Sporthoj.com Grupp/Lördagskörning 070929

lidali

Freeeeee!
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
2001 Ducati 750 Sport
Nu hänger jag inte med i svängarna, hur menar fröken då, är det offroadskinn i de där eller? :va

Det var ju Amullo som ville skrapa framdäcket mot mitt bakdäck med dom där byxorna på. Så antingen gör jag då en Doxs eller så kan man tänka sig att Amullo är lite väl inne på läderrumpor att ögonen kanske svänger med i kurvan men inte hojen:) :arsele
Det kankse är bra för dig dock, händer det fler än två gånger så kan vi börja kalla en Doxs för en Amullo istället:tungan

Det är ju försig inget fel med att plocka blommor, det är bara att jag aldrig får dom:mad:

Chicks dig scars :fakta
Kan inte riktigt snacka om andra tjejer men jag tycker att dom beroende på utformningen kan vara enorm sexiga;-)

miken

Back with a new bike
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
ZX-10R -08
Chicks dig scars :fakta

Kan inte riktigt snacka om andra tjejer men jag tycker att dom beroende på utformningen kan vara enorm sexiga;-)

Yes, än finns det hopp alltså :)

Fan att jag inte hakade i lördags. Låg hemma, bakis som ett svin. Trodde det skulle bli skitväder, så jag bromsade inte i fredags.
Dock så var gårdagen jävligt nice.

Enligt prognosen så ser det ut att bli bra på torsdag. Körning då?

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT

Fan att jag inte hakade i lördags. Låg hemma, bakis som ett svin. Trodde det skulle bli skitväder, så jag bromsade inte i fredags.
Dock så var gårdagen jävligt nice.

De va ingen körning i lördas pga skitväder, blev igår istället!! :näsblod :tungan

miken

Back with a new bike
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
ZX-10R -08
Har ett möte 13 på torsdag, men är det bra väder sitter jag på hojjen 15 me lite tur... tidsoptimist, va e de? :D

Hehe, samma här!
15:00 är galet tidigt ju, men om det är kanonväder kan man nog tulla lite på arbetstiden :)

De va ingen körning i lördas pga skitväder, blev igår istället!! :näsblod :tungan

Ofan, verkar som jag fortfarande är packad för jag trodde ni var ute o brände i lördags. Tur att hojen står i garaget...

Last edited:

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Det roliga med alla japanska hojar är att vem som helst kan äga dem utan att kunna ett dugg om motorer! :tungan

:D :rodnar

Ni får lugna ned er, jag gillar ju att åka med er riskokare. Men jag är orolig att ni hinner krascha slut alla era hojar nu bara, då har jag ju ingen att åka med nästa sommar :gnissla

Nästa sommar är jag back on wheels :yoparty

:rofl
Haha, nej kolla bilden. Han har fan hängt hjälmen på kewken, fy satan vilken hårdrock :yoparty

Ähh, du ser väl att han har stöttat den på fästet till backspegeln och sidan på kåpglaset såklart.. Det ser väl vem som helst :mad:

Doxs

Kurvdemonen #1
Gick med
26 Apr 2007
Hoj
Ninja
:skrämd

Den ena är fan värre än den andra! Hur skall man våga gå ut på krogen i det här sällskapet? Och utan helkroppskydd dessutom... :dummer

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lägg en plastpåse i kallingarna, sen är det bara möla på!

Doxs kanske blir stött när du förutsätter att även han skulle väta kallingarna i pur glädje över att få supa med mig?

Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:skrämd

Den ena är fan värre än den andra! Hur skall man våga gå ut på krogen i det här sällskapet? Och utan helkroppskydd dessutom... :dummer

:D Är du feg nu, du har ju vare och plockat blommor (om de är frivilligt eller ej vet jag ju inte ;)) :tungan Klart du vågar gå på puben med dessa små goa pöjkar mmm och jänter ;) :D

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!