Sporthoj.com Grupp/Lördagskörning 070922

Status
Ej öppen för fler svar.

Dr.Bike

Guest
Vart var du då?
Bitvis bombarköra med storflin i hjälmen :)

Som du säkert minns, så satt jag hela kvällen innan och drack tråkigheter såsom Port Ellen 28 y.o Caol Ila 25 y.o några riktigt "tråkiga" japanska Whiskys osv... så tjaa, jag var inte riktigt i form om man säger så! :hihi
 

Doxs

Kurvdemonen #1
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Ninja
:) Glad att de inte var jag som var med och gjorde allt detta ;)
Men hade jag vare med så hade jag fotat de kan jag lova :angel

:pannkyss Så tröstpris för dagens garv utlovas den 6:e bara komma fram och ta i hand och säga hej ;)
:D

Härligt, det ser jag fram emot! :fyllisar

Fan, jag fattade inte att det var samma hoj som var nere i diket båda gångerna. Doxs, du får posta komplett rutt nästa gång du ska ut så vi alla kan stå i ett varsit krön med laddad kamera ;) :D

Japp, jag tyckte ju inte att jag fick tillräckligt med uppmärksamhet första gången... :näsblod
 
Last edited:

HondaGreg

Scorpion on wheels
Gick med
20 Sep 2006
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
Horny 600F
Jo.. Tyvärr..:hojsmilie

Om sanningen ska fram så blir jag bara fegare och fegare på allmän väg. Det är därför jag alltid ligger som kö-karl på samkörningarna.:D

Nästa gång så flyttar jag upp i mellangruppen!:hojraket :D :D

Feghet == självbevarelsedrift på allmän väg.
Men det kanske bara är jag.:va
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Som du säkert minns, så satt jag hela kvällen innan och drack tråkigheter såsom Port Ellen 28 y.o Caol Ila 25 y.o några riktigt "tråkiga" japanska Whiskys osv... så tjaa, jag var inte riktigt i form om man säger så! :hihi

Just ja...hade redan förträngt det där...hmm...kanske skall smutta på min Port Ellen från 82 ;))
Faktum är att vanliga Ardbeg 10åriga är min absoluta favorit, har f-n testat allt från islay....
 

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Ort
upplands väsby
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Föresten ,Vaffö är det ingen som PHottograferar oss den snabba gruppen:mad:


Vi vill ju synas vi med:D
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Tja, om Herr Andersson tar kameran på sin moppe är det marginell skillnad. Jag tror att det finns pållar så det räcker ändå;)

Det skulle vara han då :gnissla men då får han inga bilder på sig själv endå! så jag vinner hur som helst :yoparty
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Föresten ,Vaffö är det ingen som PHottograferar oss den snabba gruppen:mad:


Vi vill ju synas vi med:D

Vem f-n vill se oss gammla gubbar??
Nä..tyckte vi hade en bra devis i körningen..kort exponeringstid is tha shit, på alla sätt:D

Ingel var väl den enda under 30...han kan de fota när han stajlar på bakan....kurva kunde han också pöjken:hihi
 

lidali

Freeeeee!
Gick med
26 Jul 2007
Ort
Solna
Hoj
2001 Ducati 750 Sport
...
Tyvärr så verkar det inte som någon tog några bilder när jag låg och posade i diket, så ni får helt enkelt ha lite fantasi, själv tycker jag att jag var riktigt sexig i alla fall!
...
Hur som helst så reder sig bakhjulslåsningen och jag kan fortsätta bromsa, får ned farten men inte tillräckligt varvid jag åker ut och plockar blommor igen...
...

Du har så jävla tur att du är snygg i alla fall (jaja, och sexig)! Du verkar inte ha några problem att ta med hem blommor till fröken heller. Sånt gillar tjejer:)

Om det är en tröst så var jag riktigt impad att du plockade blommor TVÅ gånger.

Jag har inte läst hela tråden men om du undrade exakt vart fina blommorna fanns så har jag tvä länkar till dig:

Blåa blommorna fanns här (eller vid nästa kurva men det vet du nog bäst själv eller kolla efter en vänster blinkers):
http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?z=1&cx=1620222&cy=6612772&PointX=1619372&PointY=6601269&referrer=SearchCombi.aspx&branch=person%20el.%20företag&var=upplands%20v%E4sby&wflWhite=&wflPink=&SearchType=4&name=Upplands%20Väsby%20&weather=false&showTraffic=false

Vita blommorna fanns här:
http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?z=1&cx=1623396&cy=6612168&PointX=1619372&PointY=6601269&referrer=SearchCombi.aspx&branch=person%20el.%20företag&var=upplands%20v%E4sby&wflWhite=&wflPink=&SearchType=4&name=Upplands%20Väsby%20&weather=false&showTraffic=false

Tack för extra Bogesundsrundan Kapten!! Den var superbra! Hamnade inte ens på fel sidan vägen denna gången heller;-)

Amullo... tror jag det var... undrade vad du gör nu när säsongen nästan är slut och det inte finns några tjejer att köra efter längre som "säkert inte kör så fort för du har ju ingen hastighetsmätare"-ursäkt:)

Hoppas nästa lördag blir fint med solstrålar igen!!
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Amullo... tror jag det var... undrade vad du gör nu när säsongen nästan är slut och det inte finns några tjejer att köra efter längre som "säkert inte kör så fort för du har ju ingen hastighetsmätare"-ursäkt:)

Har f*n ingen aning... Jag har väll två taktiker klara i huvudet.
1. Börja med spinning eller aerobics. Och alltid stå långt bak (bra utsikt)
2. Längta till nästa sommar!

Jag kan ju knappast beskyllas för att leda gänget på SH körningarna, så jag blir väl relegerad till "dirty gubbe" status eftersom jag alltid ligger sist för utsiktens skull.

Om man nu bara kunde få en tjej framför i gruppen.:va
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top