Solan
PotatoesMc.com
Ser bra ut Man kan nästan tro att du "tog en i baken" bara för att få visa hur duktig du är
Äh, han gillar sånt. Han kilade fast Seges hoj i rumpan på min RGV på Gelleråsen, det var roligt.
Ser bra ut Man kan nästan tro att du "tog en i baken" bara för att få visa hur duktig du är
Kan inte förstå hur 2 ljuddämpare kan låta så mycke??
Klia och klia, jag kom att tänka på dig.
Säger han som klagade på min morronfrippa
Det måste vara stuprörsdelarna
-@
Hehe, lite hemliga grejer som e under utprovning till Rossi.
Ska visst skruva ut avgaserna så man får extra skjuts!!!
Men säg inget till nån annan!!
Bli inte förvånad när jag tagit efter din högteknologiska ljuddämpare nästa säsong...
-@
No need, vill inte att du ska slipstreama bakom mig och jag vill fan inte slipstreama bakom dig, ta rygg pa d3ce eller nan av de andra smygisarna
Några bilder till, och sist men inte minst skulle jag vilja säga (fast det kan ju misstolkas)
Ja Kenneth ja, det som vill lägga en slant kan väl dra ett pm så jag vet ung hur mycket jag ska handla för. Åker väl dit så fort han pallar besök.
Tack som fan till alla som var med, blev ju najs till slut. Lite blött och barrigt här o var, låter som alla tog det lite soft idag vilket inte är fel så här års..
Vad skramlas det till??
Blomster, hojdelar lr nå annat??
Jorå, alla var kvar på vägen. Jag fick en Honda en bit upp i stolgången, bara.
dra skägget innan bogan.
Tack som fan till alla som var med, blev ju najs till slut. Lite blött och barrigt här o var, låter som alla tog det lite soft idag vilket inte är fel så här års.
Jörgen, om du ändå bara ska vara ivägen på Bogan så lägg dig efter mig från början
Ja Kenneth ja, det som vill lägga en slant kan väl dra ett pm så jag vet ung hur mycket jag ska handla för. Åker väl dit så fort han pallar besök.
Fick reda på nu att Kenneth råkat illa ut, riktigt tråkigt att höra. Du kan väl meddela när du vet läget Jensa.
Jag vill också vara med på present eller dyl till honom. Säg en summa bara, eller lägger vi vad vi vill bara ?
Tack själv (alla) för sällskapet i Waxholm.
Jag var ju tvungen att kolla att det var ok med dig efter att jag och sothoran körde om dig med dopplereffekt på Waxholmsvägen
Jag lägger gärna en slant till Kenneth, ska pm:ar dig!
/J
Väntar på besked hur dagens rygg-op gått.
Valfritt
Ok, PM:ar du ett konto jag kan skicka över pengar på? Jag fixar det i morgon kväll i sådana fall.
HAHAHAHA!!! Att du faktiskt tog med den där
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |