Sporthoj.com Grupp/Lördagskörning 070929

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r

Om du bänkar den hos min namne så kommer han att ställa in den med ett bra lamda på alla trottelöppningar. Men tills dess tycker jag det låter som att vi ska ta bort dina brickor under nålarna och höja dem ett hack istället. Jag tror den går lite magert på delgas, sånt brukar ge sig mer till känna nu på hösten när luften har högre densitet. Då blir det som du beskriver det, att den tvekar lite vid roll-on från mellanregistret

Du ska få testgasa i samband med filmningen på lillhojen

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Och tack Amullo för närbilden. Fick mig att komma ihåg att jag måste lägga mig tidigt ikväll;-)

Rolig körning mina herrar (och dam) fast att det var lite blött och skitigt. Om någon vill testa en ny putsteknik på min hoj, så messa mig!! Lilla Luci ställer gärna upp för en genomgång;-)

Inga problem!:D Jag lyckades tajma bilden så du ser sådär lagom road ut.

Låt mig passa på att ge en komplimang på de ny byxorna! Jag o Pluggen slogs om att få ligga bakom. Han vann denna omgång, men nästa gång är det jag som skrapar framdäclet mot ditt bakdäck!:D

Tack Kaparn´ för bra vägvisning.

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev

Tack Kaparn´ för bra vägvisning.

Tack själv, försökte ju byta med dig ett tag men jag inser nu att det var Lidas skinnklädda rumpa som gjorde att du vägrade leda en stund.....förstår dig, den är rätt het :fakta
Ja gick ju fint det där, bara Mattias som blev våldtagen av Ragge annars helt smärtfritt.
Nu var ju iofs inte Doxs med på denna runda så vi kanske inte ska dra FÖR stora växlar på vår uppdaterade dikesstatistik :hihi

Doxs

Kurvdemonen #1
Gick med
26 Apr 2007
Hoj
Ninja
Nu var ju iofs inte Doxs med på denna runda så vi kanske inte ska dra FÖR stora växlar på vår uppdaterade dikesstatistik :hihi

Haha, jag misstänkte nästan att ni inte skulle hålla måttet när jag inte var med... Får se om jag kan få tummen ur och liva upp tillställningen nästa vecka istället. :rofl

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Haha, jag misstänkte nästan att ni inte skulle hålla måttet när jag inte var med... Får se om jag kan få tummen ur och liva upp tillställningen nästa vecka istället. :rofl

Du eller Mattias kanske kan surpricetorpedera Ragge ? :banana :hihi
Ni får lugna ned er, jag gillar ju att åka med er riskokare. Men jag är orolig att ni hinner krascha slut alla era hojar nu bara, då har jag ju ingen att åka med nästa sommar :gnissla

lidali

Freeeeee!
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
2001 Ducati 750 Sport
Ojojoj! Rumpan har aldrig varit så populär! Kanske slänga på mig gamla byxorna igen tills nästa gång för att undvika en Doxs!

Inga problem!:D Jag lyckades tajma bilden så du ser sådär lagom road ut.

Låt mig passa på att ge en komplimang på de ny byxorna! Jag o Pluggen slogs om att få ligga bakom. Han vann denna omgång, men nästa gång är det jag som skrapar framdäclet mot ditt bakdäck!:D

Doxs

Kurvdemonen #1
Gick med
26 Apr 2007
Hoj
Ninja
Du eller Mattias kanske kan surpricetorpedera Ragge ? :banana :hihi
Ni får lugna ned er, jag gillar ju att åka med er riskokare. Men jag är orolig att ni hinner krascha slut alla era hojar nu bara, då har jag ju ingen att åka med nästa sommar :gnissla

Torpedering bakifrån? Jag som trodde det var din specialitet? :va
Jag skall nog hålla mig till att plocka blommor, det låter mycket säkrare :hihi

Ojojoj! Rumpan har aldrig varit så populär! Kanske slänga på mig gamla byxorna igen tills nästa gång för att undvika en Doxs!

Nu hänger jag inte med i svängarna, hur menar fröken då, är det offroadskinn i de där eller? :va

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Torpedering bakifrån? Jag som trodde det var din specialitet? :va
Jag skall nog hålla mig till att plocka blommor, det låter mycket säkrare :hihi

Jag bara travesterade den senaste smällen plastisarna bjöd på under under gruppkörningen, Mattias hoj blev stillastående påbonkad doggystyle av en annan plasthoj så flisorna yrde. ;)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Mjaha så min motorrad duger inte :mad: :gråta

Jo förf. Äkta kruppstål med alptwin är inte fel. Speciellt inte när du har lederhosen! :kär

Man skulle kunna påstå att Ragge spräckte Mattias bakifrån?! :brynad

-@

Oskickligt att våldföra sig på en moderator av alla människor. Inte så kul att notera att nick och avatarbild ändrat sig till de mest förnedrande ting varje gång man loggar in på SH menar jag. :hihi

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...