bikerwoman
Bannad
Charlyze skrev:2400421Vi blir några Spader Damer som både kör snurr och festar! Fast din fråga om "roliga typer" kanske är mer riktat till det "andra" könet?
/"Första könet"
Nejdå, ingen diskriminering här inte
Charlyze skrev:2400421Vi blir några Spader Damer som både kör snurr och festar! Fast din fråga om "roliga typer" kanske är mer riktat till det "andra" könet?
/"Första könet"
bikerwoman skrev:2400431Nejdå, ingen diskriminering här inte
Lord Adrian skrev:2400423You should know....Skaver dina moppedojor också på såret efter fotbojan? Eller räcker handkrämen dit också?I ärlighetens namn skippade jag donkenhänget dom andra var på väg till i hopp om att få gå ut och leka i morrn med
Charlyze skrev:2400421...tjejdravel....
Charlyze skrev:2400472Känner mig iofs mer som en "tråkig typ" än en "rolig typ", men det kanske ändrar sig innan lördag.
Charlyze skrev:2400542Eeeh... ska kolla om det finns någon återbudstid på lobotomikliniken.
Kapten Blåskägg skrev:2400563Är du full eller varför quotar du dig själv?
Kapten Blåskägg skrev:2400563Är du full eller varför quotar du dig själv?
Charlyze skrev:2400581Kom på nåt jag inte tänkte på när jag skrev det första. Har dock skvätt i mig en GT. Orsak= nedan.
Har en tillfällig ålderskris, vilket sporthoj.com så gentilt påminde mig om idag per mail.
Charlyze skrev:2400581behöver lite fler rader för att få upp självförtoendet.
Kapten Blåskägg skrev:2400617Aaaah, hon blir ju 24 idag
GRATTIS
Då tycker jag du ska hälla i dig en till, minst
Kapten Blåskägg skrev:2400530
Nej det gäller att kräma till det ordentligt så det rinner ner i stövlarna
Kommer du imorgon då?
Hur var Lunda Lorden? Några feta stunts?
Lord Adrian skrev:2400683En del, mest det vanliga bakhjulsåkandet å lite cirklar. Var ett par kamikazepiloter som körde lite högfartswheelies åxå, vete fan om Lunda är rätt plats för det...
Kapten Blåskägg skrev:2400703Har aldrig varit där, får väl dundra dit nån tis och glo lite.
Att slanga i 150 på lilla vägen vid Skogis är väl inte heller så smart, lik förbanat står man ju där och surrar och tycker det är kul att kolla
Tillbaks i cyberspace efter sedvanligt donkenhäng. Kul att se den välborne styra upp verksamheten viid Lunda.Lord Adrian skrev:2400683Japp, så man slipper fetta in dom utifrån
En del, mest det vanliga bakhjulsåkandet å lite cirklar. Var ett par kamikazepiloter som körde lite högfartswheelies åxå, vete fan om Lunda är rätt plats för det...
Lord Adrian skrev:2400718Sant det, men den lille moralkakebagaren inom en har allt en åder i pannan som pulserar.. bara att hoppas att det mer kvalitet än testosteron bakom styrena då.
Klart herr Kaptenen ska med till Lunda!
fille600 skrev:2400729I och för sig vart jag avhängd vid första rödljuset vid Lunda
Kapten Blåskägg skrev:2400731Ja nästa tis skulle nog kunna funka, om det blir nåt
Inte av en tjej va?
Snail_shell skrev:2400739Så nu blir det stekning... av nåt eller någon i morgon..
Förmodligen nån 125:a som kommit vilse..
Snail_shell skrev:2400739
Så nu blir det stekning... av nåt eller någon i morgon..
Förmodligen nån 125:a som kommit vilse..
Lord Adrian skrev:2400758
Försöker du ta över Kaparns roll som mobilt farthinder...
Lord Adrian skrev:2400758
Försöker du ta över Kaparns roll som mobilt farthinder...
Kapten Blåskägg skrev:2400731Inte av en tjej va?
Annars är väl risken stor att han svälter ihjäl innan ni har kommit till Waxholm..Kapten Blåskägg skrev:2400798Ett tips kan vara att käka middag innan vi drar
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |