Kapten Blåskägg
Ny medlem
amullo skrev:2398270
Sen hjälper det att de flesta sugit i sig lagom med avgaser får KB´s racer när man ligger bakom i kön..
Brukar ju vara rätt tomt bakom mig en bit så det kan inte stämma
amullo skrev:2398270
Sen hjälper det att de flesta sugit i sig lagom med avgaser får KB´s racer när man ligger bakom i kön..
d1ce skrev:edit: det här var nog det grövsta än sålänge, nu vågar man fan inte ens dyka upp längre...
Kapten Blåskägg skrev:2398380Brukar ju vara rätt tomt bakom mig en bit så det kan inte stämma
Milla skrev:2395872att hur söt kiddo än är i sin rosa buff, så vill jag ha kort på lite snygga karlar oxå!
Hur gammal blir kaninen då? Frågat BW än om tuttkramningen på onsdag?
bikerwoman skrev:2398483Tuttkramning???? Sånt tackar man ju inte nej till!
Kapten Blåskägg skrev:2398487
Milla skrev:2395872att hur söt kiddo än är i sin rosa buff, så vill jag ha kort på lite snygga karlar oxå!
amullo skrev:2398457Inte undra på... Med den utsikten..
Hellre ligger jag bakom
bikerwoman skrev:2398492Herrn kanske vill åka bakom mig på MIN gixxer den här gången så du får nåt att hålla i när det går undan??
Kapten Blåskägg skrev:2398504
Åååh
Nu är jag barnsligt förtjust i att köra själv men om du garanterar att jag får mecka obegränsat med dina rattar under färden så får jag nog överväga detta erbjudande lite mer ordentligt
d1ce skrev:2398332
Vet inte hur din position ser ut när du kör, men jag sitter på arslet. Eller är det faktumet att du är hojvärldens enda manliga spätta på +45bast som får dig att tro att alla åker bakpå?
-@
Kapten Blåskägg skrev:2398504
Kul att även du uppskattar min fulländade kropp
I´m not designed for speed, I´m designed for comfort!
Lord Adrian skrev:2398618Ok, det argumentet kan jag acceptera, du sitter ju faktiskt på den uttöjda slutmuskeln när du kör, så då kanske det håller tätt. Men jag skulle vara försiktig med badande om jag var du, det kan sluta med en ofrivillig tarmsköljning...
d1ce skrev:2398539Hoho, tvekar på att du skulle kunna fokusera, farbror skulle ju få åka hoj på riktigt. Du hade nog haft fullt upp att hålla tillbaka så du inte gjorde i brallorna
-@
amullo skrev:2398631Det är klart jag gör!
Bränsleförbrukningen går ju ner när man inte har något luftmotstånd..
amullo skrev:2398631Det är klart jag gör!
Bränsleförbrukningen går ju ner när man inte har något luftmotstånd..
Kapten Blåskägg skrev:2398635Jag är helt övertygad om att jag skulle gjort i brallan, men inte där bak
d1ce skrev:2398632Det är ganska skönt, du borde prova... Damerna föredrar säkerligen min rena och lena barnstjärt mot ett rynkigt arsle fullt med konkel?
-@
£m£li£ skrev:2398649Shit, jag kommer nog bli som er
du glömde migd1ce skrev:2398664Vi är schnyggah!! <--kapten buk , lord slapptask-->
<-- jag
-@
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |