Valrog skrev:2397694TÄNK på vad du säger bara....
Närå det är Retep's dotter.
Hon skjutsade hem oss efter Onsdags krökningen..
Kan hålla med ers adlighet..min sambo tycker jag har blivit konstig..
Bah! Kvinntimmer...
Valrog skrev:2397694TÄNK på vad du säger bara....
Närå det är Retep's dotter.
Kan hålla med ers adlighet..min sambo tycker jag har blivit konstig..
Jörgen Karlsson skrev:2397724Oj såå "stor"
Ryggtavla vet jag inte, jag såg en krumryggad spädgris lägga iväg så det luktade bränd svål över nejden, Men visst du har en viss knorr på din svansföring när det svänger
Kapten Blåskägg skrev:2397726
Känner du min svågers föräldrar nu eller?
Sesåd1ce skrev:2397743bah
-@
Valrog skrev:2397694
VI som va så trevliga och hrrrmmmm nyktra...Kapten Blåskägg skrev:2397775Tycker nästan lite synd om henne nu
Lord Adrian skrev:2397745Dom är ju celebriteter i ollningsvärlden nu som ägare till världens enda ollade grill....Man måste ju se till att hålla autografsamlingen up to date
Ullis skrev:2397778Mycket snack om ollning här......i min klubb, där har alla klittat sina hojar.
Fjärillar kommer att tryckas upp & fästas på det aktuella stället tills nästa sommar.
/// Ullis
ÖÖHHHH..INTE så fiffig...Kapten Blåskägg skrev:2397787Det var ju en gasolgrill och de blir inte lika varma. Dra ballen i en kolgrill hade jag nog fan inte vågat....eller ja, det vettefan.....man blir ju rätt fiffig på en halvliter gin
Ullis skrev:2397778
Fjärillar kommer att tryckas upp & fästas på det aktuella stället tills nästa sommar.
Valrog skrev:2397793ÖÖHHHH..INTE så fiffig...
Inger sa precis att OM du skulle komma hit nå'ngång så skulle hon gömma grillen våran.....
Valrog skrev:2397793ÖÖHHHH..INTE så fiffig...
Inger sa precis att OM du skulle komma hit nå'ngång så skulle hon gömma grillen våran.....
Kapten Blåskägg skrev:2397787..man blir ju rätt fiffig på en halvliter gin
.......och vig! Vig som ett växellok.Lord Adrian skrev:2397803För att inte nämna hur listig å stark man blir..
d1ce skrev:2397799Med risk för er egen hälsa naturligtvis.
-@
Lord Adrian skrev:2397811Att bli ollad av den gode kaptenen är nog inte att betrakta som hälsovådligt, bara väldigt, väldigt otäckt...
Jörgen Karlsson skrev:2397810.......och vig! Vig som ett växellok.
Lord Adrian skrev:2397811Att bli ollad av den gode kaptenen är nog inte att betrakta som hälsovådligt, bara väldigt, väldigt hedrande...
Jörgen Karlsson skrev:2397810.......och vig! Vig som ett växellok.
Milla skrev:2397818Hmm, Nursey,säg att du oxå tänkte snuskiga tankar när du läste detta, pleeeeease!!!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |