Sporthoj.com Grupp/Lördagskörning 060930

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Pizzabagarn skrev:
2505652 Jag var i Vaxholm under en svensexa vilken förärades med det underbara ljudet från en VTR och en Ducce när ni åkte därifrån. :tummenupp

Blev alldeles till mig i brallan twin-älskare som man är och killen som vi hade svensexan för vaknade också till liv (han har kört mycket hoj förut)

Var det Snigelns SL-buss som lät så högt? :D

Pizzabagarn

Guest
Kapten Blåskägg skrev:
2505658 Var det Snigelns SL-buss som lät så högt? :D

Tror det, på en av bilderna från Vaxholm står både Duccen och VTR´n fint parkerade intill varandra och det var de som mullrade så gött.

Förresten, såg ni killen med den paljettprydda dansdräkten och rosa pumps som stod vid pressbyrån, det var han vi hade svensexan för. Grabbarna riggade upp lite musik precis när ni åkte så ni kan inte ha missat oss :D

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Pizzabagarn skrev:
2505652 Jag var i Vaxholm under en svensexa vilken förärades med det underbara ljudet från en VTR och en Ducce när ni åkte därifrån. :tummenupp

Blev alldeles till mig i brallan twin-älskare som man är och killen som vi hade svensexan för vaknade också till liv (han har kört mycket hoj förut)

Twinn is da shit:yoparty Det var min VTR!:)

Pizzabagarn

Guest
fille600 skrev:
2505734 Twinn is da shit:yoparty Det var min VTR!:)

För fan.....det är ju du som i princip har samma reg.nr som en av mina hojbröder. Ni hade klubben för inbördes beundran på Stockholmsnurren när han parkerade sin hoj bredvid din :tungan

Och jag som trodde att jag parkerade bredvid hans vid Lundabacken :confused:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
d1ce skrev:
2505738 Jo, shitslow åtminstone... :arsele :näsblod :D

-@

:skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt
:FU Fille :FU

Pizzabagarn skrev:
2505742 För fan.....det är ju du som i princip har samma reg.nr som en av mina hojbröder. Ni hade klubben för inbördes beundran på Stockholmsnurren när han parkerade sin hoj bredvid din :tungan

Och jag som trodde att jag perkerade bredvid hans vid Lundabacken :confused:

d1ce, det är kört för Bagarns del :fakta
Han verkar gå igång på SL-bussar, och nu när han fick se två stycken samtidigt tror jag inte vi kan hjälpa karln längre :D

Last edited:

Pizzabagarn

Guest
Kapten Blåskägg skrev:
2505744 :skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt
:FU Fille :FU

d1ce, det är kört för Bargarns del :fakta
Han verkar gå igång på SL-bussar, och nu när fick se två stycken samtidigt tror jag inte vi kan hjälpa karln längre :D

Bara så att ni vet......min farsa har jobbat som busschaufför på SL så det är klart att jag går igång på det :yoparty :D

fille

Gick med
30 Jun 2005
Hoj
d1ce skrev:
2505738 Jo, shitslow åtminstone... :arsele :näsblod :D

-@

Keft "Brölis" husse:arsele :arsele. Ljudbilden som kommer ur denna maskin är som lorden skulle ha sagt "Den låter som en våldtagen spädgris" :D
(Hur fan han nu kan veta hur en sådan låter?:va :D )

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Kapten Blåskägg skrev:
2505744d1ce, det är kört för Bargarns del :fakta
Han verkar gå igång på SL-bussar, och nu när fick se två stycken samtidigt tror jag inte vi kan hjälpa karln längre :D

Vi kan bara ta fram näsduken och sörja...

Det är inte för inte vi är flottörer, gixxer är för stekare och vinnare. Marin precision!

-@

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
fille600 skrev:
2505760 Keft "Brölis" husse:arsele :arsele. Ljudbilden som kommer ur denna maskin är som lorden skulle ha sagt "Den låter som en våldtagen spädgris" :D
(Hur fan han nu kan veta hur en sådan låter?:va :D )

Vi snackade ju visserligen lite om djursex sist, och nu när du säger sådär verkade ju Lorden minst sagt välinformerad och underrättad :va

Min hoj låter vackert, den låter GP :fakta Den dagen jag snurrar igång något som hostar likt en gammal grålle kommer jag lägga ner hojåkandet!

-@

fille

Gick med
30 Jun 2005
Hoj
d1ce skrev:
2505763 Vi kan bara ta fram näsduken och sörja...

Det är inte för inte vi är flottörer, gixxer är för stekare och vinnare. Marin precision!

-@

Jag är ingen flottans man så det kan jag inte uttala mig om. Suzuki har jag inte heller något emot. Har ju en själv. Men att blanda ihop Kapten Mjukisskägg och stekning där går gränsen för vad man tål. Det enda, såvitt jag vet han har stekt på MC är ju en "båt". :arsele
Aha, där finns ju kopplingen till marinen:tummenupp :D

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
fille600 skrev:
2505801 Jag är ingen flottans man så det kan jag inte uttala mig om. Suzuki har jag inte heller något emot. Har ju en själv. Men att blanda ihop Kapten Mjukisskägg och stekning där går gränsen för vad man tål. Det enda, såvitt jag vet han har stekt på MC är ju en "båt". :arsele
Aha, där finns ju kopplingen till marinen:tummenupp :D

Haha, har du glömt lektionen på Bogan nu igen? :D
Fråga Em :)

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
d1ce skrev:
2505776 Vi snackade ju visserligen lite om djursex sist, och nu när du säger sådär verkade ju Lorden minst sagt välinformerad och underrättad :va

Jag har umgåtts för mycket med Kapten Djurskägg...Den mannen är en bottenlös källa vad gäller obehagliga saker att veta. Kan ju inte vara ett samanträffande att debatten om djurbordeller i Danmark blossade upp just den vecka Han var där...:arsele :FU

d1ce skrev:
2505776
Min hoj låter vackert, den låter GP...

Det gör den faktiskt...Låter precis som Göran Persson under en öm stund med Systembolagets Generaldirektör..:D

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Qwerty skrev:
2504292 Oh nej det kan man ju inte göra. Man måste njuta utav pannknacket och få äran utav att känna att det faktist finns något där innanför.

Det vet jag ju, men gäller det Kapten med :confused:

:)D :D :D )

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Ullis skrev:
2505927 Det vet jag ju, men gäller det Kapten med :confused:

:)D :D :D )

Han njuter nog mera av grillsvedan i ett visst organ.....Kanske det han skulle ha colan till, att kyla av lite...:va

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Pizzabagarn skrev:

Gu! så vackert skrivet..
Å vem kommer ihåg en symaskin.. :D
Surrar lite bara..

Man blir ihågkommen när man varit på besök i en stad.. :yoparty

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Lord Adrian skrev:
2505915Det gör den faktiskt...Låter precis som Göran Persson under en öm stund med Systembolagets Generaldirektör..:D

DU ÄR ÄCKLIIIIIIIG!!! Nu snackar vi djursex! :D

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
fille600 skrev:
2505734 Twinn is da shit:yoparty Det var min VTR!:)
Hur han kunde ha hört era finlemmade plutt-twinnar med originaldämpare och missat min hedningatwin det borde ju vara föremål för en rumsakustisk utredning av torg med omnejd :mad:

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024