Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Lord Adrian skrev:
2395538 Borde inte du vara ute å leta raffset i passande färg tills på Onsdag?:arsele :)

Du är bara avis för att jag passar i sådant tingeltangel, det kommer när du minst anar det bönan.

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Kapten Blåskägg skrev:
2395523 "Härlig" och "Muskö" bör inte användas i samma mening :hihi

Ja hua, där har man dragit skinnet fram och åter alltför många nätter =/

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Kapten Blåskägg skrev:
2395523 "Härlig" och "Muskö" bör inte användas i samma mening :hihi
Nej men seriöst, det finns ju alltid folk som tror att de är världsmästare. Jag har kört båt i drygt 6000 timmar men det finns ändå utrymme för lite ödmjukhet i mellanåt :)
Nä ja vet, muskö = bajs (ja det är helt sant)
Roligast var att vi skulle slipa o måla på båtfan, SOM SKULLE SKROTAS!!! :confused:

Men nu är det ju ett tag sedan man mucka och man minns ju bara det roliga (nästan iaf).

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
d1ce skrev:
2395543 Du är bara avis för att jag passar i sådant tingeltangel, det kommer när du minst anar det bönan.

-@

Den där meningen är så fel i så många avseenden...;) Men ok, jag tror dig...Du skulle passa i det..:hihi

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
d1ce skrev:
2395566 ez, vissa saker håller man för sig själv mannen ;)

-@
Det var en rad ur den klassiska "dikten" som sedan urminnes varit klottrat på toaletterna där ;)

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Snail_shell skrev:
2395535 JAg lämnar Kista nu!
Solen skiner här också!!

Så det kan ju båda för något gott!!

Ska vänta in La Famiglia och sen brassa lite käk. Återkommer här i tråden med närmare besked sen...:tummenupp

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
d1ce skrev:
2395581 Vilken tid ska jag dyka upp och var?

-@
Jag ska också dit, om det är väder.. Kolla på en karta så hittar du ju.. Bara åka mot järfälla så hamnar du nästan rätt med en gång :)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
scud skrev:
2395595 Jag ska också dit, om det är väder.. Kolla på en karta så hittar du ju.. Bara åka mot järfälla så hamnar du nästan rätt med en gång :)

Jag är en mes så jag behöver Outlaw-Jögge med mig. Ser ju ut som karln ska rycka fram 45'an vilken sekund som helst, så länge hjälmen är på åtminstone.

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
d1ce skrev:
2395611 Jag är en mes så jag behöver Outlaw-Jögge med mig. Ser ju ut som karln ska rycka fram 45'an vilken sekund som helst, så länge hjälmen är på åtminstone.

-@
Haha! You wish, twink! ;)

Nämen det är klassiska väskryckarkvarter det där, gamla Spånga. Växte upp där JeTteFarligt!! :hihi

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
scud skrev:
2395624 Om "er" innebar mig så ska jag nu svara med att jag åker ju från Täby, så det vore lite av en omväg.. men tack ändå :)
Det är ju så här, att D1ce vill prompt ALLTID mötas på något ställe A för att sedan åka till B. Så att han kan få rejsa mot någon hela vägen. Så du får gärna vara hare till honom om du vill. :)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2395643 Det är ju så här, att D1ce vill prompt ALLTID mötas på något ställe A för att sedan åka till B. Så att han kan få rejsa mot någon hela vägen. Så du får gärna vara hare till honom om du vill. :)

Nu förstår jag, du vill inte vara ensammen och råstekt! Du försöker lura med dig något här för att sörja med ;)

-@

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...