Sporthoj.com Grupp/Lördagskörning 070922

Status
Ej öppen för fler svar.

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Ort
Midsommarkransen
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Man fastnade visst på ett par bilder. Det var som...
Skulle vara kul att se en bilden som togs på min rygg i Vaxholm från han som hade "mc-nytt"-tröjan. Kaxig slogan, men som sagt, jag bjuder på den. =)


Killen som tog bilden är Henning killen som står brevid är Kjecop:rofl
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
svin va bara förnamnet, min sambo fick bromsa rätt kraftigt för att slippa ha dig som kylaremblem, det inträffade strax innan du körde om mig på bakhjulet på sviningerakan:mad:

Mina ursäkter speciellt till din sambo, vart lite överinspirerad...:rodnar
Vill inte orsaka oreda för andra.
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Last edited:

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Stenhårda killar :fakta

Som FAN. Ser ut lite som scenen ur "Reservoir dogs"

FP1060.jpg


sporthoj_034_28small29.jpg
 

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT
Dagen inleddes med ett fult jävla regnmoln (sån vi annars bara ser i Tokholm)

Skål påre! :öl

Så allt regnande i Skaune man hört o sett på radio/teve/tidningar i sommar va bara en bluff????:va
Lät ju som om hela landskapet skulle försvinna, till ingens saknad.. :näsblod :rolleyes:




Det där var bara början.... :cdevil

Han e rätt rökt va!?? :D


Roligast idag var ändå gubben som stog och signalerade att vi var dumma i huvet och körde som svin när vi körde förbi i 90 på 90-väg.. Vetifan vad det är med folk. Just där körde hela gänget 100% lagligt då det var på transporten.:va

Han kanske redan retat upp sig på nåra som åkt förbi innan??:va
Vart var det??
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jahaja. Som ni såg så kunde vi inte haka på. För mycket planerat o för lite tid att utföra det på. *suck*
Riktigt trist.
O nästa lördag är helt körd oxå då mitt bihang fyller år o vi ska på Cirque du Soleil på dagen. :/
Men om det inte regnar o snöar helgen efter så hakar i alla fall jag på få. YEY

Verkar ha varit en kul tur o inga större problem heller.
Doxs det var riktigt kul läsning skönt att det gick så bra ändå. :D
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
svin va bara förnamnet, min sambo fick bromsa rätt kraftigt för att slippa ha dig som kylaremblem, det inträffade strax innan du körde om mig på bakhjulet på sviningerakan:mad:

Var din sambo på fel sida av vägen?
Tycker det hela låter skumt, Th kan hålla spår så vitt jag vet och hans hoj lättar inte med honom på i första taget. Som någon skrev äter han rätt mycket hamburjare.
 

h_ÅK_an

***HOJ***
Gick med
10 May 2006
Ort
å-berga
Hoj
Gixxer 750
Var din sambo på fel sida av vägen?
Tycker det hela låter skumt, Th kan hålla spår så vitt jag vet och hans hoj lättar inte med honom på i första taget. Som någon skrev äter han rätt mycket hamburjare.

Klart han kan hålla spår, men man måste välja sina ställen för omkörning, för övrigt så hälsar sambon till Th:pannkyss
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Han kanske redan retat upp sig på nåra som åkt förbi innan??:va
Vart var det??

Det var på transportsträckan efter Rimbo.. En bit söder om..

Gubben stog efter vägen och hytte med näven. Då jag låg sist så funderade jag faktiskt på att stanna och fråga vad han ville, men då jag precis kört om innan var jag lite väl uppvaktad av en bil.

Stog i en sänka ca 1-2 km innan vi svängde av mot Karby.
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Jag och Gital samt en duccepolare till mig var ute söder om stan idag..

Efter många trevliga kurvor så bar det hemåt efter motorvägen.. Hör något konstigt precis efter Gital lämnat av efter vägen och slår en titt bakåt (Jag har som bekant inga backspeglar).

Bakom ligger farbror blå och signalerar om att de vill race´a. Eftersom jag inte gillar race så gick jag in mot höger sida och förbannar mig själv över idiotin att inte ha en fungerade hastighetsmätare (Magneten ramlade av).

Som tur är verkar blåljuspojkarna ha annat i sinnet och drar förbi. Man är ju inte dum, utan jag tog rygg på dom direkt. Jättefint flyt tills vi kommer till tunneln ner till länken vid globen. De ville ner där och jag fortsatte. Man skall ha tur ibland..
 

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT
Det var på transportsträckan efter Rimbo.. En bit söder om..

Gubben stog efter vägen och hytte med näven. Då jag låg sist så funderade jag faktiskt på att stanna och fråga vad han ville, men då jag precis kört om innan var jag lite väl uppvaktad av en bil.

Stog i en sänka ca 1-2 km innan vi svängde av mot Karby.

Då kan det inte varit vi i snabba gruppen som retat honom. Åkte ganska lugnt ut ur Rimbo, hade ju bilar framför oss o köra om hade vart dumt eftersom vi strax efter skulle svänga av mot Lisinge.
Tror dessutom att vi åkt åt olika håll ut från Rimbo, ni åt sydväst o vi åt sydöst..
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Amullo: Hur många lotter skrapade du efter det? :D
Ducce har den effekten...man bara måste utmana, poliser är ju bara människor de med ;)

Markus: Tackar för de vänliga orden inkl att jag e för fet för att åka på :D :arsele

Håkan: Jag uppfattade aldrig riktigt att vart trångt men frugan din gjorde det och därför mina ärliga ursäkter.

Hur som...vilken JÄKLA härlig dag det vart...inkl Bombarepor. En riktig hjärrensare...nu skall jag gå å stryka skjortor..så man får vara en prydlig kostymkille i veckan:D
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top