Sporthoj.com Grupp/Lördagskörning 060930

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Ullis skrev:
2506319 Tror att i tomtevärlden finns det också små kex....småNissar :tummenupp

Korta till växten men i övrigt "utrustade" som viss kanin i rosa färg eller......:D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2506333 Min ja!! Ingen annans!!:ajjabajja :)

Killen, det är svårt att avgöra om det är båten på släp eller hojjen du kommer med... Ljudet, varvet, tempot och teknologin, allt ligger i samma tidsera och utveckling. Jag kan smälla dit skjutssadeln på besten så kan du få dig en resa du aldrig trodde var möjlig ;)

:krama :rock
phulgixxer rox!

-@

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Lord Adrian skrev:
2505915 Jag har umgåtts för mycket med Kapten Djurskägg...Den mannen är en bottenlös källa vad gäller obehagliga saker att veta. Kan ju inte vara ett samanträffande att debatten om djurbordeller i Danmark blossade upp just den vecka Han var där...:arsele :FU

:notme

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
d1ce skrev:
2506353 Killen, det är svårt att avgöra om det är båten på släp eller hojjen du kommer med... Ljudet, varvet, tempot och teknologin, allt ligger i samma tidsera och utveckling. Jag kan smälla dit skjutssadeln på besten så kan du få dig en resa du aldrig trodde var möjlig ;)

:krama :rock
phulgixxer rox!

-@
Sothoran och jag rostar dig och din plastic fantastic vid vilket rödljus som helst. Hon rullade innan din hoj ploppade ut från fabriken, och hon lär fortfarande rulla när din hoj blivit inlöst.

Frågor på det?

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
BTW, nån som vill se en bild på d1ce när han ser lite lagom hård ut efter att ha korsat Nordsjön och smakat kuling på Atlanten? :)

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Kapten Blåskägg skrev:
2506406 BTW, nån som vill se en bild på d1ce när han ser lite lagom hård ut efter att ha korsat Nordsjön och smakat kuling på Atlanten? :)

Apselut:tummenupp

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2506405 Sothoran och jag rostar dig och din plastic fantastic vid vilket rödljus som helst. Hon rullade innan din hoj ploppade ut från fabriken, och hon lär fortfarande rulla när din hoj blivit inlöst.

Frågor på det?

Vid vilket rödljus vill du ha mitt clerasilpumpade pubertetsfejs din drömmare?! :D

Din avvecklade forntidsräser platsar inte ens i antikrundan...! Du är så stekt, håhåhåhåhhårthårthårt! :D :tuttar

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Kapten Blåskägg skrev:
2506406 BTW, nån som vill se en bild på d1ce när han ser lite lagom hård ut efter att ha korsat Nordsjön och smakat kuling på Atlanten? :)
Yes! Upp med skiten!
Jag vill se nordan smeka kinden på vår amoröse kerub! :)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Kapten Blåskägg skrev:

Försvinner phetklubban inatt behöver du inte skänka det en andra tanke, du vet i vilken del av uppland den står. Och kommer du hit sänker jag den i hamnbasängen... :rolleyes: :näsblod

-@

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Kapten Blåskägg skrev:

Sånt frågar man inte!!! :tummenupp

Man bara visar!! :D

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kapten Blåskägg skrev:
2506350 Ojojoj kexet, nu jävlas du kanske med fel snubbe :va
Bamsefar, snart i en mobil nära dig :yoparty

Tror hon lever rätt säkert....Mig veterligt har ingen mobilkamera macrofunktion ännu...;)

*stålsätter mig inför ett besök av Spökollarn i natt*:skrämd

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
d1ce skrev:
2506427 Vid vilket rödljus vill du ha mitt clerasilpumpade pubertetsfejs din drömmare?! :D

Din avvecklade forntidsräser platsar inte ens i antikrundan...! Du är så stekt, håhåhåhåhhårthårthårt! :D :tuttar

-@
Är det därför du smiter hela tiden vid rödljusen? efter en hel sommar har jag snart dragit mot hela onsdagsgänget men var har du varit då? Varenda gång vi fått ett bra läge vid ett rödljus är du ju som bortblåst. En hel sommar och vi har inte dragit!!:tungan
Nåväl! Du har den här säsongen på dig att få dra med min nuvarande lilla 1200-motor.
Nästa år blir det kolvar stora som kaffeburkar. :tuttar

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
d1ce skrev:
2506460 Tack kompis, men med komplimanger kommer du inte långt nu...

Jag måste steka dig, hårt!

-@

Koppla av nu kompis, det enda som kommer hända är att Carro får jobba lite för att hålla väck alla småkåta brewdar som sett bilden :D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2506466 Är det därför du smiter hela tiden vid rödljusen? efter en hel sommar har jag snart dragit mot hela onsdagsgänget men var har du varit då? Varenda gång vi fått ett bra läge vid ett rödljus är du ju som bortblåst. En hel sommar och vi har inte dragit!!:tungan
Nåväl! Du har den här säsongen på dig att få dra med min nuvarande lilla 1200-motor.
Nästa år blir det kolvar stora som kaffeburkar. :tuttar

Helt plötsligt är inte min säsong över. Nu är det prestige, jag ska steka dig i år och jag ska steka dig nästa år. Din ångpanna har inte en chans!

Att du inte hittar mig beror på att du stirrar blint på rödljuset, när det slår över drar jag, tanken är att det är då du ska utmana mig.

-@

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Kapten Blåskägg skrev:
2506468 Koppla av nu kompis, det enda som kommer hända är att Carro får jobba lite för att hålla väck alla småkåta brewdar som sett bilden :D

Undrar varför jag tvekar... Jag får antagligen kämpa för att få dela hennes, från min sida minst sett, riktigt uppskattade sällskap! Det var kul så länge det varade, nu är jag rökt :näsblod

-@

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...