scud skrev:2399361Så ni åker inte via Täby då.. Nä ja får väl åka aldeles ensam till Lunda då..
Täby ligger på strängen mellan Norrtälje och Sveavägen
bara att hänga med?
-@
scud skrev:2399361Så ni åker inte via Täby då.. Nä ja får väl åka aldeles ensam till Lunda då..
Jörgen Karlsson skrev:2399343Vet inte om det är bilens kat du menar. Ryktet säger att sist den small i två bitar hade du vridit av tändningen och gått på motorbroms utför hela kaffebacken för att du prompt skulle rensa den plötsligt igentjärade sjöskumssläktklenoden med tändningsnyckeln. Det gick ju inte så bra när du vred på tändningen igen minns jag...
/J
Lord Adrian skrev:2399390hihihi, nä du, inget så exotiskt denna gång Tror att den dött av utmattning parat med en dos vanlig svensk gravrost. Men å andra sidan är det en -01 så det borde inte vara så angripet.. Rostgudarna works in mysterious ways..
Okej, trodde du jobbade inne i sthlm.. För Norrtan->Lunda går inte via Sveavd1ce skrev:2399366Täby ligger på strängen mellan Norrtälje och Sveavägen
bara att hänga med?
-@
scud skrev:2399430Okej, trodde du jobbade inne i sthlm.. För Norrtan->Lunda går inte via Sveav
Kommer en hel del moln in över sverige från öster, vi får ändå hoppas på det bästa..
Ja det visste ja, men trodde det var för att du ändå skulle åka förbi nästan där.. men ja man kanske skulle haka på, om man får.. Hört att den dära Jörgen är en farlig kis!d1ce skrev:2399447Läs hela tråden Ska förbi Jörgens garage!
-@
scud skrev:2399455Ja det visste ja, men trodde det var för att du ändå skulle åka förbi nästan där.. men ja man kanske skulle haka på, om man får.. Hört att den dära Jörgen är en farlig kis!
Här har du all info! Det är typ stunt&lek-träff.COLOSSUS skrev:2399457Är lite sugen på att åka lite hoj ikväll ...
Lunda ??? Vad händer där ?? ska ni ut och åka ???
Vart ligger det ???
// Colossus
Jodå ja hänger på, bästa stället måste ju vara Shell Express, dvs 2:a avfarten mot Täby-C för dig. Slipper ja stå i en korsning o se snygg utd1ce skrev:2399467Bestäm dig bara
Ska jag svänga av mot täby centrum och du väntar uppe vid korset eller?
-@
scud skrev:2399473Jodå ja hänger på, bästa stället måste ju vara Shell Express, dvs 2:a avfarten... bjöbb bjöbb ..Vilken tid ere som gäller da?
scud skrev:2399455får.. Hört att den dära Jörgen är en farlig kis!
Okej, men ska vi säga shell express runt 17.30?d1ce skrev:2399492Jag brummar strax efter 17, så jag antar att jag är i täby halv kanske? Ska försöka hitta till Jörgen sen också.
-@
Låter som en inbjudan, klart ja kommer.. Nu ska vi bara hitta rätt ocksåJörgen Karlsson skrev:2399496Nädå, men "man får vara som man är när man inte blev som man skulle" .
Hoppas du hänger på!
/J
£m£li£ skrev:2398649Shit, jag kommer nog bli som er
scud skrev:2399497Okej, men ska vi säga shell express runt 17.30?
d1ce skrev:2398664Vi är schnyggah!! <--kapten buk , lord slapptask-->
<-- jag
-@
bikerwoman skrev:2398698...det börjar kännas som om det är säkrast att vi inte provar.... halt spill på vägen kan ju bli farligt för er som ligger efter..
Snail_shell skrev:2398710You wish!
Så länge du kanar runt med den där stomipåsen du har bakom rumpan när du kör så kommer du aldrig nå någon framgång..
Illbatting!d1ce skrev:2399513Taget!
Reta inte Jörgen bara, han är lite hetsig till tempramentet och sen får du smaka gosse, colt 45'an rycks fram och han bular tanken för dig!
Tro mig, jag vet
-@
Jörgen Karlsson skrev:2399536Illbatting!
Gå in på ditt rum!!
Ja du gillar att få pisk, det är helt klart!d1ce skrev:2399540Aaahh, rollspel, det här gillar jag
-@
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |