Ullis skrev:2506319Tror att i tomtevärlden finns det också små kex....småNissar
Korta till växten men i övrigt "utrustade" som viss kanin i rosa färg eller......
Ullis skrev:2506319Tror att i tomtevärlden finns det också små kex....småNissar
Ullis skrev:2505927Det vet jag ju, men gäller det Kapten med
D )
Jörgen Karlsson skrev:2506333Min ja!! Ingen annans!!
fille600 skrev:2506340Korta till växten men i övrigt "utrustade" som viss kanin i rosa färg eller......
Lord Adrian skrev:2505915Jag har umgåtts för mycket med Kapten Djurskägg...Den mannen är en bottenlös källa vad gäller obehagliga saker att veta. Kan ju inte vara ett samanträffande att debatten om djurbordeller i Danmark blossade upp just den vecka Han var där...
Sothoran och jag rostar dig och din plastic fantastic vid vilket rödljus som helst. Hon rullade innan din hoj ploppade ut från fabriken, och hon lär fortfarande rulla när din hoj blivit inlöst.d1ce skrev:2506353Killen, det är svårt att avgöra om det är båten på släp eller hojjen du kommer med... Ljudet, varvet, tempot och teknologin, allt ligger i samma tidsera och utveckling. Jag kan smälla dit skjutssadeln på besten så kan du få dig en resa du aldrig trodde var möjlig
phulgixxer rox!
-@
Kapten Blåskägg skrev:2506406BTW, nån som vill se en bild på d1ce när han ser lite lagom hård ut efter att ha korsat Nordsjön och smakat kuling på Atlanten?
Jörgen Karlsson skrev:2506405Sothoran och jag rostar dig och din plastic fantastic vid vilket rödljus som helst. Hon rullade innan din hoj ploppade ut från fabriken, och hon lär fortfarande rulla när din hoj blivit inlöst.
Frågor på det?
Yes! Upp med skiten!Kapten Blåskägg skrev:2506406BTW, nån som vill se en bild på d1ce när han ser lite lagom hård ut efter att ha korsat Nordsjön och smakat kuling på Atlanten?
Kapten Blåskägg skrev:2506406BTW, nån som vill se en bild på d1ce när han ser lite lagom hård ut efter att ha korsat Nordsjön och smakat kuling på Atlanten?
Kapten Blåskägg skrev:2506350Ojojoj kexet, nu jävlas du kanske med fel snubbe
Bamsefar, snart i en mobil nära dig
fille600 skrev:2506424Apselut
Lord Adrian skrev:2506448Tror hon lever rätt säkert....Mig veterligt har ingen mobilkamera macrofunktion ännu...
*stålsätter mig inför ett besök av Spökollarn i natt*
Kapten Blåskägg skrev:2506454At your service sir:
http://www.marinen.mil.se/index.php?c=news&id=8951
Kolla in stoneface
En av de absolut skickligaste sjömän jag seglat med
Jag tror "vidvinkel" är ordet du famlar efter
Är det därför du smiter hela tiden vid rödljusen? efter en hel sommar har jag snart dragit mot hela onsdagsgänget men var har du varit då? Varenda gång vi fått ett bra läge vid ett rödljus är du ju som bortblåst. En hel sommar och vi har inte dragit!!d1ce skrev:2506427Vid vilket rödljus vill du ha mitt clerasilpumpade pubertetsfejs din drömmare?!
Din avvecklade forntidsräser platsar inte ens i antikrundan...! Du är så stekt, håhåhåhåhhårthårthårt!
-@
d1ce skrev:2506460Tack kompis, men med komplimanger kommer du inte långt nu...
Jag måste steka dig, hårt!
-@
Jörgen Karlsson skrev:2506466Är det därför du smiter hela tiden vid rödljusen? efter en hel sommar har jag snart dragit mot hela onsdagsgänget men var har du varit då? Varenda gång vi fått ett bra läge vid ett rödljus är du ju som bortblåst. En hel sommar och vi har inte dragit!!
Nåväl! Du har den här säsongen på dig att få dra med min nuvarande lilla 1200-motor.
Nästa år blir det kolvar stora som kaffeburkar.
Jörgen Karlsson skrev:2506466
Nästa år blir det kolvar stora som kaffeburkar.
Kapten Blåskägg skrev:2506468Koppla av nu kompis, det enda som kommer hända är att Carro får jobba lite för att hålla väck alla småkåta brewdar som sett bilden
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|