Kapten Blåskägg
Ny medlem
Nursey skrev:2399025Hoppas ni är kvar då jag kommer ut vid pass 19.30 eller 20 (räknat in GULDFISKtid där)
Säg du 2030 så är du på den säkra sidan

Nursey skrev:2399025Hoppas ni är kvar då jag kommer ut vid pass 19.30 eller 20 (räknat in GULDFISKtid där)
Lord Adrian skrev:2399581Vädret ser ju riktig artigt ut..![]()
![]()
Lunda vid 19.00 för er som skall våldgästa Sothorans husse?
Det är ett industriområde i Järfälla nånstans. Så ja, det kanske kan stämma att det är nära Spånga-C? Kolla på första inlägget i tråden jag länkade till, all info finns där.COLOSSUS skrev:2399584Lunda ?? Menar ni Lunda industriområde Vid Spånga Centrum ???
// Colossus
Kapten Blåskägg skrev:2399511Vill inte göra dig besviken kexet men det är du redan![]()
COLOSSUS skrev:2399584Lunda ?? Menar ni Lunda industriområde Vid Spånga Centrum ???
// Colossus
Kapten Blåskägg skrev:2399522
Ingen fara, kommer med nyurladdat vapen![]()
Lord Adrian skrev:2399606Mina vänner, en tyst minut för ännu en tub handcreme?![]()
Milla skrev:2399598Lunda Ind. omr vid Spånga ja! Kommer du ifrån E18 hållet? isåntfall så svänger du vänster första vägen efter bron ( vid mini OKQ8) och sen är det andra vänster och andra vänster igen.
Dock en lite varning där, för de kör på den vägen och kan alltså komma i ganska hög fart nedför backen, så ta det jäkla easy på den vägen!![]()
Kapten Blåskägg skrev:2399551Säg du 2030 så är du på den säkra sidan![]()
Cervantes skrev:2399731Men det är själva fan va tid det ska ta att leverera en hjälm... Bad killen beställa en från importören inte tillverka en själv!!![]()
Milla skrev:2399621Tez brukar sälja korv, men det brukar bara finnas kaffe att dricka,vill man inte ha det så det kan va en ide att ta med nått eget att dricka!![]()
MacRabbit skrev:2399763Finsk pinne säljes mot skjuts!
*horar*
fille600 skrev:2399756"Ska man vara fin får man lida pin"![]()
Hoppas det löser sig snart! Nu kliver jag i kostymen och drar till Lunda![]()
Cervantes skrev:2400038Haha
Går det bra eller??![]()
Jörgen Karlsson skrev:2397569Du fångade andemeningen samt rimmet åter - förlåter men det var lite mer schvungfulla formuleringar minns jag. Men jag kommer inte heller på hur den var![]()
Retep skrev:2398176Först
![]()
![]()
![]()
![]()
sen
![]()
![]()
![]()
![]()
MacRabbit skrev:2400133Neh.. inte ens ett skambud
Fick åka till vallentuna och kolla på skåpbil istället.
Bra utrymme i en sån![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |