping osv ? (för det blir väl E4an?, om man vill komma fram och inte har ett uns lokalgeografi att komma med norr om Hässleholm)

outsider

hojjen skrot, jag lika så.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200 ST -05
fluppen skrev:
för att man inte var säker om man kunde kke.... :fakta spelar det nån som helst roll ??? :confused:

nja egenligen inte min bäste herr bryggare men tycker att det alltid e så att folk väntar in i sista minuten inget personligt alltså
men saken ifråga har varit uppe i månader om man då inte viste vad man skulle göra den helgen så kan man ju boka den till SH
hoppas du förstår vad jag menar vist det e ju onödigt å kasta bort 200:- för att man har bokat sej och sen inte kan
no hard felings?

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
sista dagen är nu flyttad till den 28e juli.. fyll på nu och har ni någon fru eller polare som vill med så går det bra.. :öl :squid

Last edited:

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
outsider skrev:
nja egenligen inte min bäste herr bryggare men tycker att det alltid e så att folk väntar in i sista minuten inget personligt alltså
men saken ifråga har varit uppe i månader om man då inte viste vad man skulle göra den helgen så kan man ju boka den till SH
hoppas du förstår vad jag menar vist det e ju onödigt å kasta bort 200:- för att man har bokat sej och sen inte kan
no hard felings?

hehe.. kära herr outsider (jag bjuder dig på bärs på festen, pga att jag blev kallad bäste herr bryggare :D ) jag tog inte illa upp bara ville visa mig tuff duvet... :squid

jAG vet vad du menar och håller mef dig, fan va d ma ne ärlig på fyllan :öl :skrämd :hej

Vi ses i örebro

Of corse no hårda feelings :fakta :rock

Gnatt

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
outsider skrev:
Dunk, dunk, dunk, dunk, dunk, dunk :rock :tummenupp :öl :bow
jag har sett den men aldrig druckit den, hur får du med dej den på bågen eller blir det en mindre modell än den som var under mc-mässan i GBG -03 ?

hehe... det blir en 5 litare i ryggsäcken, då får du inte missa det denna gång :öl :fakta

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
Rodentboy skrev:
Skicka den med bussgods till Örebro så får Blom hämta ut den :D Ser gärna en likadan dunk som den i Gbg :tummenupp

Haha..vad skulle dom säg när man lämnar in den :D hahaha... smuggling :rock

Ska kolla upp det :fakta

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Det ska nog inga problem vara väl? Om det skulle vara kinkigt så är det väl bara att lägga den i en sopsäck och tejpa igen den eller nåt.

hmmm...man får väl sig ett glas för man kläckte den goda tanken va?? :D :öl :tummenupp

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Jodå, samåkning kommer ske från jkpg, maverick750RR kommer upp med sina följeslagare och så blåser vi upp snabbare än blixten..

Startar en tråd senare i samåkning tråden om ämnet.

//jaG

Casca skrev:
Jag undrar bara om dett finns någon planerad samåknng upp ifrån söder ?
Ett stopp i Markaryd och sen vidare till Jönköping osv ? (för det blir väl E4an?, om man vill komma fram och inte har ett uns lokalgeografi att komma med norr om Hässleholm)

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Men då.. kör upp den 30juli, DÅ vet jag om jag ska med eller ej. :(
Är ledig den helgen i alla fall.
Men utan KK blir de ju inget.. :eek:

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
Rodentboy skrev:
Det ska nog inga problem vara väl? Om det skulle vara kinkigt så är det väl bara att lägga den i en sopsäck och tejpa igen den eller nåt.

hmmm...man får väl sig ett glas för man kläckte den goda tanken va?? :D :öl :tummenupp

'PÅFYLLAN IGEN* J

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
oj... jag tror det blir bloblem med trycket, färskröl lever, dvs den innehåller jäst så det bildas Co2 kolsyra asså, det innebär att dunken sväller om ingeb öppnar den emmelallanåt... vi har pbroblem, menv ska snacka med busschaffisen...ni vet:

"en busschafför en usschaföör osv..."

fan jaja.. ni vet :öl

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj