d1ce skrev:2395527Ah fett, Liktåget-racing MC
-@
Borde inte du vara ute å leta raffset i passande färg tills på Onsdag?
-@
-@
Lord Adrian skrev:2395538Borde inte du vara ute å leta raffset i passande färg tills på Onsdag?
Kapten Blåskägg skrev:2395523"Härlig" och "Muskö" bör inte användas i samma mening
Kapten Blåskägg skrev:2395530Hade du glömt att vaska dazen?
Nä ja vet, muskö = bajs (ja det är helt sant)Kapten Blåskägg skrev:2395523"Härlig" och "Muskö" bör inte användas i samma mening
Nej men seriöst, det finns ju alltid folk som tror att de är världsmästare. Jag har kört båt i drygt 6000 timmar men det finns ändå utrymme för lite ödmjukhet i mellanåt
Jörgen Karlsson skrev:2395547Ja hua, där har man dragit skinnet fram och åter alltför många nätter =/
Jag kan lotsa dig. Tänkte dit självd1ce skrev:2395537Ska nog faktiskt försöka dyka upp, hur fanken hittar jag?
-@
d1ce skrev:2395543Du är bara avis för att jag passar i sådant tingeltangel, det kommer när du minst anar det bönan.
-@
Det var en rad ur den klassiska "dikten" som sedan urminnes varit klottrat på toaletterna därd1ce skrev:2395566ez, vissa saker håller man för sig själv mannen
-@
Jörgen Karlsson skrev:2395567Jag kan lotsa dig. Tänkte dit själv
Snail_shell skrev:2395535JAg lämnar Kista nu!
Solen skiner här också!!
Så det kan ju båda för något gott!!
Jag ska också dit, om det är väder.. Kolla på en karta så hittar du ju.. Bara åka mot järfälla så hamnar du nästan rätt med en gångd1ce skrev:2395581Vilken tid ska jag dyka upp och var?
-@
scud skrev:2395595Jag ska också dit, om det är väder.. Kolla på en karta så hittar du ju.. Bara åka mot järfälla så hamnar du nästan rätt med en gång
Det är ju som scud säger inte så svårt att hitta dit: http://kartor.eniro.se/query?what=map&ax=&asearch=1&imgmode=0&ms=0&streetname=domnarvsgatand1ce skrev:2395581Vilken tid ska jag dyka upp och var?
-@
Om "er" innebar mig så ska jag nu svara med att jag åker ju från Täby, så det vore lite av en omväg.. men tack ändåJörgen Karlsson skrev:2395614Det är ju som scud säger inte så svårt att hitta dit: http://kartor.eniro.se/query?what=map&ax=&asearch=1&imgmode=0&ms=0&streetname=domnarvsgatan
Men vi kan ju synas i stan vid garaget om du vill åka dit med mig. Vilken tid passar dig/er? 1730? 1800?
Haha! You wish, twink!d1ce skrev:2395611Jag är en mes så jag behöver Outlaw-Jögge med mig. Ser ju ut som karln ska rycka fram 45'an vilken sekund som helst, så länge hjälmen är på åtminstone.
-@
Jörgen Karlsson skrev:2395614Det är ju som scud säger inte så svårt att hitta dit: http://kartor.eniro.se/query?what=map&ax=&asearch=1&imgmode=0&ms=0&streetname=domnarvsgatan
Men vi kan ju synas i stan vid garaget om du vill åka dit med mig. Vilken tid passar dig/er? 1730? 1800?
Det är ju så här, att D1ce vill prompt ALLTID mötas på något ställe A för att sedan åka till B. Så att han kan få rejsa mot någon hela vägen. Så du får gärna vara hare till honom om du vill.scud skrev:2395624Om "er" innebar mig så ska jag nu svara med att jag åker ju från Täby, så det vore lite av en omväg.. men tack ändå
Jörgen Karlsson skrev:2395643Det är ju så här, att D1ce vill prompt ALLTID mötas på något ställe A för att sedan åka till B. Så att han kan få rejsa mot någon hela vägen. Så du får gärna vara hare till honom om du vill.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |