Kapten Blåskägg skrev:2397261
Bamsefar och jag har lovat varandra att vi bara ska olla max rumstempererade saker i fortsättningen
Du är en MYCKET trasig människa, det vet du va
Kapten Blåskägg skrev:2397261
Bamsefar och jag har lovat varandra att vi bara ska olla max rumstempererade saker i fortsättningen
d1ce skrev:2397016
Vad säger farbror besiktning om mitt nya rör? Jörgen hånade mig med sitt muller, men nu j*vlar
-@
fille600 skrev:2397573Jag trodde du hade somnat in, ack vad man bedrog sig
Jörgen Karlsson skrev:2397593Aj aj aj, jag har redan ont i örat, det varvar ju så okristligt 6oorna. Nu måste jag verkligen se till att rosta dig så jag slipper ligga bakom det där eldröret.
Nursey skrev:
Lord Adrian skrev:2397557Jag rättade ditt citat lite...
Lord Adrian skrev:2397563Hela polismoppen ska lukta otvättad kaptenslem
Valrog skrev:2397559Kom och tänka på det nu MEN vi har löst mysteriet med hon som sade....Bäst att öppna en kassa till så Kapten Blåskägg inte behöver vänta.
VI vet vem hon är....HA
Jörgen Karlsson skrev:2397593Aj aj aj, jag har redan ont i örat, det varvar ju så okristligt 6oorna. Nu måste jag verkligen se till att rosta dig så jag slipper ligga bakom det där eldröret.
Lord Adrian skrev:2397577Du är en MYCKET trasig människa, det vet du va
Kapten Blåskägg skrev:2397605Fan vilken sida
Min favoritollning var när jag smög in innan övriga i ett konferansrum och ollade samtliga whiteboardpennor vilka jag visste att en kollega skulle använda i sitt föredrag. Ollningen kändes först helt normal men när han efter halva föredraget började tugga lite på en av pennorna medans han funderade på vad han skulle säga insåg jag att denna ollning kommer att stå sig ett bra tag
Kapten Blåskägg skrev:2397614Vem för h-e, vem var det???
Lord Adrian skrev:2397563Varför smyga??? Hela polismoppen ska lukta otvättad kaptenslem
Jörgen Karlsson skrev:2397612Cheeesus!
Valrog skrev:2397629na na na na
Kapten Blåskägg skrev:2397634
Jag verkar inte vara ensam om att behöva vård just nu
Hade jag inte vetat att det var vår glade Kapten du omskrev om så hade jag direkt gissat på en äkta surkuk efter den beskrivningen, PH 2, tillknäppt och butterLord Adrian skrev:2397635men det dominerande inslaget är närmast att beskriva som fiskrens i värmebölja
TÄNK på vad du säger bara....Kapten Blåskägg skrev:2397652Men fan kom igen nu då
Söt och trevlig var hon iaf, förbannat söt till och med...tur man är fabbo så man kan behålla lugnet
Kan hålla med ers adlighet..min sambo tycker jag har blivit konstig..Lord Adrian skrev:2397655Dom här spamtrådarna har dåligt inflytande på mig...
Valrog skrev:2397694TÄNK på vad du säger bara....
Närå det är Retep's dotter.
Hon skjutsade hem oss efter Onsdags krökningen..
Oj såå "stor"d1ce skrev:2397597Den är visserligen kvinnlig men det är trottsallt en 750
Hur lät det sist, du fick vika dig i första böjjen?! En vacker ryggtavla bara försvann i horisonten
-@
Lord Adrian skrev:2397635Nja...enligt en grillägare, som vill vara anonym, är doften visserligen lite ostig med en viss touch av Nivea handcreme (extra mjuk) men det dominerande inslaget är närmast att beskriva som fiskrens i värmebölja
Jörgen Karlsson skrev:2397724Oj såå "stor"
Ryggtavla vet jag inte, jag såg en krumryggad spädgris lägga iväg så det luktade bränd svål över nejden, Men visst du har en viss knorr på din svansföring när det svänger
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |